Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Taitaa olla "ja nyt prkle toi rotisko häviää pihasta" "kyllä kyllä vaimo, laitan sen heti myyntiin"
     
  3. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

  4. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  5. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  6. speedy

    speedy Double Gearhead

    Sarjassa saahan sitä pyytää ... Mutta kannattaako hintaa tuplata :D

    http://www.nettiauto.com/chevrolet/sportside/7881888

    On muuten kumma juttu, miksei nettiauto ole lisännyt vaihtoehtosesti mailena ilmoitettavaa ajomäärää , kun tuntuu ettei ilmoittajat itse osaa sitä muuttaa kilometriseksi, tana kele !!
     
  7. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

  8. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Vaikken ole autoa nähnyt, meinasin avautua ilmoituksen perusteella, mutta sit huomasin että tunnen mahdollisesti myyjätyypin..
    Mittapuu jolla joku sanoo olevan ruostekorjattujen kohtien uudenveroisia, on varsin häilyvä ja kuka ostaja mihinkin sit tyytyy, en siis ole nähnyt autoa. Ilmoituksessa on kerrankin hyvää tuo että on kunnollisesti kierretty kameran kanssa autoa, tosin ennen ruostekorjauksia, myyvempi ja useimpiin paremmin uppoava revittelyfilmi ei kertoisi itse autosta tuonkaan vertaa.

    Just otin vaihdokkina itse nelikko fleetsiden, osto välimatka reilu 400km, joten pistin kaverin sitä katsomaan, pyysin katsomaan normilahoamis paikat eli lähinnä takarungon puolelta ja kerroin tarkkaan mitä katsoa, kertoi olevan tosi hyvä.. No viime perjantaina sit menin itse paikanpäälle ja kumarruin perän alle, hapan, iskarikannakkeet hitsata turittu ainakin kertaallen, vararengas poikkipalkit puhki... oujee..vitutti niin paljon että tein ihan itseäni rankaistakseni vaihtokaupat.
     
    Muokattu: 14.3.2016
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mitä helvettiä sä selität? Suurinta osaa normaali ihmisistä ei vittuakaan kiinnosta mitkään valotusajat! Mun mielestä ihan hyvät kuvat. Tosin ulkoa päin olisi saanut olla useampi kuva.
     
  10. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Halusit omastasi eroon? Näin se usein menee. Ottaa mieluummin uusia ongelmia, kun laittaa niitä vanhoja.
     
  11. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Hävisin tuossa vaihtokaupassa mutta en jaksanut enää alkaa sotkemaan toisten vaihdokkien kanssa ja etenkin kun alustavasti omien saamieni tietojen pohjalta lupauduin vaihtamaan. Ja ajaa nyt päivässä 900km aivan turhaan? :)
    Itsellä ei kyllä ole tapana kusettaa, viittaan siis tuohon loppulauseeseen jonka lisäsit nyt jälkikäteen, että olisi ollut ongelmia omassa antamassani vaihdokissa. Vaihdokkini oli vaan oikeasti ylimääräinen ja tarpeeton itselleni.
     
    Muokattu: 15.3.2016
  12. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Itse olen joskus "hävinnyt kaupassa" kun vaihtanut päittäin halvempaan, kun on ollut tarpeeksi mielenkiintoinen kohde.
    Sen takia olenkin omistanut "unelmien autoja", Kun en ole järjellä ajatellut. :)
    Mulla on ollut paljon autoja, ja varmasti olisin tienannutkin niillä, kun olisin vaihtanut niitä järkeviin autoihin. Mutta mä en oo järkevä, vaan haluan elämyksiä autojen kautta, jotka on on mun elämä. Ollut 12 vuotiaasta asti, kun ekan oman auton sain.
     
    Muokattu: 15.3.2016
    leivonharri ja blt4spd tykkäävät tästä.
  13. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Vaihdappa sarkasmi/ironia tms. tutkaan patterit.

    Niin ja nyt kun katsoin niin on ilmoituksen kuvat vaihtuneet. Po. kommentin aikana taisi olla yksi kuva autosta jossa oli 10-20 cm lunta päällä.
     
    cdv70 tykkää tästä.
  14. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Joskus koen sääliä ihmisiä kohtaan, joille uudehko auto on elämää tärkeämpi asia, ja erityisesti heitä, joille on sattunut tulemaan hieman kalliimmanpuoleisia teknisiä murheita. Ja kun takuu on jo ehtinyt mennä umpeen. Sitten "pikkuviallinen" auto yritetään laittaa nettiautoon myyntiin, usein kai siitä syystä, että perse ei enää kestä korjaamolaskua, varsinkin kun usein ajokelvottomasta autosta juoksee rahoitusyhtiön maksut vielä seuraavat 5 vuotta...

    En tiedä tämän tapauksen yksityiskohtia, mutta tässä yksi laatuauto: 4 vuotta vanha Mercedes. Moottori jumissa. 20000 euroa pitäisi tästä saada... http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sprinter/7835804
     
  15. Mac

    Mac Gearhead

    Ihan tälleen uteliaisuuttaan kyselen, että mitä sille autolle sitten pitäisi tehdä jos ei myydäkkään saa?
    Yleensähän täällä on ollut tapana valittaa, kun sitä -57 Chevyä joka uponnut jo ikkunalistoja myöten peltoon ei myydä, kun "Ihan justiinsa laitan ite kuntoon, ni en viitti myydä pois".
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Aika usein on halvempaa ja järkevämpää laittaa auto kiertoon kuin korjata. Tai sitten korjattuna saa saman minkä ilman korjausta - työt ja osat.
     
  17. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Siis kuka on sinulle sanonut ettei omaa autoa saisi myydä? En ainakaan minä vaikka kommentoit viestiäni.
     
  18. Mac

    Mac Gearhead

    No, kysytään sitten näin, että mitä sitä sitten tuossavaiheessa pitäisi tehdä?
     
  19. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Olen hieman huono tuohon vastaamaan, kun en ole kyseisessä tilanteessa koskaan ollut, enkä tule olemaan. Mutta ilmeisesti itse olet, kun asia noin huolettaa. Kai tällaisille kohtaloille on olemassa omia vertaistukiryhmiä? Jospa niistä saisit apua murheisiisi. :D
     
  20. Mac

    Mac Gearhead

    Sinuahan se tuntui huolettavan, kun kerta sääliäkin tunsit ja asian ylipäätänsä nostit esiin.
    Ajattelin jos sinulla olisi siihen joku ratkaisuehdotuskin siis ollut olemassa.
    Ei mulla muuta. Over and out.
     

Kerro tästä muillekin!