Uusi vakuutus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja caprice305, 21.4.2016.

  1. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

  2. El C

    El C 3rd gear

    Varsin mielenkiintoista.
    Joudun jokla tapauksessa huomenna soittamaan vakuutusyhtiööni niin täytyypi ottaa puheeksi.
     
  3. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Kerroppa sit mitä ne tietää.
     
  4. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    jooh. jos tosiaan on järkevästi hinnoiteltu niin äkkiä tuo pop vakuutus saa minustakin asiakkaan.

    totesin vain vakuutuksia viimeksi kilpailuttaessani että pop oli kalliimpien joukossa omien romujeni kanssa.
     
  5. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Vaatiikos toi sit jotain seuranta laitetta kans :) vai mistä ne tietää kilsat? Meinaan jos mittarista seuraa niin jää vakuutusyhtiö pian maksajaksi kun rupee mittarit pyörii taaksepäin :D
     
  6. jenkula

    jenkula Gearhead

    Luottavat ihmisen sanaan aluksi,mutta kolarin sattuessa alkavat tutkimukset.Pahimmillaan asiakas pääsee vakuutusyhtiön ns."petoslistalle"
     
  7. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Eikös nää vakuutusyhtiöt olleet näitä seurantalaitteiden pilottitestaajia?
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    If on kysynyt noita kun vakuutusta ostaa myös pari kuukautta mutta ei ole vaikuttanut mihinkään.

    Pop mulla niin kallis että veikkaan että edes pienillä ajomäärillä ei ifin hintatasoa peittoa.


    Sitten vielä vähän ajavat on osa vanhempia esim oma äitini jolla täydet bonukset ym ja muutenkin pieni vakuutusmaksu.


    Toki harrastepuolelle mukava uutuus kun muualta ei järkihintaan saanut yli 40v autolle osakaskoa kuin popista. Jos se sitten tippuis.
     
  9. jenkula

    jenkula Gearhead

    Eihän tässä hommassa mitään järkeä ole.Mulle tulee vuodessa kilometrejä töissä n.80-100tkm,ja työmatkaa/hupiajoo 35-40tkm.Kokemusta on takana reilu 2milj km.Kolareiden osuus per ajettu kilometri todella pieni,ja vielä pienemmäksi menee osuus jossa olen ollut kolariin syyllinen.
    Kehittäsivät sellasen vakuutuksen jossa työkseen ajavat sais siviiliautoon lähes ilmasen vakuutuksen.Tosin saan nytkin jo ajaa yhden kolarin eikä bonukset mihinkään tipu.
     
  10. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Faija otti just tuollaisen, tippui maksut kuulemma 60%. Olikohan raja 15tkm/v ja sillä tulee alle 10.
    Täytyy kattoo saisiko johonkin harrasteautoon halvan vakuutuksen tuota kautta, niihin ei paljoo kilsoja tule, luokkaa 50-2000km autosta riippuen. En oo kattonut saako 70-lukuisiin.

    Ei meinaan riitä bonukset kaikkiin kun on neljäs ja viides tulossa yhtä aikaa liikenteeseen ja vaan kolmet bonarit, niin joutuu ottamaan jonkun täysmaksulla.
     
  11. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Johkin kevytkuorma-autoonhan tollanen vakuutus ois kuin peukku anoppiin

    Kyylhän ne verot on halvat vaan 78e vuodessa, mut vakuutus sit ihanaanat 700e vuodessa 30bonareilla
    Laskeskelin et diesel vani henkilöautona on halvempi maksuistaan kuin g30vani
     
  12. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Pop vakuutuksella on kilsa vakuutuksen laskuri sivullaan. Oman jenkin -74 fury vakuutus olisi ollut tuolla kalliimpi kuin mitä se on nyt IF:issä aivan tavallisesti vakuutettuna. Hinta oli 473 euroa vuodessa, bonareita 25%.
     
  13. bottipoika

    bottipoika 2nd gear

    ite kaipailu kauvan aikaa jo jotain tämmöstä todellisiin ajettuihi kilometreihi pohjautuvaa vakuutus/autonkäyttö maksua.
    luulis nykyaikana jollai sinetöidyllä gps-sirulla onnistuvan moinen.
    ärsyttää maksaa työttömänä hirmusummia vaa siitä että auto seisoo vkon kaksi parkis
    ja sit käydää ostarilla ja takas. muutama kerran vuodessa jossain vähän kauvempana sukuloimassa.
    toivottavasti tämä olisi askel siihen suuntaan että tulisi noihi kilsoihi pohjautuvat vakuutukset/käyttömaksut vaihtoehdoiksi
    mutta vielä toistaiseksi pysytään ainakin Iffin asiakkaina.
     
    Liimis tykkää tästä.
  14. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    Kuinka hemmetin halpa vakuutus ha Vanissa on? Maksavatko ne takaisin päin? Äkkiä Trafin laskurilla laskien verot vuodessa reippaan tonnin..
     
  15. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    cutlass maksaisi noin 200euroa enemmän tuolla pop vakuutuksessa kuin iffillä.. ei ollut juu halpaa vaikka alle 5t tulee mittariin.
     
    Karpov tykkää tästä.
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oon huomannu saman että kun kehutaan kevyt ka vaneja että pieni vero toisin kuin pakuissa!!!11

    Nollabonuksilla on 400e luokkaa vani ja vero se 400e?. Ei paljon kuorkki maksumielessä lohduta jos vero 70e ja vakuutus 800e...:rolleyes:


    Toi siis bensavani paku.

    Dieseliin tulee niin saatanallinen dieselvero että eikai se voi olla halvempi.
     
  17. TopyCa

    TopyCa Gearhead

    POP vakuutus on ollut jo 3 vuotta ja on ollut halvin.

    IF tarjous on yleensä aloittaessa halvin mutta jo seuraavassa jaksossa nousee kovasti. Jos on välillä muualla kannattaa poimia rusinat IF pullasta... Jos kestää IFn puhelinvastaajia - aivottomia useimmat yksinkertaissa asioissa. Huonointa asiakaspalvelua mitä olen saanut. Paras oli kun kaksi myyntineuvottelijaa alkoi kilpaa kiistellä keskenään :) minä nauroin ja kuuntelin.

    POP täys kasko tuolle alle 10t/v km olisi 65€/v halvempi, 355€/v, mutta pelkkä liikenne 11€ kalliimpi kuin normaali! Ota näistä selvää...
    Puolikaskon taidan ottaa, on vain 179€/v 77% bonuksilla Corolla Versoon. Ei paha hinta.
    POPin laskutus on myös sekava; sekoittavat usein koko- ja puolivuosilaskutuksen. Saa olla tarkkana. Ja jos on välillä seisomassa eivät osaa käyttää Ojalaa. Korjaavat ja hyvittävät kyllä heti kun huomauttaa. Välillä tuntuu että kokeilevat lypsää tarkoituksella... Eikö he tiedä että se on IFin yksinoikeus!
     
  18. jenkula

    jenkula Gearhead

    Mulle pop-vakuutus nosti liian nopeasti bonuksia aikoinaan,mutta eivät ottaneet niitä pois.Lisäksi sekoilivat vakuutuslaskurin antaman summan kanssa,kertoivat että alvi puuttuu.
     
  19. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    Ei liity autovakuutukseen. Tai en tiedä liittyykö, sivuiltaan ei ainakaan saa laskettua mun arkiautolle vakuutusta.

    Kuiteskin, kysyin tarjousta POP-vakuutuksesta kotivakuutukselle mut eivät suostuneet vakuuttamaan mun hallia koska se on liian suuri. :D

    Muutenkin olen vastarannankiiski. Pidän 77% bonusta huonona asiana. Ajattelen nimittäin, että täydet bonukset ovat normaalitilanne ja sen hinnan perusteella kilpailutan vakuutukseni. Jos nyt sit olisikin kilpailukykyinen hinta, mitä ei yhteen käyttikseeni laskiessa ollut, ni vahingon sattuessa hinta laskisi enemmän kuin muissa yhtiöissä.
     
  20. jenkula

    jenkula Gearhead

    Mulla on tällähetkellä bonukset +80% (superkuski 75%+moniautoetu 5%)


    loistokuski,ei superkuski:)
     
    Muokattu: 22.4.2016

Kerro tästä muillekin!