Dodge Charger R/T 1969 440cid

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja Charger´69, 5.5.2010.

  1. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mopartsissa olis valmis 440-6/71 Hamptonin setti 4sale.

    http://board.moparts.org/ubbthreads/ubbthreads.php/ubb/download/Number/215404/filename/Blower2.jpg

    Complete Big Block Blower Set Up

    Don Hampton Polished 671 Blower Set Up
    Includes Crank Pulley, Belt, Extra Drive Pulley
    -1;1 ratio , under dive and over drive
    Polished 440 Intake

    2 - Holley 750 DP with boast referenced power valves
    Fuel Lines, Linkage, Fuel Pressure and Boast Gauges

    This is ready to run and as of today is still on the motor

    $3000 or best offer

    Tom, Norwich CT - 860-886-9594 - tommoparts@gmail.com
     
  2. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    No niinpäs olisi! Mutta mitenkäs se tuon 6-71 kanssa, miten se riittää ja toimii isolohkon kanssa ja minkälaiseen maksimitehoon se parhaillaan kykenee? On nuo blowerit itelle täysin uusi maailma, centrifugaalien kanssa tuli punnerrettua aikanaan kovastikin mutta se on ihan eri juttu :wink:

    Ei olisi kyllä paha hinta kiillotetusta setistä missä on kaikki mukana vielä, konepeltiä vaille jäis ja tietenki tehokkaampi bensapumppukin pitäs laittaa.. Näin muistelen ajatelleeni aikanaan ahdetun Camaronkin kanssa, taisipa mennä melko pitkä penni sen alkusijoituksen jälkeen kaikkeen "pikkuhimmeliin" niinku vaihdelaatikkoon jne :rotfl: :poff:
     
  3. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Tuo jenkkilän pojan ahdin ehti mennä ku selviteltiin sen kanssa että miten se saatas järkevästi lähetettyä Suomeen niin joku osti välissä pois. Eli ei oo vielä sopivaa settiä löytynyt.

    Mitenhän se nyt näin alkuun on noiden 440cid Magnum pakosarjojen kanssa jos meinaa ahtaa, jokuhan se oli ihan dynotellut asiaa ja alle 500hv vaparikoneessa ei juurikaan haitannut vielä menoa vs. peltisarjat. Mitenhän nyt jos oletetaan että moottori on tällä hetkellä sen +400hv (varttimailin loppunopeudet noin 170km/h hujakoilla niin tästä laskemalla arvioitu), jos sen ahtas ekalle kesää tuolla 6-71:llä noin 0.3bar ahdoilla niin tehot pitäisi mennä sinne jonnekin 500-550hv luokkaan, vaatiiko jo tässä vaiheessa että pitäs myös luopua noista Magnumin pakosarjoista? Ite jotenki tykkään niiden tuomasta äänimaailmasta, en haluais luopua jollei ihan pakko ole 8)
     
  4. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Itse itselleni vastaten, eihän ne Magnumin pakosarjat ahdetussa riitä enää mihinkään kun tehot menee kuitenki mielummin tuonne +500hv puolelle, eli peltisarjatkin ne on tässä kateltava tuohon. Sen verran netistä löysin testejä ja näytti että kaikki muut testit näytti rajusti ahdistavia lukemia jo reilun 400hv tehoissa, tuo PPRCudan testaus on ainoa joka näytti että ne virtaa vielä 460hv tehoissakin, joskin ahdistihan ne siinäkin vaiheessa jo 20 reipasta konia pois kampiakselilta.

    Eipä enää puutukaan kuin:
    - Ahdin 6-71 vetolaitteineen ja alivälityksellä
    - Ahtimelle sopiva imusarja
    - 2 x ahdinkäyttöön sopivat kaasarit
    - Vivustot
    - Suurtehobensapumppu
    - Peltipakosarjat
    - Street scoop
    - Konepelti (alkuperäistä en ala rei'ittämään)
    - Laajakaistalambda mittareineen
    - Ahtomittari

    Noilla nyt pääsis alkuun. Fiksu ku ois niin käyttäs koneen auki vaikka siinä ei vikaa olekaan ja on tarkistettu jenkeissä noin 20tkm sitten ja silloin oli mennyt vain kannet kunnostettavaksi. Loota on vahvistettu ja shift-kitillä mutta paha sanoa kuin hyvin se on tehty että kestääkö ahtimen tuoman väännön. Toimiihan ne takarenkaat sulakkeena mutta kysymysmerkkihän sekin on.

    Mitäpä sitä, tähän jos lähtee niin rahanmeno on taattu lähivuosina, kaikki kestää aikansa :poff:
     
  5. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Tulipa tässä juhannuksen kunniaksi häirittyä niitä vähiä ihmisiä jotka jääny kotiansa ku vähä säätelin Chargeria ja kävin pientä testilenkkiä heittää :D

    Ostin tuohon MSD:n Ready-To-Run virranjakajan (#8387), alkuun sen asennusta suunnittelin miten ne sähköt pitää muuttaa sitä varten ku tuon jakajan kanssahan jää etuvastus ja sytkämoduli pois käytöstä, kaikki kun on integroitu itse jakajaan. Sinänsä ihan kiva ominaisuus. Jakaja jäi vielä asentamatta ku tarttee näemmä ostaa erilaiset tulpanjohtojen hatut tuohon jakajan päähän.

    Jakajan ostin sen vuoksi kun tuntuu etten saa noita maksimiennakoita tuolla vanhalla jakajalla muuten tuosta pihalle, tänäänkin kun säätelin niin jostaki syystä ei pelaa jos maksimiennakko on reilusti yli 30 astetta, en tiedä mikä muuttu jossakin vaiheessa kun joskus muinoin kun tämä oli pienemmällä kaasarilla (Street Avenger 670cfm) ja alkuperäisellä ilmanputsarilla sekä imusarjalla, radalla säätelin sillon varttimailin loppunopeuden mukaan ennakot parhaaksi ja se oli sillon noin 35-36 astetta, mutta sen jälkeen ku oon vaihtanu Edelin Performer RPM imarin, K&N Extreme ilmanputsarin, MSD Blaster 2 puolan ja Street Avenger 770cfm:n niin ennakoita ei ole pystynyt pitämään enempää kuin noin 30 astetta tai alkaa aina välillä nakuttaa keskialueella. Ja seoksista kai se ei ole kiinni ku tää on mitattu laajakaistalambda putkessa ja seokset painuu WOT:lla nätisti 13.5:1 -> 12.0:1 kierrosten noustessa, eli saa bensaa kyllä riittävästi.

    Nyt leikin tuolla kaasarilla, joskus muinoin laitoin summassa vakuumi sekondäärien aukaisuun sen pitkän keltaisen jousen, mikä on kolmanneksi kevyin jousi eli aukeaa toisio huomattavasti aikaisemmin kuin vakio jousella mitä näissä on. Se oli perstuntumalta sillon paljon parempi kuin vakiojousi niin jätin paikalleen, mutta joskus se hieman nyökkäsi kaasua nopeasti painaessa ja seoksiakin kun mitattiin niin se ehti hetkellisesti käydä laihalla kun nopeaa survo kaasun pohjaan. Testasin nyt violettia jousta, se on pykälällä jäykempi, paremmin tuntuu tuolla piirtävän rantua tiehen eikä nyökkäilly kertaakaan kaasun lämästessä pohjaan että nyt taitaa olla se optimi jousi paikallaan :cool:

    Ennakoitakin yritin tämän jälkeen säätää, mulla oli perusennakko 7 astetta ja maksimi 30 astetta, koitin 11/34 astetta mutta ei veto parantunu perstuntumalta ainakkaan niin ruuvasin takaisin, tai no, jätin asteen enempi ku ennen tätä säätöä tuonne 8/31 astetta ja parhaiten se noin vetää. Oon vaan lueskellu että tuon 440 Magnumin pitäs kestää ihan hyvin 36-38 astetta maksimiennakkoa niin jäähän tuo vähän vaisuksi nyt sen osalta, toki parhaiten tällä hetkellä noilla vetää, varttimaililla vanhoilla osilla vain paras loppunopeus tuli juurikin noilla isoilla ennakoilla...

    On se kumma homma, en ymmärrä miten nuo vaihdetut osat olisi voinut tuota maksimiennakkoa tappaa sen 5-6 astetta alemmas. Veikkaan että se ongelma on enempi ehkä tuo vanha jakaja, vaikka sen tarkistin ja oli kyllä sisältä ihan uuden näköinen joten ei taida olla kuitenkaan se 47 vuotta vanha jakaja enää :D Ei ollu ruosteessa eikä mikään tuntunut epämääräiseltä siellä.

    Noh, nyt on takarenkaat taas vähä ohuemmat ja merkattu reviiriä taas niin mikäs tässä :cool:

    [​IMG]
     
    moti81, FuryIII '71 ja Tunaman tykkäävät tästä.
  6. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Pieneltä kuulostaa noi ennakot.

    Ootko kattonu että pitääkö merkit paikkansa? Ja onko damperi ehjä (ulkokehä pyörähtänyt)
     
  7. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Enpä oo tarkistanu, tuo Dampperin pyörähtäminen selittäs kyllä osaltaan sen että ennen kesti enempi ennakkoa. Tai selittäskö sittenkään, nehän oli alunperin säädetty sinne missä ne oli 36-38 asteen huiteille, en muista enää tarkkaan, ja oon joutunu muutosten jälkeen ottaa asteita takasinpäin, eli en huvikseen niitä koskaan alkanu ruuvaamaan takasinpäin tai tarkistelemaan, vaan nimenomaan sen vuoksi kun alko nakutusta tulla peliin keskialueella kaasu pohjassa niin oli pakko ottaa takapakkia ennakoissa.
     
  8. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Ootko tsekannu että onko damperin ja jakopään merkit kohdallaan kun ykkönen ykk:ssa?

    Onko alipaine-ennakko käytössä? Keskipakolimppujen jousetkin voi olla kuoleentunu eli antaa liikaa ennakkoa matalilla kierroksilla.

    toi 12 afr on vähän turhan rikas jo, mutta ei sen pitäisi tohon vaikuttaa.
     
  9. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    En oo tsekannu, mutta hieman epäilisin asiaa että ois muuttunu mihinkään kun muutenhan siellä ois vanhalla kombinaatiolla ollu reilusti yli 40 astetta totaali ennakko jos ois tuon 5 astetta niinsanotusti pyörähtänyt, kun silloin säädin sinne 36-38 asteen huiteille ja nyt on säädetty sitten se 5-6 astetta vähemmäksi ennakkoa. Mutta voisihan tuon tsekata toki. Tarkoitan vaan sitä että eihän se dampperin pyörähtäminen nakuttamiseen voi vaikuttaa, joskus on ollut 5-6 astetta enempi ennakkoa kuin nyt, silloin toimi, nyt ei.

    Joo se AFR: jäi muistaakseni vähä reiluun 12:1een sillon ku testattiin, onhan se vähän rikas mutta rikas seoshan ei pitäs ainakaan herkemmin nakuttaa.

    Alipaine-ennakko ollu tulpattuna tuosta vakiojakajasta jo kun auto minulle tuli ja muistaakseni kun kokeilin niin se alipainekello ei enää toimi eli ennako ei muutu vaikka alipaineen siihen laittaakin, joten siksi varmaan edellinen tulpannut sen. Ei kai tuo voisi oireilla niin tulpattuna että ennakot heittelee?

    Tuo keskipakolimppujen kuoleentuneisuus tai jokin jakajassa oleva hämminki itellä on eniten arveluttanut että voisi olla se oikea syy, vanha jakajahan se on, vaikka tosin uudehkolta sisäosiltaan kyllä näyttää, sen mitä sitä nyt pystyy kattelee sen kummemmin purkamatta eli jakajankansi ylös nostamalla.
     
  10. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Ookkei! Outoa kyllä että vika ilmennyt niinsanotusti yhtäkkiä. Ei noiden kaasarien ja imusarjojen yms pitäis siihen vaikuttaa ainakaan tuollain.

    Siks arvelisinkin sitä jakajaa ja millaisen ennakkokäyrän se antaa; voinut muuttua jos jouset kuoleentunu yms. Se onneks suht helppo tsekata. Kaveri avuksi, ja paikallaan kierrätät konetta ja katsot samalla miten ennakot nousee ja millä kierroksilla on jo täydet pelissä.
     
  11. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Se tuli mielestäni pikkuhiljaa. Tosin silloin kun säädin koneen Pudasjärvellä kiihytyspäivillä niin silloin oli syksy ja viileä ilma, ongelmat alko seuraavana kesänä kun ilmat lämpeni pikkuhiljaa. Aina välistä joutu ottaa pari astetta ennakkoa pois. Nyt kun asiaa muistelee niin oisko kuitenkin niin että moottori tuli säädettyä "väärässä" kelissä, voisiko tuo imuilman kuumuus pahentaa niin paljon tilannetta? Samassa välissä kyllä vaihtu kaikki sähköosatkin, kuten jännitteensäädin, sytkäboxi sekä myös imusarja, putsari jne.

    Niin tai näin, mutta mielestäni tuon paketin pitäs sietää vähintään 35 asteen max ennakko. Siksi se uus jakaja odottelee josko se asia ratkeaisi sillä.

    Max ennakot on sisässä noin 3200 rpm, siitä tuntuu ettei enää juuri nouse. Ja tosiaan nyt kun perusennakko on 8 astetta niin nousee 23 astetta tyhjäkäynniltä sinne 3200rpm kierrättäessä. Vois kyllä antaa kiertää reilusti ylemmäs, eli vaikka 4000rpm niin näkis nouseeko siltikin vielä vaikka tuntuu loppuvan ennakon nousu reilussa 3000rpm.
     
  12. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Imuilman lämpötilaan en usko että vaikuttais noin radikaalisti. Mulla monessa vehkeessä ihan suljetussa konehuoneessa ilman skuuppeja/ilmanottoja jopa 38+ lukittuja ennakkoja ja koskaan ei oo kilistäny. Viallinen puola tai boksi voi kyllä teoriassa tehdä tuon (huomannut näissä että uusi ei ole aina sama kuin ehjä).
     
  13. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Pitäs tarkistaa, mutten jotenki muistelen että uudessa sytkäohjausmodulissa oli yks pinni vähemmän kuin alkuperäisessä, liitin ja kaikki sopi ja auto toimii tosi hyvin kyllä muuten mutta jotenkin jäänyt muistikuva että aikanani kun sen vaihdoin niin ihmettelin miksi siinä oli yks kytkentäpinni vähempi kuin vanhassa modulissa.

    No sen MSD Ready to Run jakajan asennan jokatapauksessa, siinäpä se poistuu jakajan ja sytkämodulin mahdollisuus kun jakaja vaihtuu ja siinä on sytkämoduli integroituna, luulis että se paketti ainaki toimii kun sellaiseksi suunniteltu.

    Ja kiitos 440Mag uusista R/T merkeistä, ei tiiä vaikka vihdoin saisin nuo HEMI lätkät ovista pois näiden avulla, hienot laatat oli, nyt vain pitäisi ehtiä mallailee paikalleen :D

    Alkuperäiset HEMI lätkät tulee sitten myyntiin, sen verran tiiän etten ala tähän omaan R/T:hen HEMI moottoria laittamaan kuitenkaan, mullahan on jo käyttiksessä HEMI (300C 5.7), pittää tähän katella jotaki erikoisempaa ku tää on kuitenki harrastepeli........... Hehheh :D;)
     
    440Mag tykkää tästä.
  14. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Tulipa rakenneltua tätäkin talvella. Vaihdoin nimittäin vihdoin ja viimein ne HEMI merkit ovista R/T merkkeihin :D Hyvä peli ollu kyllä ku ei vaivaa omistajaa isommissa määrin tallin puolella ;) Niin ja HEMI merkit myyty seuraavalle omistajalle.

    Nyt tässä ennen ajoonottamista tarkotus asennelle se MSD Ready to run jakaja josko sillä sytkäpuoli sais vähä vakaampaa toimivuutta vaikka melkolailla hyvinhän se pelaa nytkin. Sitten tallissa odottelee myös uusi Championin 3-rivinen alumiinisyyläri uusilla tehokkailla tuplaflekteillä tunneleineen sekä rosterisella paisuntasäiliöllä. Jospa tuo tämän tulevan kuuman kesän ongelmat ratkaisee :eek::D

    Ahdinhommat edelleen vireillä ja kunhan sopiva paketti löytyy niin aletaan etenee. Sitten toinen juttu mikä jo vuosia harmittanu, niin renkaat pitäs vaihtaa koho valkokirjamilla oleviin, että jos jollakin sellaset löytyy niin saa tarjota. Eteen jotku 225-245/60R15 ja taakse 295/50R15 rattaat. Vaihdossa saa halutessaan Hankookin noin 70%:t vastaavat (225/60 ja 295/50).
     
    440Mag tykkää tästä.
  15. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Tämäkin on hengissä, ei ole tullut vaan paljoa kirjoteltua kun ei oo tarttenu ku tankata, vaihella öljyjä ja pestä välillä :D Synkemmät ajat vielä siis odottanut tulemistaan vuositolkulla :D

    Alkukesänä ei tullu ajeltua ku pari mutkaa ja sitten leima vanheni, nyt kävin vkolla leimaamassa ja eilen sitten tuli käytyä cruisingissa ja vähä merkkailemassa reviiriä :odwink: Ja nyt varmasti loppusyksy tulee taas aktiivisesti ajeltuakin.

    Tänä vuonna tulee yhteistä matkaa sen 10 vuotta täyteen :p Ja pakko sanoa että vaikka mulla on muutakin kalustoa ollu paljon samanaikaisesti ja tämä senkin vuoksi jäänyt vähemmälle ajolle välillä ku niiden kanssa värkänny, niin yksi asia ei silti koskaan muutu miksikään: kyllähän se on ku Chargerin kabiiniin istahtaa, kääntää avaimesta 440 kuutiotuumaisen kevyesti viilatun Magnumin räyhäämään ja lähtee rullaamaan asfalttia rullalle, niin eihän sitä mikkään koskaan voita :D

    Toissakesänä osu moottorin säädöt niin hyvin kohilleen kun pientä hienosäätöä tein että eipä oo tullu vielä edes tuota MSD ready to run jakajaa laitettua paikalleen, eikä edes tuota kunnon alusyyläriä joka sekin tallissa odottanut uusine flekteineen ja rosterisine paisuntasäiliöineen :rotfl: Kaasulla vauhista vetelee kahta 295 rantua pitkin risteyksiä niin käyttökelposta voimaa on just makeimmilleen että fiilikset pysyy korkealla. Jospa nyt ensi talvena laittelisi hyllyssä odottelevat osat ku Bandittiki nyt isommilta osin rakenneltu ettei siihen kaikki aika mene.

    Blower homma ei ole vielä edistynyt, en tiedä odotteleeko tässä semmosta mitä ei ole tullakseen, kiinnostaisi kovasti kun löytyisi 6-71 tai 8-71 paketti missä imusarja, ahdin ja sopivat vetolaitteet kaikki samassa nipussa mitkä passaa Moparin 440:een. Vaan ei oo putkahtanu vastaan vielä. Mutta kyllä tästä semmonen blower auto tulee, sitten tämä olisi omaan silmään ja korvaan täydellinen :odcool: Tosiaan fiilis edellä mennään tässä prokkiksessa, ei oo tarkotus tehä mitään +800hv monsteria, vaan semmonen vääntävä katukelponen 550-600hv blowerkampe pikkuahdoilla.

    Eli edelleenkin jos joku tietää mistä tuommosen 440:een soppelin paketin sais niin saa vinkata, vähä ois haaveena että tää homma tehtäs ensi talven aikana nyt ihan oikeasti kun ainakaan toistaiseksi en ole ehtinyt hommaamaan mitään muuta isompaa projektia ja nykynen kalusto muuten siinä kunnossa että aikaa olisi :odwink: Lasikuitukonepelti ja sopivat peltisarjatkin pitää toki katella ahinlaitteiden lisäksi. Voisin kai ostaa vaikka kokonaan valmiiksi ahdetun 440 moottorin jos jollaki semmonen olisi.

    Loppuun vielä illasta napattu kuva :odwink:

    [​IMG]
     
    esmi, TN, Latvis ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Eilen sain vihdoin korjattua yhden pitkään omaa silmää häirinneen asian, nimittäin Chargerin alle laitettiin uudet BF Goodrich Radial T/A 235/60 ja 295/50 renkaat valkosine teksteineen :D Noissa edellisissä palloissa häiritti itteä että ei ollu valkosia tekstejä ku aina niistä oon tykänny sekä se, että olivat nykyaikasella kuviolla.

    Hyvät on ajellakin, pitoja ei ollu kyllä yhtään eilen vaan eipä ollut ku muutama lämpöastekaan illalla/yöllä kun tuolla vedettiin kylän pinnassa menemään.

    Melekosta, se on Chargerin 50-vuotis vuosi ja samalla mun ja Chargerin 10-vuotis juhlavuosi :lol: Laittelin kulut renkaista ylös niin tajusin että helpot on vuodet ollu parin eka vuoden jälkeen, nimittäin ainoat hankinnat viimesen 8 vuoden aikana ovat olleet R/T kyltit oviin, nyt vastikään uudet tulpat kun yks "uusista" (10 vuotta sitten vaihdettu) delasi tässä yhtenä aamuna ja sitten nämä renkaat :lol: Toki on mulla alusyyläri rosterisine paisareineen ja MSD Ready to run sytkä odottelemassa tallissa asentelua, mutta ne onkin ostettu enempi sillä että parannellaan, ei korjata.

    Jospa tässä nyt ens talvena ruuvailisi kaiken hankitun tähän kiinni.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    esmi, Seevu, TN ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Vuodet on vieriny Chargerin kanssa ja mukavata on ollunna. Mutta ollaan kumpiki vanhennuttuki tässä yhteisen vajaan 12 vuoden aikana, niin jotaki uutta on aina mukava keksiä. Ja onhan tämä Charger jo 52-vuotias, niin päätin varalta alkaa kytkemään sen hengityskoneeseen että yhteinen matka jatkuisikin varmemmin :rotfl: Kauan tästä on haaveiltu, nyt sitte piti alkaa toteuttaa :odcool: Jos kiinnostaa seurata tän tulevia vaiheita, niin mun ja kaverin sivustolle tästä tulee enempi juttua, kuten siellä on myös muista meidän yhteisistä ja sekä omista rakennelmista juttua :odcool:

    Täältä tulee tarinaa siis löytymään: https://www.facebook.com/CoyoteRoadrunnerGarage/

    Ja tässä kuvaa kun hengityskone odottaa siirtymistä asennuspöydältä kohteeseen pari metriä taaksepäin :rotfl:

    [​IMG]
     
    Seevu, FuryIII '71, Aukustus ja 13 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Tänään se bloweri on sitte koeasennettu osat paikalleen, vaikia kuvailla edes fiiliksiä mitä tämä herättää 12 vuoden haaveilun jälkeen :odcool::odcool: Täältä meidän FB sivulta näkee vähä kuvaa ja videota: https://www.facebook.com/CoyoteRoadrunnerGarage/
     
    Seevu, Herje ja BBLate tykkäävät tästä.
  19. Larry

    Larry Double Gearhead

    Ot: Raju Kotari siinä videolla!
    Käy hyvin yksiin auton kanssa.
     
    Charger´69 tykkää tästä.
  20. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Joo se CRG sivulla näkyvä KTM on vuoden 1982 MX495, 500cc 2-tahti, aikakautensa rajuin menijä :) Siinä Charger videoissa näkyy mun toinen vasta entisöity crossi, Husqvarna 500 CR Silver Streak 1982.5, myös 500cc 2-tahti, se myös siis yks kovimmista monstereista 1980-luvulta :D
     
    sbm396 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!