Mistä halvimmat valkosivurenkaat ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja ihd, 18.5.2012.

  1. MattiTam

    MattiTam 1st gear

  2. tapjar

    tapjar 1st gear

    Mä menin sitten laitattamaan Buikkiin (Riviera -63) tommoset Vitourin Galaxyt.

    https://www.vannetukku.fi/galaxy-r1-valkosivu-30-mm-p-50576.html

    Voinpahan kehua että on hyvät ajaa, ainakin verrattuna niihin vanhoihin kuuppereihin jotka oli ennen alla. On nimittäin hiljasemmat, suuntavakaammat ja muutenkin mukavammat. Ei rämise enää auto edes mukulakivillä läheskään niin kuin ennen. Hinta oli sen 90/kpl kun mulla on koko toi 205/75-15. Levein 15-tuumasissa näytti olevan 235 ja hinta jotain 120 / kpl.

    Onko muilla näistä kokemuksia?
     
  3. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Ostin keväällä myös Vitourin Galaxyt valkosivut koko 235/70-15 . Olen ajannut niillä yli 3000 km
    ( Caprice-96 ) ja hyvät ovat.
     

Kerro tästä muillekin!