August Nationals Motopark 13-14.8-16

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mopoilija, 13.8.2016.

  1. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  2. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Jee Jee...huomenna Motoparkkiin sadetta katsomaan :cool::D
     
  3. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    Ajetaanko siellä vain 1/8 mailia? Livestreamissä näkyvät ajat on vaan sellaiset.
     
  4. SBM

    SBM 2nd gear

    Minä kävin tänään kattomassa ja hyvältähän se näytti!
    Kaksi kuppia kahvia ja "herkkusämpylä" jäi tämän päivän saaliiksi.
     
  5. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Ajetaan aivan samallalailla kuin aiemminkin.
    Junnut 1/8 ja TD.
     
  6. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Mieluummin sitä sadetta siellä katselee kun kotona ja saattaapa se olla satamattakin ;)
     
  7. josu

    josu Gearhead

    Oisko tuloksia missä?
     
  8. BBC

    BBC Guest

    Mieluummin sitä sadetta katsoo soffalla, takassa tulet ja kaffikuppi nokan edessä.
    Savossa monesti ollut huonompaakin keliä. Maapallo lämpenee, kun ei enää sada räntää virtasalmella,....
     
  9. nova 76

    nova 76 2nd gear

    Elokuussa räntää? Mistä tämä motoparkin dissaaminen johtuu, onhan sade pilannu muuallakin kisoja.
     
    Mikkis tykkää tästä.
  10. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kerran on kevätkisoissa pidelty räntäsadetta, mutta se oli 1990-luvulla. Sadetta sensijan vähän useamminkin. Vahinko jos Motoparkissa sataa. Vai sataako. Olisko mitään tuloksia tarjolla ?
     
  11. nova 76

    nova 76 2nd gear

    Oisko ollu kolmen aikoihin kun kisa peruttiin, eikä la kaan ajettu kun vajaa kierros.
     
  12. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Lauantaina ajettiin 45min ja tänään peli vihellettiin poikki 13.30.
    Pet/Set, Rs, Ts, Junnu pyörät ja sitten junnu autot jäi jo kesken.
    Ne vähät tulokset löytyy http://www.fhra.fi/keskustelu/threa...ilpailu-5-august-nationals-2016-motopark.510/
    Uudet radanomistajat on todella innokaita laittamaan Motoparkkia uuteen nousuun ja uskon siihen että ensi vuonna radan ilme on aivan toisenlainen, uusi pinta pitäisi saada ja siihen pitäisi mielestäni DRF:n suunnata mielenkiintonsa....
     
  13. nova 76

    nova 76 2nd gear

    Kyllä uusien omistajien innokkuus näkyi. Noille älyttömille melumääräyksille hekään eivät voi mitään, noista huolimatta minun lajia kauan seuranneeen katsojan mielestä suomen drag racingille motopark on tärkeä ja todellakin drfän soisi rataan panostavan.
     
  14. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    No mutta Aulishan se täällä taas juttelee niin lämminhenkisesti Motoparkista, että sateitten ajankohtakin on suorituspaikan syy.
    Viimeksi kolme viikkoa sitten herjasit Motoparkia vielä innokkaammin, ja syystä että radalle.com-tapahtumassa oli rodilla poltettu rengasta varikolla.

    Kun tällainen harrastaja pyrkii vähän joka käänteessä mollaamaan yhtä suorituspaikkaa, ei asiaa voisi paremmin kommentoida kuin lainaamalla sanatarkasti hänen omaa lausuntoaan: "Ei palvele hot rod-miehiä eikä muita alan harrastajia moinen toiminta".

    Voin tässä samalla kertoa tietämättömille, että Virtasalmella on viime vuosina ollut aika montakin poutaista ja jopa helteistä kisaviikonloppua. Ja tulee olemaan varmasti jatkossakin!
     
    nova 76 ja Mikkis tykkäävät tästä.
  15. BBC

    BBC Guest

    No voi paska. Sinäkö ny menit ja pahoitit mielesi harmittomasta vitsailusta. Pitänee käydä tarjoamassa kaffeet tai lounas kun tuun työmatkalle sinnepäin.

    Jos joku kaahailee varikolla ja vetelee burnouteja, miksi semmoista kaveri suojellaan? Se siitä.

    Jos joku kehuu kuin kiva olla vesisateessa motoparkissa, miksi ei voi kehua poista puolta? En väittänytkään etteikö siellä ole hyvä katsoa hyvällä kelillä.

    Arto, kisoja katsojia ja ratoja on muuallakin. Milloin itse kävit muualla kisoissa ja toiseksi paikka joko vetää tai ei vedä katsojia, siihen on miljoona asiaa vaikuttamassa.
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ei kai sitä rodihemmoa kukaan suojele. Kaveri ajelee noita epävirallisia tapahtumia eikä välttämättä tunne "etikettiä" eikä ainakaan ilmeisesti siitä välitä. Itse tapahtumahan taas oli radalle.comiin järjestämä, en oo ite siellä käynyt kun kerran n. 100 vuotta sitten, eikä järjestäjillä ollut sen enempää käsitystä koko lajista kuin henkilökuntaakaan mistään asiasta huolemtimaan. Eli valvontaa tai ohjeistusta ei ollut mitään. Totakeissiä on sillee mun mielestä tarppetonta nostaa tikun nokkaan.
     
  17. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Aulikselle kiitokset lounas-tarjouksesta, mutta ei sun kommentit mun mieltä pahoittanut.
    Itse asiassa ne on aikalailla hymyilyttänyt, joten ehkä mun pitäis tarjota se lounas...

    Voit sitten samalla kertoa onko jossain muuallakin ratoja tai kisoja, ja eikös Motopark sitten olekaan muka pohjoismaiden ainoa drag race-rata:eek:???
    Vai olisko ehkä sittenkin niin, että sulta on jääny kisakäynnit vähemmälle tai sit ainakin on ollu laput silmillä:p.
     
  18. Catiska

    Catiska Gearhead

    Vaikkei ajamaan päässytkään niin olihan siellä varikon perukoilla kuitenkin ihan mukava vkl.
     
  19. kede -57

    kede -57 3rd gear

    superbird tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!