Ms-tuonti oy 4-pilari nosturi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja zero_cool84, 12.10.2016.

  1. zero_cool84

    zero_cool84 1st gear

    Olen suunnitellut 4-pilari nosturin hankkimista ja aattelin kysellä, että onko täälä kellään kokemuksia näistä ms-tuonnin pilari nostimista http://mstuonti.fi/?page=tuotteet&group=6&ala=59&item=210

    Vai pitääkö laittaa suunnilleen vielä tonni lisää ja sijoittaa johonkin toiseen?
    Kevennin pitää olla kuitenkin tuommoisessa, jotta sen kans pärjää paremmin.

    Kiitoksia vastauksista!
     
  2. cdi

    cdi Double Gearhead


    Ei ole kokemusta,joten ei kai pitäisi vastata.

    Minä koittaisin suunnata tonnia vähemmän ja mahdollisesti tinkisin joistain ominaisuuksista.....en edes tiedä tarvisiko..............no harkitse itse.

    https://nettivasara.fi/kohde/5490
     
  3. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Huusin 1500€: 0on asti tuota nettivasaran vanhaa nelipilaria. Sitten luovutin. En tiedä, mutta pidin loppuhintaa 3600€ hiukan kalliihkona vanhasta nosturista. o_O
     
  4. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    No mutta eihän toi edes ole nelipilarinosturi?
     
  5. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Joo, ei olekaan. Ajatuskatko tuli. Autonosturia tarkoitin. Mutta silti mun mielestä kallis. :D
     
  6. 6.2vani

    6.2vani Gearhead

    mulla on ms-tuonnista ostettu nelipilari nosturi 5500kg malli ei visiin enää saa? kahen tonnin keventimellä,on ollut hyvä jotain itse parannelut ostin vuonna 2012 loppuvuodesta hinta tais olla jotain3900e
     
  7. studio57

    studio57 Gearhead

    mää tilasin tuommosen 3000 kg ms-tuonnin nelipilari nosturin keventimellä, täs oottelen et saapuis tallille..
     
  8. zero_cool84

    zero_cool84 1st gear

    Tuohon ipurehellin mainitsemaan nosturiin teinkin tarjouksia, mutta hinta kohosi turhan korkeaksi, vaikka todella arvokas tuommoinen on uutena ollut ja kaikenlisäksi se olis pitäny aina viikolla purkaa pois mikä olis ollu täysmahdottomuus...
    Tuommoinen olis vielä parempi kuin 4-pilari nosturi. nyt olos Oulaisissa vastaava myynnissä, mutta hinta 4500e
     
  9. zero_cool84

    zero_cool84 1st gear

    Kuitenkaan ei älyttömän kaukaa vihtis hakemaankaan lähtä, kun kuorma-autolla nuo pitää noutaa kumminkin.
     

Kerro tästä muillekin!