Service Unavailable

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja BRAKE DRUM, 26.8.2016.

  1. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Eilen n. 23.35 > ainakin yli 03.00 Eliissan laajakaistalla. Sääliksi käy niitä joilla olisi painavaa sanaa sanottavana mutta kun ei pääse sanomaan.
     
  2. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Kyllästyin ja lähdin nukkumaan

    Sain painajaisia







    en tosin siitä, että od;lta loppu serveriltä tila
     
  3. jariha

    jariha Double Gearhead

    mahtava sivusto nykyjään.... tökkii, paukkaa ja allapito ei tee vissiin yhtäänmitään vessapaperihymiö? kai se ny on hyvä vokusmedian mielestä?

    edit: sai ne sen helevetin v8 marketin rukattua et pari ilmoitusta näkyy enemmän, mut kakkossivulle siirryttäessä silti mennään sivulla alas ja minkäännäköstä päivämäärää ei ilmotuksessa oo pienenkuvakkeen kanssa??? ei voi olla vaikeaa?
     
  4. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei se varmaan ookkaan helppoo, jos on valmis pohja, niin tehdä muutoksia! Mulla on nyt Snap-On:in helpdesk tehnyt kaksi vuorokautta töitä että saisivat Chryslerin PAIS 4:n toimimaan viimeisimmän päivityksen jälkeen. Kaatu viime maanantaina ja ensin koetettiin itse, sitten tukkurin pojat koitti ja sitten Snap-On koetti ja ne ei saa omaa ohjelmaansa toimimaan mun läppärissä, missä se toimi enne tuota päivitystä!!! ATK:t on perseestä ja mä vihaan niitä (enhän ole maininnut tätä ennen, enhän)!! Ja autoissa on nykyään monta ATK-laitetta ja sitten ihmetellään, kun autot tumppaa kesken ajon, pientareelle ja virrat pois ja käyntiin ja taas toimii tai lentokoneet, jotka ei vaan voi stopata pientareelle ja päivittää softaa.....
     
  5. jariha

    jariha Double Gearhead

    Sontotta että atk on perseestä
     
    JAMANT tykkää tästä.
  6. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Voisikohan päivitetyn overdriven konepellin alle vaihtaa kaasarin ja kärkijakajan takasi...
     
    cutlass cruiser tykkää tästä.
  7. toivaja

    toivaja Gearhead

    Kannatan edellistä kirjoittajaa, nykyisin tulee käytyä sivustolla kerran kahdessa kuukaudessa, ennen useamoia kertoja päivässä.

    Ylläpito voisi vetää tilanteesta omat johtopäätöksensä!

    Kokeiltu on, ei toiminut, vanha tekniikka takas!
     
  8. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ihan vaan tiedoksi, kahden viikon säädön jälkeen, Chryslerin varaosaohjelma taas toimii!!!
     
  9. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Mun mielestä tämän foorumin nimen vois vaihtaa vaikka Crawler Gear:ksi eli ryömintävaihteeksi... :p
     
  10. janiluo

    janiluo Gearhead

    Ensin OD vaihtoi vapaalle (N), sitten jo peruutettiin (R) ja taitaa seuraavaksi mennä Parkille (P) ihan kesken ajon eli isoa remonttia on tiedossa ja matkan keskeytymiseen johtaa tämä pelleily.
    En tiedä missä on Focus tässäkin Mediassa???
    Oksennusripuli-hymiötä kaipaisin tähän.
    o_O
    - Jani -
     
  11. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Eilen illalla oli 17.30 eteenpäin ehkä puolen tunnin service unavailable.
     
  12. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Enemmän tää tahmaa ja tökkii, kun toimii kunnolla. Jotain tarttis varmaan tehrä.
     
  13. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Eilen illalla oli n. 18.20 eteenpäin tunnin service unavailable.
     
  14. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    puhelimella melkein joka kerta salasanan ku laittaa oikein niin hyvällä tuurilla antaa kirjautua neljännellä kerralla. tai ilmottaa jotain meni väärin ja kuitenkin kirjautuu sisään. ka tää tahmiminen on :confused:
     
  15. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Viime aikojen service unavailablet ovat johtuneet ongelmista muualla kuin itse OD:lla. Pahoittelemme häiriöitä ja tottakai pyrimme pääsemään niistä eroon sikäli kun asia on käsissämme.
     
  16. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Mikä lie ollu va oli tuossa jonku tunnin pimeenä taas voorumi.
     
    Muokattu: 15.10.2016
  17. Dart 67

    Dart 67 Gearhead

    Niin oli niin ja sillonkin kun "toimii" on tosi hidas. Viestin avausta ja varsinkin takaisin palaamista saa odotella...monesti niin kauan että tulee sammutettua koko selain ja avattua uudestaan, se auttaa joskus, mutta usemmiten ei.
     
  18. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Kyllähän tää on taas "slow as melassus"...
     
  19. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Taaspahan 503;a herjasi, joskos media fokusoisi sellaisen serverin jolla riittää tila ja väylä od;n tarpeisiin

    Mitä sitten jos käyttäjä pakoa ei ois tullut, pitäiskö porukalle jakaa vuoroja?
     
  20. toivaja

    toivaja Gearhead

    Siis ihan tosi, viestejä kirjoitellaan h****tin harvakseltaan ja tämä foorumi edelleen tökkii!

    Vilkaiskaa nyt joku ylläpidon kaveri kuinka tiheästi täällä keskustellaan!

    Eikös voisi ihan vaan lopettaa koko palstan kun ei täällä käy kukaan!

    Itse käyn lähinnä nykyään kuukauden välein ihmettelemässä onko foorumi viellä olemassa.

    Se on ainoa mielenkiinto palstaa kohtaan nykyään!
     

Kerro tästä muillekin!