kuvien liittäminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Remmiveto, 25.5.2016.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    siis onko kuvat tämän logon takana?Mulla on ja kyllä mulla kuvat saa linkitettyä tuolta tänne.
    [​IMG]
     
  2. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Ei nay kuvat ei vaikka kuinka vaantaa ja kaantaa, tulee vaan tuo [​IMG]
     
  3. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    ^
    Mitä kuvanjakopalvelua käytät ?
     
  4. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Yleensa Imgur.
     
  5. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    OK, ei kokemuksia, eli enpä osaa hirmiästi neuvoa.
     
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    YLLÄPITO!Laittakaa nyt tonne aloitussivuille ohje kuvien liittämisestä!
     
  7. valpas

    valpas Gearhead

    Saman logon takana on.
    Olisko kuvan koon kanssa jotain tekemistä onnistumisen kanssa?
    En ole vielä löytänyt toimintamallia, miten saisin sen kuvan heti näkymään viestissäni. Aina tulee vain tuo linkki, ja sitten uudella sivulla pääsee minun albumiini katselemaan.
    Haluaisin kuvan irti albumistani, kuten sinulla se näyttää tapahtuvan.
     
  8. litres

    litres Gearhead

    Joo neuvokaa tyhmää, kone on IMac....vanhoja kuvia on paperi versioina runsaasti.
     
  9. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    onks tää joku natsimerkki?
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    od puolueen merkki
     
  12. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Kuvadilemmaa pohtiville tiedoksi, empiiristen tutkimusten jalkeen tulin tulokseen etta jos linkki kuvaan ei ala "http" ja paaty ".jpeg" se ei nay viestissa. Lisaksi moni kuvanjakopalvelu tarjoaa nappia milla linkin voi kopioida, tama kuitenkin yleensa myos lisaa img tai url teksteja linkkiisi, nuo kun kumittaa pois niin etta kuvan osoite alkaa http, seka paattyy .jpeg niin kuva nakyy viestissa. Toivottavasti jeesaa edes jotain.
    En tieda tuliko tuosta nyt selvaksi, jos joku tuntee tarvitsevansa niin voin tehda video tutoriaalin asiasta.
     
    Muokattu: 4.1.2017
    palontie tykkää tästä.
  13. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Tlrmäsin tommoseen dropbox ohjelmaan, pystyykös sillä liittää tänne jotenkin kuvia? Siis apsin kautta, vois olla kätevä jos tarvii apuja jossain rempassa, niin ottaa sillä apsilla kuvan ja klikkaa tänne? Vai onko parempia vaihtoehtoja? Eli kännykällä ilman kompuutteria välissä.
     
  14. valpas

    valpas Gearhead

    Miten sinä saat sen kuvan linkitettyä tuon logon kautta?
    Minulla siihen ei tule googlen kuvissa, siihen osoitteeseen mitään .jpeg päätettä.
    Palikka ohje olis hyvä.
     
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Niin onhan sulla google tili?Mulla googlen aloitussivulle tulee oikeeseen yläreunaan nuo,ja siitä klikkaa sitä yhdeksää pistettä

    [​IMG]

    Jonka jälkeen avautuu tämä,josta sitten klikataan sitä kuvaketta josta yllä puhutaan
    [​IMG]
     
  16. valpas

    valpas Gearhead

    Tulee sellanen ajokieltomerkki , kun googleen kirjautuneena koitan noihin linkkeihisi klikata.

    Minulla on googlessa tili, ja siellä valokuvia, just tuon logon takana..

    Tuosta logosta klikkaamalla pääsen kuviini, mutta niitä kuvia en saa tänne, kuin linkkinä.
    Kun kuvasta ottaa sen osoitteen, niin siinä ei ole .jpeg-päätettä.
    Kun linkin laitan, niin siittä pääsee tietoihini, ja kaikkiin kuviini, mitä googlen albumiin olen liittänyt, ja julkiseksi laittanut.
    Haluaisin sen pelkän kuvan näkyväksi suoraan.
     
    Muokattu: 16.1.2017
  17. valpas

    valpas Gearhead

  18. Raider Japa

    Raider Japa Gearhead

    Mikä mättää kun kuvan liittäminen onnistuu ihan hyvin ensalkuun mutta tunnin päästä kun katsoo niin kuva on hävinnyt ja tilalla on pieni laatikko minkä sisällä on IMG. Kun painaa viestin muokkaa kohtaa niin kuva tulee näkyviin ja sitten tallenna muutokset niin kuva näkyy taas. Kuva saattaa häipyä uudelleen tai ei.
    Mistä helvetistä on kyse?
    Osaako joku auttaa?
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Samaa on monille käynyt.Me käyttäjät saadaan toisiamme auttaa,ylläpitäjäthän ei mitään edes informoi.
     
  20. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Sama 'vika' flickr.com.Varmaanki vika vaan käyttäjässä,mutta kyllä pitäs olla helpot ohjeet.
    Nyt ei ohjeita lain....:)
     

Kerro tästä muillekin!