JEEP

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja cuda69, 19.12.2011.

  1. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mitä se tarkottaa ? Anteeksi,olen maalta :)
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    RFM= Read the Fucking Manual, eli oliko ohjetta mukana ollenkaan...
     
  3. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Oli ohje, mutta ei siitä selvinnyt, puhelimessa selvitin ja nyt toimii(ko?)!
     
  4. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    jep,ei ikinä ilmeisesti käytetty niin jumissa,meneekös ajonesto pois hetkeksi kun ovenaukaisee avaimella eli voiko ajella jos hälyt on kaput,ohjekirja belgiaa tai jotain v-n ranskaa ei ymmärrä mitään.
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Mikä vuosimalli sulla on ja mikä korimalli??
     
  6. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Joo hyvin toimii,kiitos ohjeista :).penkin alla on Infinityn vahvistin ja siihen ei vissiin ollu sulla sopivaa soittimen piuhaa,et toimis tuo orkkis systeemi?
     
  7. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    98 GC
     
  8. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Joo, ei oo, sorry...
     
  9. cuda69

    cuda69 Gearhead

    jos löytyy ja liekkö vika siinä himmentimessä kun mittariston valot vilkkuu tai välillä palaa himmeästi,kun ajaa monttuista kotitietä niin hyvin toimii :)
     
  10. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Voi se olla dimmi joo, kokeile pitää sormella se nuppi joko painamalla sisäänpäin tai vedä ulospäin, vaikuttaako asiaan??
     
  11. cuda69

    cuda69 Gearhead

    sen verran kokeilin et sivuttain kun heilutteli,ni valot vilkkuivat,mutta kokeilen huomenna painaa ja vetää
     
  12. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mitäs pitää edessä olla pyöränkulmat? aurausta,haritusta vai nollassa?
     
  13. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Tuossa ohjearvot: http://jamant.fi/fi/tietosivut , alimmaisena on eri vaihtoehdot, katso siitä...
     
  14. cuda69

    cuda69 Gearhead

    kiitos Jii,elikkä säätöä vähä kaipaa,kun oli melkein sentti aurausta :)
     
  15. cuda69

    cuda69 Gearhead

    takaa kuuluu välillä rahinaa ja rohinaa,varsinkin jos tie kallellaan vasemmalle,jos oikealle ni ei kuulu,ja välillä täysin hiljainen,oisko tuo laakeri jo mennyt kun vasta 450 tuh ajettu? ja onkos 5.9 koneisessa yleensä dana vai joku muu perä ?
     
  16. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei oo laakeri menny, kun se on rullalaakeri ja vetoakseli itse toimii sisäkoolina, joku muu siellä rohisee... Danan akseli siellä on, D44a...
     
  17. cuda69

    cuda69 Gearhead

    eikös danassa ole kartiolaakeri? ainakin us-partsin luettelo antaa 2 vaihtoehtoa,C-klipsi akseli ja kartiolaakeri akseli ?
     
  18. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    ZJ:ssä on rullalaakeri kaikissa taka-akseleissa, WJ:ssä on kartiorulla, paperiluettelossa on virhe (tiedetään, siksi partsi myy väärin ja mä saan sitten korjata virheet)!!
     
  19. cuda69

    cuda69 Gearhead

    sitten se on Rock Autossakin väärin ?,sielä antaa dana 44 kartiolaakerin kans? no pitää kurkata :) tai uskoa suosiolla Jamant:tia.oisko sitten pikkasen päittäistä ja ku levyt ja palat on aika huonot (seissyt pitkään) ni ne rohisee
     
  20. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Nii, jos olisin joskus nähnyt ZJ:ssä kartiorullalaakerin, niin sanoisin... Tarkistin, mun tarvike-Jeep-osaluettelo ei anna kartiorullalaakeria, vain rullalaakerin ja vetari on silloin sisäkoolina...

    Luettelotiedot saattaa sisältää virheitä, mulla kokemus kertoo mitkä osat sopii... Ja silti asiakkaat tilaa muualta, kun ilmaiset neuvot kelpaa, mutta oikeat osat ei... :odroll::odroll::odroll: , siksi olen vähentänyt ilmaisten neuvojen jakamista, neuvokoot ne jotka saa rahaa osista (jotka on vääriä) :rotfl: ... Mutta välillä sitten sorrun neuvomaan... Muuten keskityn korjaamaan Jeeppejä, silloin helpottaa, kun osat löytyy omasta varastosta.
     

Kerro tästä muillekin!