Tappajia liikenteessä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Rantala, 19.2.2017.

  1. Rantala

    Rantala 3rd gear

  2. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

  3. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Myönnettäköön että itsekin olen sitä mieltä että mautot on saatanasta ja vakava turvallisuusriski mutta kyllähän tuo nyt on jo täyttä hulluutta että aletaan tahallaan päin ajamaan :eek:
     
  4. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Rattijuopumus, pimeys ja huomattava nopeus pistää epäilemään tiesikö törmäävänsä mopoautoon. Joku itsemurhakandidaatti taas. Niin tai näin, surullista.
     
  5. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Eikö toi pitäs murhana mennä
     
  6. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    2xtappo, törkeä liikenteen vaarantaminen ja ratti.
     
  7. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Joo mut tottahan se oli suunniteltu, jos tahallinen oli? Ja suunniteltu tappo on murha.
     
  8. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Kaverin isän ja isoisän tahallaan tappanut päinajaja (itsemurhakandidaatti) lähti oikeuteen samoilla syytteillä lähes samanlaisessa tapauksessa. Jotta henkilö voidaan tuomita murhasta, täytyy hänen tekemänsä tapon olla tehty vakaasti harkiten tai tekotavan täytyy olla erityisen raaka tai julma. Autolla kännissä ajelu ei täytä yleensä näitä kriteerejä-->tappo.
     
  9. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Harmi. Sitä toivois tommoselle niin kovaa tuomiota kuin mahdollista. Eikö sitä voi tähdätä siltapilariin tai vaikka pidättää hengitystä? Täytyy viattomia ottaa mukaan.
     
  10. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    Ehdonalaista saa vain eikä enempää vetoaa vaikka mihin heikentyneen elämässään.
    Selvänä jos ajaisi niin sakot vain ja kortti tarkasteluun.
    Tämmöistä se noiden avohoidokki / sekakäyttäjä linjalla on ja monet päin ajot jäävät tutkimatta näin tarinoi joskus vakuutusyhtiöiden edustaja luentoaan pitäessään selviä itsemurhia mutta omaisten takia kaivella sen enempää.
     
  11. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Mun mielestä nyt olisi syytä omaisten (niiden lasten) takia kaivella vähän enempi. Näitä rupeaa olemaan jo vähän liikaa. Tuntuu että ennen ajelivat vain rekkoja päin, mutta nyt kelpaa linja-, henkilö ja jopa mopoautot.
     
  12. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tiä kannattaako tätäkään alkaa yleistämään. Joku järkensä menettänyt tehnyt jotakin jota ei kenties pysty edes itse selittämään. Pitäkää huolta kavereistanne varsinkin silloin kun niillä tuntuu menevän huonosti.
     
    Naumasto ja Substitute tykkäävät tästä.
  13. 69

    69 Gearhead

    Minun tytär...

    Autoalan opiskelija harrastajan alku.
    Yhdessä tehtiin paljon jäi tekemättä.
     
  14. rampleri

    rampleri 3rd gear

    Jaksamista.
     
  15. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Osanotot.
     
  16. wilburi

    wilburi Gearhead

    Osanottoni
     
  17. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Osanotot täältäkin... :(
     
  18. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Osanottoni
     
  19. max

    max Double Gearhead

    Voihan vittu,suru ja raivo! Sanat eivät riitä kuvailemaan kuinka pahoillani olen.
     
  20. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Osanotot ja jaksamista täältäkin omaisille!
     

Kerro tästä muillekin!