Myydään tai vaihdetaan rodin osaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja spychobilly, 28.1.2008.

  1. BBC

    BBC Guest

    Elä ny Supo ota niin kirjaimellisesti.

    Keitele - Pielavesi = sama asia täältä katsottuna. Sieltä kun katsoo niin Seinäjoki - Lapua - Ilmajoki = sama asia.

    Helsingistä kun katsoo = kaikki mitä on kehä III ulkopuolella = sama asia.

    A
     
  2. 2103jm

    2103jm 3rd gear

    Täälläkin on kovaa tarvetta osille, Speedway Motorsille on jo tehty iso tilaus . Kun yo. toimittaja pyysi hankkimaan osat muualta, ei kuulemma kiinnosta. Ei se mitään, tulee sosiaalisia kontakteja muuallekin kuin Seinäjoen suuntaan. Kaliforniasta tulee orkkis osaa yhdeltä yksityiseltä ja Brian Wolfen pajalta myös ja lisää hankitaan koneeseen ja koriin kun päästään vauhtiin. Osa harrastusta ja rakentamista on sosiaalinen kanssakäyminen johon pitää olla edellytyksiä sekä osien myynnissä, hankinnassa ja tiedon hankkimisessa. Nykyisessä digi maailmassa se on pienellä vaivottelulla mahdollista ja paranee koko ajan. Itse myös pyöritän kohtuu kokoista businesta ja kohtelen kaikkia maksavia asiakkaita asiallisesti, mutta kukin tavallaan. (Mielellään hankin osat kotimaasta jos se on suinkin mahdollista. )
     
    Muokattu: 9.3.2017
  3. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Mitä sinun kautta tulis maksamaan nuo pari-kolme etupalkkia 32 Fordin runkoon.Kiirettä ei ole .puh 040 5302532 Jopes Hot Rod Parts.Keitele-ei Pielavesi
     
    2103jm tykkää tästä.
  4. urho3

    urho3 Gearhead

    Vähän ot mutta kumma kun ei kelpaa raha Suomeen. Kysyin 3krt puhelimessa tarjousta tavarasta ja joka kerta luvattiin sähköpostia. No ei kuulunut niin tilasin Saksasta. Ei se tilaus ollu ku 4ke et ilmeisesti liian pieni ostos suomalaiselle firmalle.
     
  5. BBC

    BBC Guest

    Se on hyvä että Männistön juhalla on kontaktit ja kuka on väittänyt että maailmasta ei osia saa? Maailma on romua täys ja niitä saa vaikka moskovan torilta. Ja arvostan sitä suurta tietotaitoa mikä esim. ko henkilöllä on jo lähteissään. Minäkin voin tulevaisuudessa käyttää hyviä kontakteja jos niitä kerran on. L

    Tämä on tämmöstä turhanpäiväistä näpertelyä meikäläisen homma = suomeksi "haistapaska hommaa" ja olen kovaa kyytiä myymässä varastoa pienemmäksi. 12v ja reilu 1,5miljoonan edestä näitä on myyty, joten eiköhän homma ala olemaan siinä. Toki se 2000e vko myydään edelleen niinkauan kuin tilauksia tulee sähköpostiin.

    Aulis

    Ps. Juha, sinähän pidit minua "ryöstäjänä", jolla "Sikakallis 1932 ford", kun esim. 1932 orkkisrungolla, 1932 papereilla, 265cid pikkulohkolla, kromatuilla alustan osilla, orkkis maskilla ja syylarilla ja A-roadster korilla oleva lähes täydellinen aito hot rod maksaa 20 000e vapaasti seinäjoella. Minäkin ostan kaikki ne ns. "oikean hintaiset", kun vain minulle ilmoitetaan sähköpostiin kuvien ja tietojen kanssa. Pidä korvat ja silmät auki, ostan heti pari semmosta oikean hintaista.
     
    Valvojamuokkaus: 9.3.2017
  6. rodhot

    rodhot Gearhead

    Sopiiko tähän ihmeellisiä myyjiä/ostajia keskustelun väliin yksi osto/myynti ilmoitus?
    Ostetaan :-41 Chevyn takaluukun sisäpuolinen lukkolaite.
    Myydään :-46-47 cadillac nopeusmittari 120e
     
    J.J. Laakso tykkää tästä.
  7. 1300TI

    1300TI 2nd gear

    Turusta katsottuna olette kaikki RYSSIÄ! Eikös sinne kehälle jo valmistu se kupoli pitämään kaikenmaailman espoovantaalaiset aidattuna? Onko romujen haalijat siis laukkuryssiä?

    Hienoa että joku jaksaa noita roippeita asiallisesti varastoida, välittää ja myydä, itse meinasin puuhata harrastamieni 60-lukuisten osien kanssa samaa muutaman vuoden mutta paloi totaalisesti pinna tinkaajiin ennen kuin homma meni viralliseksi. Iso osavarasto on edelleen mutta taatusti vain omaan käyttöön jatkossa. Ollaan tutun harrastajan kanssa todettu, että klassinen kommentti keskustelun alussa on aina "Mutta kun se on niin kaakana", jonka jälkeen kannattaa sulkea äkkiä puhelin.

    Asiaakin oli: Sori, ilmoitukseni Sahkin foorumin linkin takaa löytyvät kuvat niistä aakkosen rojuista sun muista eivät vissiin näy, no kannattaa rekisteröityä kun ei vaadi jäsenyyttä ja voi olla hyödyksi muutenkin. Tarttis ottaa foliohattu päästä ja latailla noita osakuvia jonnekin kuvapankkiin jossain vaiheessa muutenkin.
     
    Muokattu: 9.3.2017
  8. 2103jm

    2103jm 3rd gear

    Autan mielelläni, kykyjeni mukaan :) Palataan asiaan.
     
  9. supo

    supo Double Gearhead

    Kannattaa myös kysyä ihan Suomessa toimivilta kauppiailta eli esim.US-Partsilta löytyi suoraan hyllystä -30 Fordiin griffinin syyläri kaikilla herkuilla hintaan ettei enää kannattanut edes ajatella itse tilaavan.Ps.Jope,ne etupalkit on n.80 taalaa kpl ja runkopalkit -32 n.800 taalaa niin niitä ei hirveästi kannata ruveta enää työstämään itse.
     
  10. pinemankustom

    pinemankustom 3rd gear

  11. finnflat

    finnflat Gearhead

    Myydään pari projektirattia:

    * '51 Ford pickup - todellinen työratti. Ei oikein minkään näköinen, halkeamia on mutta runko ehjä. Kiinnitys on booreilla.
    * '39 ? Ford banjoratti. Erittäin hyvä runko, ei keskikoristetta. Halkeamia on. Kiinnitys kiilauralla.

    T: Pekka / 040-548 6889 tai yv.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Muokattu: 11.3.2017
  12. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Totta puhut,jopa 500 taalaankin lähtee.Tilasin kaverin kautta etupalkit kun ei ole myynnissä kotimaassa.
     
  13. totot

    totot Gearhead

    Ford -32 Roaster katon alkuperäiset raudat 400€ Parit 16" pinnavanteet 230€yht. Budd merkkiset tarvikelevypyörät -32 -35 jako 5,5 16" renkailla ja kapseleilla 1000€
     
  14. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Ostetaan T Fordin korin pelti osia etenkin ovet kiinnostavat.
    p.o5o-65264 on ihan tavallinen numero vaikka noin lyhyt.
     
  15. pantera

    pantera Double Gearhead

    Ostetaan early hemi moottori
     
  16. ElPaso

    ElPaso 1st gear

    Myydään 30-31 A coupen a pilarien uudet peitepellit.

    Pellit myyty.
     
    Muokattu: 11.3.2017
  17. 2103jm

    2103jm 3rd gear

    Voi hyvä Aulis
    Älä pelkää, ei minkäänlaista aikomusta aloittaa osien jobbaamista. Ei todellakaan ole aikaa eikä kiinnostusta sellaiseen. Korkeintaan omiin harraste projekteihin yhdessä muiden harrastajien kanssa, kun niin monella tuntuu olevan samanlaisia tarpeita.
    Hienoa että yksi suomessa on erikoistunut ko. osien maahantuontiin ja varastointiin. Autat varmaankin monia alan harrastajia (olen minäkin jotain aikoinaan sinun kauttasi hankkinut) ja tyytyväisiäkin täytyy olla paljon, muutenhan homma olisi kuihtunut aikoja sitten.
    Outoa on se, että markkinoit täällä näyttävästi isolla hypetyksellä myytäviä osia joita et kuitenkaan myy osia tarvitseville. Mustalla listallasi tuntuu olevan jokunen muukin osien tarvitsija itseni lisäksi. Osa foorumilla olevista uhraa turhaan aikaa ilmoituksiisi.
    Omia höpö juttujasi nuo "Ryöstäjä" ja "Sikakallis 1932 Ford" kommentit, tyyliini ei kuulu puhua eikä kommentoida noin. Täyttä paskapuhetta. Annoin vastatarjouksen joka ei johtanut kauppoihin (parempi vaihtoehto kun oli jo tiedossa/harkinnassa ). Itse olen aina maksanut mukisematta hankituista osista sen mitä niistä on pyydetty ja enemmänkin, siitä ei ole tässä kysymys.
    Taisit vaan vetäistä herneen nenään kun projektisi ei saanut osto halujani syttymään (ei ollut aivan sitä mitä hain) ja nyt et sitten halua myydä osiakaan, kun en ostanut -32 B-paperit/A-korinen, lähes täydellisen aitoa hot rod projektiasi .
    Laita tänne uudelleen myyntiin kunnon kuvilla (ei niillä 150kt kuvilla) niin joku sen saattaa ostaakin tuolla hinnalla.
    Paljon olet myynyt vuosien varrella, ylimielisyys pois ja pikkusen nöyryyttää tilalle niin myyt ainakin 2-3 kertaa enempi tuolla tietotaidolla, osaajia kun ei ole tässä maassa.

    Vauhdikasta ja hyvää kevättä sinnepäin.

    Juha
     
    Muokattu: 11.3.2017
    J.J. Laakso tykkää tästä.
  18. budweiser

    budweiser Gearhead

    Täältä löytyy: '54 Red Ram, käyntikunnossa mutta alkaa kaivata jo rengastusta, 3x2 imusarja, nykyajan virranjakaja, Hot Heads GM vaihteisto adapteri ja TH 350 loota. 5 tonnia. 0400-278 279.
     
  19. pantera

    pantera Double Gearhead

    Kiitos tarjouksesta, saattaa olla että menee yli mun budjetin mutta laitetaan harkintaan.
    Yllättävää oli se että miten monta tarjousta em. earlyhemistä löytyi tämän palstan kautta . Hieno homma että OD toimii.
    Toi baby hemi olis kyllä herkku -34 plymarin keulalla, mutta kun tolla rahalla saa viis sbc tekniikkaa niin vähän panee miettiin onko se kuitenkaan niin herkku.. No mä oon näissä rodeissa vasta-alkaja ja ehkä en ymmärrä kaikkee ... sorry siitä;)
     
    Muokattu: 17.3.2017
  20. budweiser

    budweiser Gearhead

    Harkinta on aina hyvä idea! ´34 MoPar on kyllä hieno peli, itseäni kaivelee ikuisesti että menin myymään Ruotsiin oman ´34 Plymouth coupeni..Se on niitä autoja joita ei tule montaa kertaa tarjolle...taidanpa mennä hakkaamaan päätäni seinään... Tosin siinäkin oli vaan sbc joten siitä lievä "melarest" : )

    Tästä linkistä Hempukka ja myös ´32 3 W koreja pari kappaletta...
    .http://www.mtrading.fi/
     
    Muokattu: 17.3.2017

Kerro tästä muillekin!