Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Onko kukaan käyttäny Boschin vesipumppua 12v? Mä oon jo kaks vuotta odottanu että tää orkkis hajoo että pääsee vaihtaa mutta jos on sama kuraa ku gatesin pumppu niin taidan jättää hyllylle ja ostaa kunnon pumppu ku tää vanha hajoo.
     
  2. SB 340

    SB 340 2nd gear

    Juu, sinne yks joppari kehu laittavansa kaikki turbo ja laatikkovammaset VAG tuotteet.. :Dhuutokauppa romuis ei oo takuita:(. Ulosoton puolelta sentään voi saada ihan ok pelejä jos tuuri käy..yks semmonen pyörii itelläkin edelleen vaimon talviautona.
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tälle löyty jo tarinaa. Vehjes oli ostettu velaksi mutta ei maksettu pätkääkään. Rahoitusyhtiö oli löytäny auton jonkinajan päästä ja vienyt sen. No tällä ostajalla oli ollu toiset avaimet ja se oli käyny hakemassa "omansa" takaisin. aabaut 2v tästä se oli ajanu ton mettään ja poliisit pongas että auto oli etsintäkuulutettu?
    Tänään sitä pikkasen testattiin. Puhtia on ja muuten toimii mutta ohjaussimpukka menee vaihtoon. Se on vissiin mettäänajossa ottanu itteensä.
    Ja tää auton "ostanut" on vissiin vetässy telalla mattamustan värin päälle ettei väristä tunnisteta ihan heti?
     
    Saetkae tykkää tästä.
  4. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Sit ei muuta kun lähtöhinnaksi se 11 tonttua ja joku kohta huutaa vähän päälle ni a vot, kauppa kii. Niinkuin mannetv:ssä aikoinaan sanottiin.
    Tuota juuri kun njettiautossa kattelin niin tuli muutaman muun vastaavan kanssa mieleen, voisko parempia kuvia? Nyt selvisi mixei jos on telalla maalattu....
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Juu alla näky olevan hiomaton sininen pinta.
     
  6. juskili

    juskili 1st gear

    Terve taas. Ramin hengen mailmaa opiskeltu kovin viime aikoina. Uteliaisuus heräsi rajoittimen johtojen kanssa joten heitin ne kiinni. Auto alkoi minusta paremmin vaihtelemaan sun muuta. Onko tämä vain mun päässä harhaa vai voiko olla tottakin??
     
  7. Dadda

    Dadda 1st gear

    Terve. 2gen 4x4 ohjaussimpukka on väljää ja vuotaa, 1 kerta jo vaihdettu tiivisteitä. Eli nyt mene "uus" rempattu simpukka sinne. Lyötyykö jotain suomessa ? 4gen simpukka taitaa olla parempi, mutta en tiedä jos sellainen operaatio on mahollista? Borgeson ei enää löytyy, ja kalliit ? Ja redhead on tullut myös kallis.
    Rockautolta löytyi acdelco rempattu, voiko tuo toimii pari vuotta/ kokemuksia ? ACDELCO 36G0066

    Ja "hyvät" iskarit myös kiikarissa : Bilstein !?
     
  8. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Katopas vaikka Agp merkkistä simpukkaa.
     
  9. Dadda

    Dadda 1st gear

    Löysin agp´n sivu eilen, nyt ei enää löytyy. Mutta oisko ollu 800-1000€ nurkilla tuo simpukka !? Eli liian kallis mulle :eek:
     
  10. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Dadda tykkää tästä.
  11. 66monaco

    66monaco Gearhead

    kukas muu kuin seppo ajelee cometicin peltisella pahvilla? miten kestää? tuli nyt sellainen hankittua..
    entä onko jollai hx40w 19 pesällä käytössä? liikaa viivettä?
    entä kukaan tehny pakopainemittaria ja siihen kuparikierrukkaa? minkä kokosesta putkesta pitäis alkaa vääntää, 4,6 vai 8mm ?
     
  12. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Mun mielestä #18 pesällä ihan sietävä viive, oma muistaakseni herää 1800rpm kohalla.
     
    66monaco tykkää tästä.
  13. 66monaco

    66monaco Gearhead

    ja varmaan sillä pakopaineet ja lämmöt kurissa?
     
  14. Rannis

    Rannis 3rd gear

    ei oo pakopainemittari. lämmöt kyllä nousee jos vetää pitkiä vetoja mutta silloin alkaa olee vauhti jo niin kova että pää ei kestää.
     
    66monaco tykkää tästä.
  15. Ranee

    Ranee Gearhead

    Kuinka korkealle olet lämmöt saanut?
     
  16. sisu

    sisu Gearhead



    Viime kesän muisteloita. :)
     
    4d sedan, Saetkae ja turbosleeper tykkäävät tästä.
  17. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Yli 900c° muutamaksi sekunniks joskus nousuu ku oon pitkiä vetoja vetäny.
     
  18. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Millaisia aikoja farttimaililla syntyy? Tai mitä ylipäätään Suomessa cummins ramilla päästään.
     
  19. sisu

    sisu Gearhead

    Mun on menny matalia 12- korkeita 11 aikoja. Muista en tiedä.
     
  20. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Arvostan, oon joskus ajellut aikoinaan kaverin -64 skylarkilla, jolla 13,9 aikoja kelloteltu. Pikkasen on sinulla kuitenkin eri painoluokan vehkeestä kysymys.
     

Kerro tästä muillekin!