gmc suburban 1986

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja rade, 28.7.2016.

  1. rade

    rade Gearhead

    pistä yv ja laita siihen sun yhteystiedot.
     
  2. rade

    rade Gearhead

    Projekti etenee pikkuhiljaa. Nyt on kori maalattu ja seuraavaksi korin laittaminen rungon päälle ja sitten alkaa kasaaminen. Takapenkit ovat jo verhoiltu ja sisustaa alan maalaaman Sem maaleilla. Turvavyöt sain tämän foorumin kautta, vielä tarvitsisi löytää kattokonsoli Eli jos löytyy konsolia niin pistäkää viestiä. Tässä muutama kuva.
     
  3. rade

    rade Gearhead

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    maverick999, passerby, Nilsbertti ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Minkälainen kattokonsoli pitäis olla? Mulla pitäis g20 vanista peräisin oleva olla jossain varaston perällä, siis se missä on ne valokytkimet jne..
     
  5. rade

    rade Gearhead

    olis tarkoitus löytää just tähän malliin kuuluva konsoli, jos pystyt niin ota kuva niin katsotaan miltä näyttää.
     
  6. rade

    rade Gearhead

    [​IMG] projekti etenee taas . nyt on kori laskettu rungon päälle. [​IMG] [​IMG]
     
    Muokattu: 22.6.2017
    passerby, ville400, pantera ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Vähän unohtunut vastaaminen mutta enpähän mä sitä konsolia mistään löytänyt.. :oops:
     
  8. JariV

    JariV 2nd gear

    Tama huutaisi Cummins-dieselia. Ei kai ole tarkoitus bensamoottorilla ajaa tallaista?
     
  9. pantera

    pantera Double Gearhead

    Onpa mahtavaa..iso käsi tälle
     
  10. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Wau, hieno Suburban projekti :odcool:

    Ähh, ei mitään sepelimyllyjä, ehdottomasti 454 - 502 BBC isolohko :odwink:
     
    palontie, kapa73 ja Z(etor)71 tykkäävät tästä.
  11. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Hienoa että on taas pyörillään.
    Ihan sama mikä kone kunhan on. Auto ei ole kevyt ja 3/4 tonniseen sopii muuten jotain missä on wääntöä. Suositus vähintään 400 ftlbs.
     
    Muokattu: 23.6.2017
  12. rade

    rade Gearhead

    kiitos kommenteista ja kehuista. Autoon ei tosiaan tule enää diesel moottoria, jotenkin toi uudenaikainen bensa 5.3 vortec kiinnostaa. Kattokonsolin olen jo löytänyt joten sille ei ole enää tarvetta. Alkoi taas Suburban näyttämään autolta kun laski korin takaisin rungolle ja pääsee jatkamaan kasaamista.
     
    Roc, palontie ja Karpov tykkäävät tästä.
  13. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Varmaan hyvä kone. Kattelin specsit ja näyttäis tehokkaammankin L33 version vääntö olevan 335 ft-lbs, mikä on kokolailla sama kuin oman -89 subun 350TBI koneessa. Kulkeehan se etiäpäin, ei siinä mitään, mutta yhtään ei ole reserviä koneessa.

    Tosiaan semmosen koneen laitat kun miellyttää, mutta olin ihan tosissani tosta 400 ft-lbs lukemasta, saa olla ylikin ei ole haittaa. Samanpainoisessa toisessa vehkeessä on vakio 425 ft-lbs ja sillä jo menee ylämäkeenkin. Niin ja vielä yhdessä toisessa 365 ft-lbs mikä on hiinä ja hiinä. Hp lukemiin ei niin kannata keskittyä painavissa autoissa.
     
    Muokattu: 24.6.2017
    palontie tykkää tästä.
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ja väri aivan saatanan hyvä,mikä väri?
     
  15. pantera

    pantera Double Gearhead

    Tosta koneen valinnasta mä oon voimaiskun kans samoilla linjoilla.5.3 on vähän pienen oloonen. 6.0 olis aika nappi kamina noin suureen lossiin.
    Kattelet copartista jonku rollover H2 humerin ja swappaat tekniikan, lopulle autolle/ osille löytyy jälkimarkkinaa kyllä.
     
    palontie tykkää tästä.
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    Tätä korimallin subbea hiukan metsästellyt,mutta lähes kaikki mitä vastaan tulleet on takavetoisia ja lähes kaikki on henkilöautoja onko näitä nelikkona ees tehty ja rekattu kevyt kuorkeiksi?Paras korimalli kyllä mun mielestä,mutta ei ole oikeen tullut pereydyttyä tohon tekniikkapuoleen.
     
  17. pantera

    pantera Double Gearhead

    On nelikkona ja on kuorkkina, aika vaan on tehny tehtävänsä ja suurin osa on paalissa.
    Kaverilla oli 6gen eli -70 subi 4x4 kolmeoviversiona , joka on aikas omituisen näköönen kun kuskinpuolella ei oo ku yks ovi:eek:
     
    palontie tykkää tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    09-10 olo hyvöä tarjontaa näistä. Bensavehkeitä varmaan 4-5 myynnissä ja hlöauto/k-a. Nyt saa olla ilonen kun tollanen on tallissa.


    Siis ei mun tallissa vaan topicin pitäjän.
     
  19. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    palontie ja kapa73 tykkäävät tästä.
  20. rade

    rade Gearhead

    väri on renaultin värikartasta nimeltään Brun Acajou. Moottorista vielä että itsellä on tärkeää toimivuus ja kohtuu taloudellisuus. tätä 5.3 käytetään tahoessa ja 3/4 tonnisessa Suburbanissa on 6.0 litranen . Itsellä auto tulee kesäajoon ja tulen vetämään asuntovaunua tällä.
     
    passerby ja palontie tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!