renkaat netistä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja 11niko, 12.1.2017.

  1. 11niko

    11niko 1st gear

    onko kenellään kokemusta tästä sivusta www.rengasplanet.fi ? onko nopea toimitus? onko hyvät renkaat?
     
  2. urho3

    urho3 Gearhead

    Kalliita on renkaat mitä katoin,unohtaisin ja ostaisin kivijalkaliikkeestä.
     
  3. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    https://www.1001renkaat.com/

    Täältä itse tilannut, halvimmat ja laajin valikoima mitä itselleni tullut nettikaupoista vastaan, ja toimitukset toimineet niinkuin pitää.
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  4. 11niko

    11niko 1st gear

    just katsoin, niin rengasplanetissa on 10-20e per rengas halvempi
     
  5. rocketman

    rocketman Gearhead

    Ilniko on eilen rekisteröitynyt forumille. Pari viestiä; ensin linkkaa firman sivulle ja seuraavaksi kehuu edullisuutta. Sissijuustomarkkinointi failed.
     
  6. urho3

    urho3 Gearhead

    Banniin rengasplanet. Ite huomasin heti tämän tyrkky ilmoituksen.
     
  7. ville400

    ville400 2nd gear

    mitä itse äsken noita sivuja kattelin niin on todella suppea valikoima, ei löytynyt yhtään isoa rengasta.
     
  8. VesaKa

    VesaKa 1st gear

    Terve, olen uusi tällä foorumilla ja haluaisin nyt teiltä asiantuntijoilta tietoa mistä saisi edullisesti renkaita? Uusia kesärenkaita olen etsimässä, kun vanhoilla saa varmasti jo sakot. Olen katsellut tätä sivua: http://www.autonrenkaat.net/ onko kellään kokemuksia tuolta? Vai kannattaako käyttää mielummin tuota 1001renkaat kauppaa? Olisi kiva tietää mistä tällä hetkellä saa halvimmalla renkaita, budjettikin on mitä on. Niin ja mikä olisi paras halvin ja turvallisin rengasmerkki?
     
  9. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    mää osti toisen kerran jo Virosta
    www.rehviring.ee
    halvempi kun 1001 renkaat noissa mun ostamissa ainakin
     
  10. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Kannattaa kysyä jostain paikkakunnan rengasliikkeestä tarjousta.
    Hyvin usein saa renkaat asennettuna samaan hintaan, kuin että alkaa tilaamaan netistä. Riippuu tietysti minkä kokoista ja hintaluokan rengasta on hankkimassa. Jotain pikkuauton halpoja perusnakkeja en alkaisi tilaamaan.
     
    toyopet tykkää tästä.
  11. J.J.

    J.J. Gearhead

  12. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Suosittelen tätä tapaa.
    Viime viikolla katselin netistä renkaita ja olisi ollut halvimmat kiinanrenkaat 248€/sarja +toimituskulut ja sitten jossain vielä päällelaitto.
    Hintatietoisena kävin paikallisessa rengasfirmassa hakemassa nokialaiset (made in russia) 290€ asennettuna ja auton konttiin kannettuna. Vanteetkin pesivät samalla.
     
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    Camskilista hankook 03:set 285/75x16 490e kotiin toimitettuna,ja samainen rengas paikallisesta 750e..
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Paikalliselle myyjälle sanoin hinnan niin repes nauruun että meinaatko varastettuja renkaita ostaa:D
     
    Karpov tykkää tästä.
  15. J.J.

    J.J. Gearhead

    Sama homma kävi itellä kun viimeksi maasturin renkaat sieltä tilasin.
    Ei paikallinen rengasmyyjä oikein osannut sanoa mitään kun kerroin hinnan, vaikka ensin kehuikin polleana että häneltä saat parhaan tarjouksen. :D
    Oli suorastaan rikollisen halvat verrattuna tarjouksiin mitä kotimaisista puljuista kysyin.
     
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kyllähän se ikävä on todeta suomalaisena,että suosi ulkomaista,täällä vedetään välistä sen minkä kehtaa ja verot päälle.
     
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    Taidan nuo hankookit ostaa ja nastoittaa sitten pakun tai kuorkin nastoilla.
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mihin oot Palontie hyljännyt venäjän rengasmarkkinat?
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Saman hintaisia suurinpiirtein ja suomen tulli haluaa alvinsa
     
  20. xarper

    xarper Gearhead

    Mistä halvimmat 33" renkaat? Paikallisesta putkasta löyty 575€ vanteelle laitettuna, saako halvemmalla jostain?
     

Kerro tästä muillekin!