kuvien liittäminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Remmiveto, 25.5.2016.

  1. valpas

    valpas Gearhead

    Näkyykö nuo mun kuvani kaikkien vehkeillä?
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kyllä mä nään,sitkeys palkittiin valpaksen kohalla!:D
     
  3. valpas

    valpas Gearhead

    Joo, mä en oo missään hyvä, mutta sitkeydellä mennään.
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mutta olit jo pitkään lähellä.
     
  5. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Kellään muilla ongelmia Kuvat.fi-sivuston kanssa ?
    Eilen kuulemma jotain häikkää ollut ja tänään kun itse rupesin lataamaan Helatorstain kuva-antia sinne, niin yhtäkkiä lakkasi toimimasta ja lukee "Virhe" muuten blancolla sivulla.
     
  6. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Eilisestä häikästä en osaa sanoa mutta tänään n. 20.00-22.00 takkuili oikein kunnolla. Nyt näyttäs taas toimivan.
     
  7. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Nimimerkki ata kertoi keskiviikkonakin olleen ongelmia, mutta joo; nyt pelittää.
    Näyttää hyvältä, että saa torstain kuvat näytille ennenkuin lähtee tänään räpsimään lisää.
     
  8. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tämmöistä herjaa heittää ja kun sitten kurkkaa tuonne linkkiin, niin siellä on tarjolla tuo "3rd Party Hosting" hintaan 399,99 taalaa.
    Kellään muulla vastaavaa probleemaa esiintynyt ja onko muuta ratkaisua kun maksaa tai tehdä uusi tili ?
     
  9. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Photobucket:ssa on kuulemma joku uusi juttu, että pitäs maksaa tuo vajaa 400 taalaa jos haluaa kuvien näkyvän, mutta ainakin omat kuvat näkyy vielä kaikilla foorumeilla joihin laittanut...tiedä sitten tarkottaako tuo uusia kuvia ja vanhat näkyy edelleen ?
    No aivan sama, eipä mulla mitään esiteltävää olekaan, pro kuvaajat on eri heppuja, niillä varmaan muutenkin maksetut kuvapalvelut yms....
     
  10. valpas

    valpas Gearhead

    Liittyskö tuo siihen kyberhyökkäykseen?
     
  11. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tuo Photobucketin juttu on siinä mielessä jännä, että mulla on ollut useamman vuosen siellä tili, johon tuli joskus viime vuoden puolella ongelmia kuvien lataamisen kanssa ja tällöin avasin sitten uuden tilin uudella käyttäjätunnuksella.
    Tuolta vanhemmalta tililtä laitetut kuvat näkyvät täällä edelleenkin, mutta uudenmalta laitetuista tulee vain tuo kehoitus hankkia 3rd Party Hosting.
     
  12. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Tuo photobucketin tekemä källi ärsyttää kyllä ihan helvetisti. Suurin osa kaikilla foorumeilla olevista kuvista näkyy tommosena saakelin pliis update blaablaablaaa kuvana..

    Voin kuvitella vitutuksen määrän jos on vuosikausia laittanu kuvia tuon kautta jakoon ja nyt tekee sitte tuon..

    Ite oon jakanu tuolta omalta palvelimelta kuvani ni ei oo tarvinnu noita photobucketin tyylisiä sivuja..
     
    DX tykkää tästä.
  13. TuomoK

    TuomoK 3rd gear

    [​IMG]
     
    isalmela, Vuokralainen ja palontie tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!