Onko oikeaa kalenteria tulossa vai enkö vaan löydä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Akseli von Gardan, 4.3.2016.

  1. Siis semmoista kalenteria josta voisi päivämäärän mukaan katsoa kätevästi mitä ,missä ja monelta tapahtuu , kaipailen , nyt tätä ketjua selailemalla tai lähinnä selaamatta jäämällä menee monta asiaa ohi huomion.

    AVG
     
  2. rodhot

    rodhot Gearhead

  3. Ok , toihan näyttää oikeelta , kukas ylläpitää eli miten saan tapahtuman lisättyä?
     
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Aikaisemmin ainakin oli nimimerkki Elky70:n ylläpitämä ja tuohan oli tapahtuma-osiossa omana topickinaan. Uudesta versiosta ei nyt näytä enää löytyvän, ylläpito osannee sanoa onko väliaikainen vai pysyvä ratkaisu .
     
  5. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Heps, mä edelleenkin ylläpidän tuota kalenteria, joka löytyy ainakin Cruisingnight.fi ja purecc.fin sivustoilta. Olen jossain ilmaissut nykyiselle OD:n omistajille että voivat käyttää tuota googlen kalenteria täälläkin. Yritän välillä katella uusia tapahtumia täältä ja käyn aina lisääs viestin jos lisäsin tapahtuman tuohon bit.do/jenkkiautotapahtumat kalenteriin. Plussaa ois et tänne kun postaillaan tapahtumaa niin mulla vaikka priva viesti tai mailia asiasta...
     
  6. atobee

    atobee Gearhead

    Mites tonne saa tapahtuman liitettyä? Lähetin sähköpostilla tiedot Lappeenrannan So-Car tapahtumasta mutta eipä se kalenterissa näy?
     
  7. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Muinoin oli asiat hyvin...
    Kunhan klikkasi tapahtumat linkkiä tuli esiin koko vuoden tapahtumat.

    Vai muistanko ihan väärin?
     
    69 tykkää tästä.
  8. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Tuo Elky70 kalenteri on mielestäni hyvä ja vielä päivittyy kunhan vaan muistaa em. taholle tapahtumista ilmoittaa!
     
  9. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Mä oon parikin kertaa tarjonnu täällä foorumilla webbikalenterisysteemiä, johon jokainen ois täältä voinu lisäillä tapahtumia itse. Tietenki siellä ois pitäny välillä harrastaa pientä moderointia ettei kaikki asiaankuulumattomat kissanristiäiset sinne ilmesty. Siinä oli maakunnittain suodatukset, muistutukset sähköpostilla. yms hyvät ominaisuudet. Eipä tuo kenellekkään sillon kelvannu.

    Kyllä tuo elky70:n kalenteri tyhjää parempi on. Siitä kiitokset hänelle. Tuo vaan aiheuttaa hänelle työkuormaa ku joutuu ite ne kaikki sinne lisäilee. Mut näillä mennään.
     
  10. kaierkki

    kaierkki Gearhead

    Iso käsi lippaan Elky70:lle kalenterista, se on ihan täydellinen. Ihme vinkumista, mitä siinä nyt pitäisi olla vielä, poreamme?
     
  11. 69

    69 Gearhead

    Eiks jo olla tarpeeksi kärsitty. Vanha OD takas!
     
  12. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Juu, poreamme olis kyllä kiva.
    Ja hieroja.
    Mieluummin semmoinen isorintainen joka kumartelee paljon.
    :poff:
     
    Rotten tykkää tästä.
  13. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Tuossa Elkyn kalenterissa ei ollut rompetoreja vai eikö vanha vaan huomannut...
     
  14. mikka

    mikka 3rd gear

  15. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Kalentereista tuli mieleen et Fyyran sivuillakin oli muinoin kalenteri mistä näki muidenkin kisajärjestäjien kilpailut.

    Kivahan se olis kun olis yksinkertainen kalenteri, mistä näkis ilman kikkailuja onko ensi viikonloppuna vaikkapa Porissa lentokentällä kisat tai kruisingit Kokemäellä, vai olisko Loimaalla rompetori.
     

Kerro tästä muillekin!