Vitour Galaxy R1 kokemuksia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja El C, 5.6.2017.

  1. El C

    El C 3rd gear

    Niin, että onko kokemuksia näistä?
    Näyttävät melko hyviltä eikä hintakaan hirvitä.
     
  2. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Mulla käyttiksessä menossa toista kesää. Hiljaiset ja suuntavakaat kiekot on olleet;ainakin pappamallin Lincolnissa! Painojakaan ei aluvanteeseen mennyt paljoa.
     
  3. El C

    El C 3rd gear

    Ok, siis 1 puoltoääni tähän mennessä.
     
  4. Jape105

    Jape105 Gearhead

    On hyvät ja hiljaset renkaat.
     
  5. El C

    El C 3rd gear

    2 - 0, hyvältä näyttää...

    Koot vaan ei näytä osuvan ihan kohdalleen, voi pahus.
     
  6. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Mä ostin just Nankang Toursportit Imperialiin kun Vitourilta ei löytyny enää 235/75/15 kokoa. Nää on olleet myös ihan hyvät. Paljon paremmat kuin alla olleet Cooper Lifelinerit.
     
  7. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Renkaat OK. Ainoastaan tuo valkosivu tai ennemminkin valkoinen viiru oli liian kapea minun automobiiliin. Nyt odotellaan Kontiorenkaiden valmistumista ja ajellaan Vituour rinkuloilla siihen saakka...
     
  8. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Vaikuttaisi ihan ok kumeilta, tosin noista on kokemusta vasta n. 150 kilsan verran eikä vertailukohtaa kun en ko autolla ole ajanut muilla renkailla... Ei mennyt mullakaan montaa kymmentä grammaa painoa per pyörä, eli kai ne suht tasalaatuiset on.
     
  9. El C

    El C 3rd gear

    Myyt sitten varmaankin mielelläs noi, kun aika koittaa?
    Mitä kokoa?
     
  10. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Juu. 205/70-15. 2 kpl.
     
  11. El C

    El C 3rd gear

    Nääh, väärä koko...
     
  12. vani91

    vani91 Gearhead

  13. Vakosivu muuttuu ruskeaksi noin vuoden aikana muuten OK rengas
     
    twincam6 tykkää tästä.
  14. El C

    El C 3rd gear

    Toihan tarkoittaa sitä, että valkosivu on maalaamalla tehty. Voi piru. Mutta toisaalta, kai toi hintakin siihen viittaa.
     
  15. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Valkosivu kyllä valkaistuu sopivalla tökötillä ja sen rinkulan voi maalata uudelleen valkoisella Rubbercompilla, ni on taas vähän aikaa siisti.
     
  16. Olaviman

    Olaviman 1st gear

    Nankangeissa ainakin valkosivu on ihan oikeaa kumia, eikä maalattu. Itse taistelin vuoden verran ruskistuvien valkosivujen kanssa, ne sai hinkata patapadalla parin viikon välein valkoisiksi. Kuvittelin, että mustasta kumimassasta puskee jotain rasvoja valkoisen kerroksen läpi, mutta nyt kun käytin vanteet hiekkapuhallettavana ja maalattavana, on valkoinenkin pysynyt valkoisena jo huhtikuusta lähtien.
     
  17. TepaR

    TepaR Gearhead

    '62 Caddy tarttis uudet tossut alle.
    Mites Vitourit, Nankangit tai Maxxisit on toimineet kesän riennoissa?
    Miljönäärivalkosivut ja kapearaitaiset American Classicit on nyt mulle liian kalliita...
     
  18. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Nyt ehkä n. 1000 kilsaa ajettu Vitoureilla, ei suuremmin valittamista, vaikuttaa ihan ok renkailta. Tosin sanottakoon että ääritilannekäytöksestä ei ole kokemuksia, ei ole tullut hankkiuduttua tilanteisiin missä vaaditaan nopeita väistöjä tai äkkijarrutuksia... Valkosivuista vastaavat kokemukset kun muillakin, en ole vielä sellaista tököttiä keksinyt millä lähtee täysin puhtaaksi. Valkosivun materiaali on ilmeisesti sellaista että lika imeytyy... Ja vanteetkin on pulverimaalattu, eli ei ole ruostevesi joka ruskistaa.
     
  19. janio89

    janio89 3rd gear

    Mulla Nankangin renkaat alla, enkä niissä oo huomannu mitää ruskistumista. Perustummumista jarru ja tiepölystä tottakai, mut vähän sipasee rätillä ja brake cleanerilla niin taas menee hyvän aikaa...
     
  20. Vezques

    Vezques 3rd gear

    Pari tonnii on pyörinyt Nankangin 225/75/15 -49 Fleetlinen alla ja ei moitittavaa. Raita vain liian kapee oman silmään, mutta riittävä lompakolle.
     

Kerro tästä muillekin!