G-bodyt Suomessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Supreme, 5.2.2012.

  1. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    emmää niitä pois juu heitä. mutta vaihtelua hieman.. ne olleet autossa jo yli 10v ja siltä näyttävätkin.
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mimmoset takatilat tossa on vs normi cutlass 2d?
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kun ei vaan käy toi tuumien lisäys vanteessa ja renkaan vaihto kuminauhaan vanhaan autoon. Ei vaan käy. Pikku joustona, tohon kuiten himpan paremmin ku 60-lukusiin.
     
  4. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    öööh.. normi cutlass 2d.. minusta toi on normi?

    vai tarkotatko verraten siihen uudempaa korimallin cutlassiin? tai sitä luiskaperästä korimallia?

    väittäisin samankokoiseksi tiloiltaan kuin uudempi korimalli.. mutta en oo kokeillu istuu molemmissa korimalleissa peräperää takana.. kauhee työ tän kokoiselle :D
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu näyttää vaan kuvissa niinku ois tynkä mut varmaan hämää vaan :D
     
  6. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Näin ihan sivustaseuraajana, tulipa hieno uusilla vanteilla!! Sopii öbaut 10 kertaa paremmin kun noi sirkkelivanteet!
     
  7. DX

    DX Double Gearhead

    en pysty laittaan paremmuusjärjestykseen, molemmat passaa mun silmääni,
    noi uudet on modernit, mutta silti jotenkin kivasti retrot
     
  8. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    joo.. ihan samaa ittekin mietin niistä.. että ovat lähes niinku retrot muttei oo kuitenkaan ihan liian modernit. ihan varma en ollu tykkäänkö niistä vai en silloin kun tilasin.. mutta ei ne ny kauheen pahalta näytä nyt alla ollessakaan.

    noita vanteita on muuten tarjolla "normaalimmassakin" koossa eli 15".

    ..ja kullanvärisinä.

    mutta heti huomasi että on kiinassa maalattuja. laiska ei jaksanut etsiä sitä muovisuojattua vannehylsyä ja musta "maali" naarmuuntui hieman normaalilla hylsyllä pyörittäessä. väittäisin että mulla on ollut lapsena kestävempiä vesivärejäkin. eli voi olla että tulevat sulle DX jossain vaiheessa maalattavaksi oikeen kunnon kestävällä mustalla värillä. hahah.
     
  9. elky

    elky Gearhead

    Tällä pitäisi loppukuusta päästä radalle pienien muutostöiden jälkeen.
    [​IMG]
     
  10. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    äh.. kateellinen tosta ehjästä keulapalasta. :D

    komija. mitäs muutoksia vaunulle on tehty?
     
  11. Buick 3.8

    Buick 3.8 1st gear

    Pyörikö pas(i)kiainen eilen Hämeenlinnassa?? Buickilla lähdin parkista ;-) saman näköinen oldsmobiili ja morjesti ;-)
     
  12. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Joo, parin kilsan pääs lenteli apulaitehihnat niin oli vähän progista saada hylsy bussipysäkiltä :)
     
  13. elky

    elky Gearhead

    Sisällä on turvakaari, kori on ollut rungolta poissa, uudet koripuslat ja muuta yleisehostusta.
     
  14. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    ny niit o kaks. rekali projektin kun hain.

    --
    ei kellee oo halpaa ehjää konetta apulaitteineen tuohon ojentaa? ollut 3.8 v6 joten voisihan siinä sellanenkin taas olla.. tai 4.3 v6.. jos ei jotain mitään v8 löydy.
     
    Muokattu: 19.6.2017
  15. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Perkule noi mexico laturit on hyviä. Tos mun viimeisimmäs lakrut piti uudesta asti ääntä,ja nyt rupes latauksen valo palamaan - staattorissa jälkeä et ankkuri ottanut kiinni.

    Tulisko siitä vielä kalu jos staattorin ja lakrut vaihtais - jos jollain on ehjä 10si staattori nii olisin kinostunut
     
  16. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    MEXICO...mistä sä sellasen "laatuosan" onnistuit hankkimaan, kaikki laturit on nykyään watun Kiinan kuraa...jonkun XRacer laturin kun vaihtaa kerran kesässä, niin tuurilla pääsee syksyyn...tai sitten ei.
    Ainahan nuo kiinalaiset sellasta ihme ulinaa tuntuu pitävän, tiedä tuleeko se laakereista vai mistä, kuulostaa enempi sähköiseltä.
    Laakerit noista on aina yleensä kulahtanut ainakin minulla, niin meni viimeksikin ja just Forssan Pick Nick reissulla.

    Oliskohan jonkun vauhtikaupan jo aika ruveta tuomaan jotain Power Master tai muuta merkkiä tähän maahan ?
     
  17. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    No toi mun on joku delco remy joka on remanufactured proudly in mexico shitty.

    Meinasin tilata rockkiautosta oikeen ac delcon kun ei vauhtikaupoista saa kun noita kerran korjattuja paskoja mitkä kestää hyväl tuuril kesän. Ja se rockauton uus acdelco ei oo ees ihan hirveesti kalliimpi.
     
  18. G20

    G20 Gearhead

    Saahan Powermasteria US-Partsista kun käy hakemassa. Powermasterin OE tyylisen startin laitoin Caminoon koneen vaihdon yhteydessä ja hyvin pelaa..

    ..eikä muuten ole edes kovin paljoa hintavampia kuin Kiinan romut.. ;)
     
    rane58 tykkää tästä.
  19. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Voi olla että jotain startteja ja latureita saa, mutta tollasta uudempaa CS130 tyyppistä GM laturia mitä mulla pikkareissa ei saanut ainakaan viime, eikä edellis kesänä...toki olisin ostanut, mutta kun ei ollut :odconfused:
    Juu, eikä sillä hinnalla ole sinänsä mitään väliä, uusi AC Delco maksaa Rokki-autossa jotain 64 - 68 taalaa...pitäisi vissiin tilata varalle sellanen tai oikeastaan pari :odwink:
     
  20. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Kaikki Amerikan Biltemoiden startit/laturit, kaytannossa kaikki remanufactured osat on kunnostettu Mexicossa. Toimii, jos toimii, mutta onhan ne kiiltavan puhtaita ja elinikainen takuu. :D
     

Kerro tästä muillekin!