V8 Jet Boats?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Bomber#1, 29.6.2013.

  1. Extreme-Erno

    Extreme-Erno 3rd gear

    Tästä jotain infoa antaa?

    [​IMG]
     
  2. paja1

    paja1 Double Gearhead

    juu nyt näyttää hyvältä 8) on hydraulinen place diverter sekä droopsnoot. sitte kun möyrit sinne alle ja katot vedenottokanavaan löytyykö sieltä loader. rideplate tostakin puuttuu joten tod.näk sieltä ottokanavan takareunasta puuttuu myös shoe. näiden vaikutuksista toisiinsa mulla ei ole käytännön kokemusta(vielä) ja näitä juttuja täällä oodellakin pohdittiin jossain vaiheessa.
     
  3. Extreme-Erno

    Extreme-Erno 3rd gear

    Oukei. Täytynee möyriä alle joku päivä. Tollanen näkyi ainakin sieltä ¨hand hole¨sta
    http://www.berkeleyjet.com/p-14041-indu ... ducer.aspx
    ilmeisesti lisävaruste tuokin.. hyödystä en tiedä. Impelleri kyllä taitaa olla valitettavasti alumiinen, mutta varmaksi en sano.
     
  4. Extreme-Erno

    Extreme-Erno 3rd gear

    Onkos tää nyt loader vai ei ja mitä hyötyä siitä sit pitäisi olla?

    [​IMG]
     
  5. paja1

    paja1 Double Gearhead

    juu tuo on loader. sen tarkotus on täyttää tota vesikanavaa myös yläreunasta tehokkaammin,kun se vesi tuppais muuten väkisin menee tosta alhaalta ikään kuin oikoen jolloin kunnon täytöstä impellerille ei synny. ja "kenkä" josta oli puhetta tulee tohon aukon takareunaan ja sen tarkotus olis myös haukata vettä reilummin sisään ja se kun suorastaan väkisin vetää myös koko venettä alaspäin vedenpintaa kauhoessaan niin sitä alaspainumaa pitäs rideplatella pystyä kompensoimaan. noita kenkiä on eri paksusia ja paras tulos ei varmaan synny kuin kokeilemalla.
     
  6. hantta

    hantta Double Gearhead

  7. Extreme-Erno

    Extreme-Erno 3rd gear

    Selvä peli. Kiitän!
    Näin saa olla. En lähde kokeilemaan rideplate kombinaatioita :D
     
  8. oolanti

    oolanti Gearhead

    Mikäköhän tässä oli se viihdyttävyyspointti? No ny mä hokasi, rivien välist luettun, taas yks idiootti jenkki :wink: Juu diggaan puuvenekulttuuria melkein yhtä isolla kädellä kuin jenkkiautokulttuuriakin, siksi tuollainen idioottimaisuus sapettaa. Juu tiedän kyllä, että maailma on täynnä veneitä etc. etc. etc...
     
  9. jts

    jts 3rd gear

    Mitäs jos tällasen pelin hommais amerikasta niin miten tulli ja alv hommat menee?
     
  10. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Samaa sivuten, mitenkä keplottelitte tuon veneen Suomeen vai onko kilpavene ?

    Ainakin aikaisemmin tulli käsittääkseni takavarikoi veneen ja tuhosi, jos ei ollut todistetusti kilpavene tai sininen kilpi puuttui :cry:
    Joka tapauksessa, pahuksen hieno vene, toivottavasti noita tulee lisää tänne 8)
     
  11. Extreme-Erno

    Extreme-Erno 3rd gear


    Ruotsin kautta on tuotava. Ja tietysti kauppakirja ruotsista. Ruotsissa ei veneitä rekisteröidä joten ei ongelmia. Kunhan vene on alle 1998. Sen jälkeen tulee tai voi tulla ongelmia CE merkinnän kanssa. Nyt varsinkin, kun homma siirtyi Trafille..
     
  12. Pätkän loppupuolella vähän Ski boat vetoa siitä kiinnostuneille...

     
  13. teme01

    teme01 3rd gear

    Onkos porukalla kokemusta hamilton jetistä?
    Tämä mikä mulla on 773 ei näköjään asennuksessaan tue ollenkaan peräpeilii, menee vaan tiivisteen kera läpi.
    Onko tää huono juttu
     
  14. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  15. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Oisko tästä kuvaa?
     
  16. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Bomber#1 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!