Rajuimmat tuunaukset

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja kaarne, 16.6.2017.

  1. kaarne

    kaarne Gearhead

    Olin Yhdysvalloissa siirtyöläisenä 1969 -1973 ja sikäläisessä liikenteessä näkyi joskus autoja joissa oli maalattu etelävaltioiden lippu konepeltiin ja tästä sain inspiraation tehdä itsekin jotain vastaavaa ja oma ideani oli tuunata hakaristi kuvio autoon.

    No ei se ehtinyt paljokaan herättää huomiota koska otin sen pois parin päivän päästä mikän
    oli helppoa koska tunnus oli tehty teipin avulla.

    Mutta olihan se mielenkiintoinen näky eikä ole ainakaan Suomessa vastaavanlaista tullut vastaan.
     
  2. urho3

    urho3 Gearhead

    Mä tein 1-2 luokalla punaisesta kartongista äitienpäivä kortin jota koristi keltaisesta huovasta leikattu hakaristi. Eipä oo moni äiti saanu noin omaperäistä lahjaa.
     
    kaarne tykkää tästä.
  3. kaarne

    kaarne Gearhead


    Monet äidit ovat kansallismielisiä joten tuollainen lahja oli hänelle varmasti mieluisa.
     
  4. urho3

    urho3 Gearhead

    Eikös se hakaristi korista myös Lotta svärd järjestön tunnuksessa et ei kai siinä sinänsä vikaa ole. Eikä ollu kun sitä keltaista huopaa.
     
  5. kaarne

    kaarne Gearhead

    Lotta Svärd järjetön hakaristi on suomalainen versio eli sinisen värinen ja hakaristi hieman eri mallinen kuin natsien hakaristi joka on musta.
     
  6. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    mää maalasin nuorena taunuksen puskurit mattamustaksi,tuli melkonen ralliauto!
     
  7. kaarne

    kaarne Gearhead

    En usko että puskurien maalaminen muuttaa autoa nopeammaksi mutta se voi vaikuttaa auton omistajan asenteisiin:

    minulla on nopean näköinen auto, minun pitää ajaa lujaa
     

Kerro tästä muillekin!