-72 monaco brougham

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja ManRay, 15.6.2003.

  1. ManRay

    ManRay 1st gear

    Syyllistyn "cross-postaukseen" monelle alueelle, mutta:

    " I have a Dream ! "
    Minulla on unelma autosta joka oli parikymmentä vuotta sitten omistuksessani, autosta jolla itse opin ajamaan amerikkalaista autoa, autosta joka oli vaimoni ensimmäinen auto kortin saatuaan, autosta joka synnytti minuun taudin josta en halua parantua.

    Kyseinen auto on 1972 mallinen Dodge Monaco Broughan: aivan tavallinen neliovinen tolppamalli 440:llä, ilman sähköherkkuja. Etsin etupäässä samaa autoa joka oli tuolloin; 1984 omistuksessani, mutta jos tehtäväni on luokkaa "mahdoton", niin samanlainen -miellään projktikuntoinen saattaisi myös tulla kykymykseen.

    Pidemmittä puheitta: katso asiastani tarkemmin osoitteessani:
    http://jorma-lindqvist.net/info/wanted.html
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    ja ARKsta vastattiin?????
     
  3. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    Mitenkäs etsintä edistyy? :smile:
     
  4. ManRay

    ManRay 1st gear

    Sain selvitetyä auton nykyisen omistajan ja olinpaikan. Otin yhteyttä.
    Auto seisoo tallissa kilvittä, vähän samaan tapaan kuin caddynikin.
    Omistajalla ei aio luopua autosta, ei tosin liion ajaakaan sillä. Samanlaisia elkeitä kuin minullakin nykyisen autoni suhteen. Monaco on entisöity ja kunnostettu, ja taltioitu sen jälkeen lämpimään talliin.

    Eli se siitä. Tosin tulin jo toisiiin ajatuksiin: minulla ei oikeastaan olisi resursseja pitää kahta suurikokoista autoa tallissani. Hyvä kun nykyinen mahtuu.
    Sain muuten juuri talliremontin tehtyä, ja caddylla on kotipiirissä paikka talveksi.
    Laitoin jokusen kuvan:
    http://jorma-lindqvist.net/car/fleet/2003/index.html
     
  5. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    Hieno Caddy :smile:
     
  6. ManRay

    ManRay 1st gear

    Mukavaa nähdä autonsa kuva netissä. Cadillac clubin galleriaan on tullut viimeinkin uusia kuvia, osoitteeseen: http://www.car-nection.com/ccof/caddy2.htm

    Törmäsin oman kärryn kuvaan, joka on otettu forssan picknickissä. Kuvan sävyt ovat kuin suoraan 70- luvulta.
    http://www.car-nection.com/ccof/imagepages/p116.html

    ps... en kuulu kyseiseen kerhoon. Mainos ainoastaan mielestäni onnistuneiden kuvien vuoksi, vaikkakin galleria painottuu ilmeisesti tekijänsä omaan autoon.
     
  7. kaarne

    kaarne Gearhead

  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Barni-kaarnesta voisi tehdä Banni-kaarnen.
     
  9. kaarne

    kaarne Gearhead


    Tämä yhden ja saman asian jankuttaminen useiden eri henkilöiden toimesta täyttää jo joukkopsykoosin kriteerit.

    Ilmeisesti heikkolahjaiset ihmiset ovat erityisen alttiita kyseiselle ilmiölle.
     
  10. grantorino

    grantorino Gearhead

    on se kumma kun ylipirteä vale-eläkeläinen jaksaa kaikki yöt kukkua
     
  11. kaarne

    kaarne Gearhead


    Samaa voisi sanoa sinusta.

    Oletko kirjoittanut yhtään autoihin liittyvää viestiä?

    Vastaus:

    melko varmaan et ole koska haluat toimia nettipoliisina
     
  12. grantorino

    grantorino Gearhead

    Semmosta se on epätoivoisen nöösipojan elämä, kysyy ja vastaa itse itselleen
     
  13. kaarne

    kaarne Gearhead

  14. grantorino

    grantorino Gearhead

    Tämä kertoo kaiken kaarnen järjenjuoksusta.
    Nöösi on nöösi.
     
    Muokattu: 30.7.2017
  15. grantorino

    grantorino Gearhead

    Se on joka aamu kun herään niin kaarnepoika meuhkaa palstalla.

    Kaarne se päivät nukkuu, yöt palstalla kukkuu!
     
  16. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Alkaa menemään jo mauttomaksi munkin mielestä.

    Ihan turha tämäkin nosto, kukaan ei hermostu, enemmänkin turhautuu ja kyllästyy.
     
  17. kaarne

    kaarne Gearhead


    Mitä kannattaa tehdä jos joku thread ärsyttää?

    Vastaus:

    ei pidä avata sitä ja pitää muistaa että oikeassa elämässä vaanii vaara että törmää vääriin mielipiteisiin joten pitää jäädä kotiin lukemaan korkeajännitystä jos on niin herkkä ettei kestä mitään


    LOL!
     
  18. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    ei kyse ole vääristä mielipiteistä vaan siitä ettet osaa käyttäytyä

    käyttäytymättömiä törppöjä tapaa oikeessakin elämässä ja olen antanut kys. henkilöille bannit elämästäni.

    mut uhriudu taas kerran "apua minua sorretaan ei ole sananvapautta"
     
  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    tuu oikealla nikilläsi keskustelemaan kun on tympeetä puhua ja tappaa aikaa jonkun imaginaari-persoonan kanssa kinaamiseen
     
  20. kaarne

    kaarne Gearhead

    Ei minulla ole kuin yksi nikki ja se on tämä.


    Kukaan ei voi hallita keskusteluja netissä tai oikeassa elämässä.

    Siihen pitää meidän kaikkien tottua.
     

Kerro tästä muillekin!