Mistä 4 vaihteinen automaattivaihteisto chevyyn ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja CCZ28, 4.8.2017.

  1. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Siis minultako kysyt?
     
  2. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    mitä luulisit?
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Eli sinä oletat että minä olen täysin idiootti ja en tiedä mitä minun kone tuottaa ja A518/618/46/47RH kestää? Tässä helppo vinkki, suksi vittuun.
    Ja muistutuksena on, mistä moisen laatikon halvalla löytää Suomesta.
     
  4. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    eli ei näemmä tule vastausta, joten annan tuon tallissa köllöttelevän läpikäydyn laatikkoni lukkoturbiineineen sitten sellaiselle harrastajalle, joka kykenee kommunikoimaan paremmin.
    mukavaa kesän jatkoa sinulle ja läheisillesi..
     
  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Meil capriisissa 305 ja 200r4

    Orggis loota ja kone.
     
    Muokattu: 7.8.2017
  6. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Koska sulla on tollanen laatikko, niin laitappas meille kaikille kuva siitä.
     
  7. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Niinhän se on, ajatuksena lienee liikkeelle pääsy täys poka päällä. Vaikka olis vain 4 vaihteinen niin ykkönen on tää "granny low".
    No toimii se lyhyt ykkönen lumen aurauksessakin hyvin.
     
  8. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    [​IMG]
     
  9. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Vitut oo läpikäyty, orggis teipeissä
     
    helvetinkat tykkää tästä.
  10. p0ks

    p0ks 2nd gear

    Jos pitäs th400 korvata ylivaihteisella niin kumpi tulis halvemmaks vahvistaa kestämään isolohkon n. 500hv/700nm 200 vai 700 laatikko?
     
  11. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Amerikassa jotkut käyttää 4l80e vaihteistoa esim. cadillaccien perässä ja ohjaa sitä diesel controllerilla.
     

Kerro tästä muillekin!