palauttakaa vanha od ja pian!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja osku12, 15.3.2016.

  1. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    Kyllä näin on marjat.
     
  2. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Tajusin, mutta selvensin vielä omaa näkemystäni :)

    Kyllä mun statusta saa vaikka arvostellakin, en vedä herneitä :D
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Paska on. Foorumi vaikealukuinen. Markkinapalsta kuoli pystyyn. Paalupaikka.com takas!
     
    JVN-63 tykkää tästä.
  4. JVN-63

    JVN-63 3rd gear

    Tää koko sivusto meni ihan vituiks... enpä oo uudistuksen jälkeen viittinyt käydä kun pari kertaa. Vanha tsydeemi oli ihan uidusti parempi kuitenkin... Tätä ne markkinavoimat teettää... Marketti on ihan paska vanhaan verrattuna, ja henk.koht. tiedot vähintään yhtä paskat...
     
    murikka_ tykkää tästä.
  5. toivaja

    toivaja Gearhead

    Tulin ihan vaan mielenkiinnosta vilkaisemaan, kahdessa kuukaudessa uusia aiheita tekniikka osiossa aloitettu vähemmän kuin ennen viikossa.

    Todellakin tämä palsta on osaltani menettänyt kiinostukseni, mutta näköjään moni muukin on kyllästynyt.

    Ja edelleen täällä on koko ajan uusia ongelmia sivuston kanssa.

    Ihan sama kommentoiko joku tekstiäni, sillä käynen täällä aikaisintaan parin kuukauden kuluttua vilkaisemassa.

    Ei ole enää harrastajien kohtaamispaikka, itse olen siirtynyt enempi jenkkien harraste sivustoille siellä sentään ratkotaan ongelmia edelleenkin, eikä tehdä niitä lisää sivuston vajaavaisten päivitysten muodossa.

    So long!
     
  6. toivaja

    toivaja Gearhead

    Katos menikin puolitoista kuukautta!
    No katotaan josko viellä tänävuonna jaksan käydä vilkaisemassa!

    Hyviä takuiluja ongelmien ja laskevien kävijämäärien kanssa!
     
  7. Catiska

    Catiska Gearhead

    Tuossa kooste sinun eilisistä viesteistäsi:
    1. toivaja vastasi ketjuun palauttakaa vanha od ja pian!. Katos menikin puolitoista kuukautta! No katotaan josko viellä tänävuonna jaksan käydä vilkaisemassa! Hyviä takuiluja ongelmien ja...
    2. eilen klo 21:28 toivaja vastasi ketjuun uusittu oodee.
      Eikös olisi aika lopettaa tämä palsta? Täähän on aivan kuollut! Varmaan sponsorit/mainostajatkin tähän tulevat reagoimaan. Heips,...

      eilen klo 20:08
    3. toivaja vastasi ketjuun Service Unavailable.
      Siis ihan tosi, viestejä kirjoitellaan h****tin harvakseltaan ja tämä foorumi edelleen tökkii! Vilkaiskaa nyt joku ylläpidon kaveri...

      eilen klo 19:42
    4. toivaja vastasi ketjuun Syyssiivous.
      Kyllä täällä kuolleita topiceja piisaa ja jatkossa varmasti enemmänkin. Vilkaiskaa nyt vähän keskusteluja, hyvin vähän alle vuorokausi...

    Ihan hiukan näyttää siltä että joko lääkitys on jäänyt ottamatta tai muuten olet joku mielensäpahoittajatyyppi...

    Miksi ihmeessä käyt täällä vain ruikuttamassa?? Eikö vähemmällä vaivalla pysyisi kokonaan poissa?
     
    atobee, Mikkis ja palontie tykkäävät tästä.
  8. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Kyllä täällä saa käydä palautetta antamassa :)

    Ja parhaamme mukaan pyrimme siihen reagoimaankin. Kävijämäärät eivät ole ainakaan tilastojen mukaan laskeneet uudistuksen myötä, pikemminkin uudistusten ansiosta aiempi lievä lasku on päättynyt ja myös osto- ja myyntiilmoitusten määrä on jopa lievästi kasvanut - ainakin jos tilastoja ja laskureita on uskominen.
     
  9. xarper

    xarper Gearhead

    Mikäs tää tämmönen paalupaikka.com on ollu?
     
  10. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Paalupaikka.com oli aikoinaan toiminut harrasteautoaiheinen portaali, perustettu samoja aikoja kuin Overdrivekin.
     
  11. PauliR

    PauliR 3rd gear

    No jos kerran oikein saa antaa, niin minäkin annan. :D

    Seuraako ylläpito V8 Marketin ilmoitusten sisältöä ollenkaan, siellä olis vähän siivottavaa, on meinaan "myytävät autot" puolella useita ilmoituksia puskureista, pölykapseleista ym. osista. ;)
     
  12. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Kyllä sitä seurataan aina kun ennätetään. Kaikenlaista on kyllä siivottukin pois ja koetetaan siirrellä näitäkin, etusijalla on ollut kaiken palstalle täysin kuulumattoman siivoaminen. Kiitos palautteesta :)
     
  13. toivaja

    toivaja Gearhead


    Voit tulkita minut mielenpahoittajaksi, mutta olen edelleen sitä mieltä ettei palstan uusiminen ollut hyvä asia.

    Ei tuo minua sinäänsä haittaa, edellisestä käynnistäni kulunut kaksi ja puoli kuukautta ja tahti harvenee koko ajan, joten lähellä on toiveesi toteutuminen siitä, etten enää käy täällä.

    Se että sinä arvostelet minua ja minä arvostelen palstaa, kertonee enemmän siitä kumpi meistä on se mielensä pahoittaja.
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Että sä jaksat itkeä.
     
    Mikkis ja Catiska tykkäävät tästä.
  15. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Maailma muuttuu toivajaiseni.... Mitä sitte, ei mua ainakaan kiinnosta? Mennää mukana tai ollaan menemättä. Muakin suuresti vituttaa, että tää oodee on mun vanhanaikasella puhelimella ihan sekamelskanen ja ei toimi ollenkaan oikein, kun tätä tulee ajankuluks lueskeltua muuallakin kuin himasohvalla. En mä siitä valita, se on mun valinta etten osta lääppimispuhelinta....
     
    arskazone ja Catiska tykkäävät tästä.
  16. Roadkill

    Roadkill 2nd gear

    Mistään ei ole niin kiva vinkua kuin täysin ilmaisesta ja vapaaehtoisesta.

    Rakentava palaute on vaikea laji monelle oman elämänsä "isännälle"
     
    Catiska, palontie ja Pertti K tykkäävät tästä.
  17. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Emmä jaxa valitta,enne oli paremmi,vaix oliki.
     
  18. janiluo

    janiluo Gearhead

    Koska OD:n vanha myyntipuoli on kuollut ja kuopattu niin ei voinut muuta kun tehdä asialle jotain. (Valitettu on mutta se ei auttanut) Koska haluan myydä ja ostaa osia jatkossakin niin Xarperin avustuksella laitettiin pystyyn oma myyntisivusto joka ainakin minun mielestä on sitä mitä vanhan OD:n myyntipuolen olisi pitänyt olla.

    Vaihtakaa oikeasti ylivaihteelle, kaykää katsomassa, laittakaa ilmoituksia ja antakaa palautetta.
    www.ylivaihde.fi
    :)
    - Jani -
     
    Nutlass, palontie, Jussi289 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. xarper

    xarper Gearhead

    Mitä helvettiä kaarne tekee vielä täällä sit?
     
  20. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Ihan kaunis ajatus, mutta foorumit on nykyään vähän last seaason valitettavasti. Ihmiset menee facebookkeihin ja vastaaviin eikä enää toiselle foorumille. Myös jos foorumilla ei ole tekniikkakeskustelua, ei sinne kukaan tule vain myymään tavaraa koska siellä ei käy muut kuin ne jotka tahtoo myydä.

    Onko teillä tuo omalla servulla? Meinaan joskus kun itellä oli joskus kaauaan sitten pieni foorumi jossain ilmaissysteemissä, mulle ilmotettiin että nyt tämä loppuu t:servun pitäjä ja siihen se touhu loppukin (meni ihan törkeesti tiivistelmiä ja muuta tietoa hukkaan, olisin voinut varmuuskopioida mutta mitä niillä sitten oisin tehnyt??), pistin toisaalle pystyyn toisen version mutta ei sinne tullut kun ehkä neljäsosa käyttäjistä ja kuoli aika äkkiä pois, ihan vaan varotuksena ja kokemuksena jos saatte tonne edes sen verta käyttäjiä että siellä jotain keskustelua on että noinkin voi käydä.
     

Kerro tästä muillekin!