Suomalainen Plymouth VIP Amerikan Drag Weekille 2017?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 28.10.2016.

  1. Catiska

    Catiska Gearhead

    Tuliko kansi kuntooon? Ilmeisesti mäntä on ok?
     
  2. puna niska

    puna niska Gearhead

    Mitä aamulla pikaseen vilkasin niin tais olla takasi nipussa.
    Turbon siivapyörä tais saaha kanssa tender carea.
     
  3. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Joo, toinen turbo on hajalla, siit ei juuri apuu ole. Jatketaan yhellä josko jostain matkalta sais sitten varaosia.
     
  4. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Muokattu: 11.9.2017
    Larry, atobee ja xarper tykkäävät tästä.
  5. xarper

    xarper Gearhead

    8.08 ja toinen turbo pimeenä?

    Svedujen ooppelikin paino aika kyytiä, 8.7 tjsp.
     
    Muokattu: 11.9.2017
    wilburi, three hundred, Miksu.1g ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. Larry

    Larry Double Gearhead

    ^Taisi Ascona mennä 7,89/172.
     
  7. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Niin meni ja vipille loppuja 160,96 mph

    Edit: "vaisujen" lopareiden syy selvis tuolta poikien Fb sivujen livestä eli kaasuvaijeri häikkää.
     
    Muokattu: 11.9.2017
  8. josu

    josu Gearhead

    jep,meni numberot vika järjestykseen
     
  9. Catiska

    Catiska Gearhead

    Ei kait se toinen turbo nyt varsinaisesti pimeänä ole? Tai sitten ymmärsin asian väärin.
     
  10. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Hyvinhän tuo tuntuu menevän sittenkin jos vaikka toisessa turbossa on jotain häikkää...ei muuta kun tsemppiä vaan sinne V.I.P Team:lle :odcool:
     
    Mikkis tykkää tästä.
  11. josu

    josu Gearhead

    >Dodge demon meni 10.0,tehdas taisi luvata tolle peräti 9.8 tulee olemaan kova rauta tulevaisuudessa
     
  12. Tomaso

    Tomaso 3rd gear


    Dodge Challenger SRT Demonille tehdas lupaa 9.65s.
     
  13. xarper

    xarper Gearhead

    Eikös tuosta saa ymmärtää ettei toinen turbo toimi?

     
  14. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Toinen ahdin tuottaa kyllä painetta, muttei niin paljoa kuin ehjä, herää myös myöhemmin.
    Mutta toinenhan tekee töitä enemmän, joten ilmamäärä on sama.

    Pakosiivestä puuttuu tavaraa.
     
    jknR ja peltsi tykkäävät tästä.
  15. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    ...eli ei pyöritä kompressoria samalla kiihkeydellä. Kaasuläppä tosiaan ei ollut ihan täysin auki kun olli unohtanut kiinnittääs en kuori.., ja sit 5.5 sekan jälkeen se alko luistaa enempi ja putos nollaan loppuun mennessä. Nostettii vähän lähtökierroksia turbovian takia. Lähdössä oli painetta 1 bar, 60 jalkaa 1.27, ja myöhemmin matkalla sit kaasun kiinnimenemiseen asti 1.3 bar. Hieno veto. Siit sitte kamat kasaan, matkalla vaikeuksia mut ne selvitettiin ja nyt hotellilla, aamulla sit gatewaylle. Huomen on pitkä siirtymä ja paljon ohjelmaa edessä, putsausta, öljyvuotoa, flektiongelmaa, virtalukko-ongelmaa..., ne tarvii saada huomen duunattua et siirtymä olis inhimillisempää. Saadaan myös turbon korjaukseen varaosia, et toivottavasti ei mee korjauksen jälkeen paljoa huonommin!
     
    4d sedan, Larry, Miksu.1g ja 10 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. tniitty

    tniitty Gearhead

  17. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

     
    tukkijulli tykkää tästä.
  18. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Day 2 live alkoi just ny.

     
  19. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    [​IMG]
     
    Herje tykkää tästä.
  20. xarper

    xarper Gearhead

    Gotta go fast.
     

Kerro tästä muillekin!