Bannaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja caprice305, 24.9.2017.

  1. Substitute

    Substitute Gearhead

    En tiedä, mutta oma kokemus on että se auttoi. Keskustelu asettui sitten tolkun linjoille ainakin tuossa Jza:n nostamassa esimerkissä. Muista en tiedä kun ei ole kokemusta.
     
  2. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Vanha kikka tuo heittäytyminen mistään mitään tajuamattomaksi ja tietämättömäksi.

    Sanoit ettet ole ilmiantanut.
    Olet kumminkin.
    Valehtelit.
    Miksi?

    Tiedän jo ettet yksinkertaisesti pysty vastaamaan koska aivosi eivät pysty myöntämään että olet toivottomassa pussissa. Vaihtoehdoksi jää muuttuminen totaaliseksi blankoksi.
    Ole niinkun haluat ja sellainen kun haluat.
     
    cutlass cruiser ja kalvetinhet tykkäävät tästä.
  3. cdi

    cdi Double Gearhead

    Mulla olis yksinkertainen kysymys? Jos nyt joku teistä perustaa saitin ja minä tulen siellä vierailemaan ,en tuota mitään lisäarvoa tarttuisin kaikkeen missä saa väännön aikaan.

    Miten suhtautuisitte palstanpitäjänä menettelyyni???
     
    DX tykkää tästä.
  4. Substitute

    Substitute Gearhead

    tässä on nyt joku väärinkäsitys, ainakin itse olen vastannut katin kysymykseen että olenko ilmiantanut hänet. En ole, mulla ei ole ollut siihen mitään syytä.

    Vai ymmärsinkö sen kysymyksen sitten väärin. Ainakin hän mulle yv:tä asiasta laitteli ja oletin että siitä oli kyse.
     
  5. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    No sitä en tiedä oliko nimenomaan katista kysymys vai ei. Minä käsitin että ylipäätään onko tullut tehtyä ilmiantoja.

    Jos on niin sittenhän on, ei siitä tartte valehdella.
     
    Substitute tykkää tästä.
  6. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Varokaa!
    Kaikkea mitä täällä sanotte, voidaan käyttää teitä vastaan.
     
    Kartsu ja Substitute tykkäävät tästä.
  7. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Kattelet liikaa telkkaria.
     
    palontie tykkää tästä.
  8. Substitute

    Substitute Gearhead

    juu hieno homma, juttu selvisi, oletinkin että asiassa oli joku sekaannus.
     
  9. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    väänsit omassa mielessäsi itsesi jälleen kerran pulmuseksi, vaika jza ja koko joukko nimimerkkejä osoitti, että olet valehtelija.

    kukaan ei pysty syömään määräänsä enempää poppareita.
     
    DX tykkää tästä.
  10. Substitute

    Substitute Gearhead

    Täytyy sanoa, että juttusi ovat kyllä senverran outoja viikonloppuisin aamuyöllä, että voihan ne ymmärtää väärinkin.
    Niistä esimerkkinä 02.24 sunnuntai-aamuyöllä kirjoittamasi yv.

    Et ole voinut saada tietoa, vaikka olisit trollina ylläpidon asiallakin, että olen aiheettomasti ilmiantanut nimimerkin - koska en ole.

    Olikohan sulla mennyt popcorni henkitorveen ja hapenpuutekohtaus tai jotain.
     
  11. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    sinulla ei ole mitään keinoa saada selvyyttä minun tietovarannostani, vaikka uhkaisit tappaa/tappaisit minut.

    vääntelet taas täysillä sanomisia. ei ollut kyse mistään aiheettomasta nimimerkin ilmiannosta vaan nimimerkin ilmiannosta ylipäätään.

    kiistit ilmiantaneesi yhtään mitään ja omien kirjoitustesi mukaan kuitenkin olet ilmiantanut?

    vaikka kiemurtelisit kyynä kyiden joukossa maailmanlopun edellä niin olet paskanpuhujavalehtelijatakinkääntäjävelliperse, jolle ei yksikään suoraselkäinen ihminen anna minkäänlaista arvoa, vaikka osaisit koota jonkin aataminaikaisen kaasuttimen persekarvoillasi.

    ilmianna (raksi ruutuun homeboy):
    joo [ ]
    en anna [ ]
     
  12. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    tykkäisin, koska lisäisit viestiliikennettä, jonka määrällä voisin palstanpitäjänä argumentoida mainoksille paremmat hinnat.
     
    palontie tykkää tästä.
  13. Substitute

    Substitute Gearhead

    Yski nyt se popcorni pois ilmateistä niin saat happea ja pääset tolkkuihisi.

    Annan esimerkin, jos kirjoitetaan esimerkiksi näin:

    saimme tiedon, että olitte perusteettomasti ilmiantaneet nimimerkin.
    tämä on 1. varoitus teille.
    Niin onhan se ihan sama käytetäänkö siinä sanaa aiheettomasti tai perusteettomasti. Asia on ihan sama.

    Nyt vedä syvään henkeä ja rauhoitu.

    Ja ylläpidon asialla et ole koska kuvittelet turhia tuosta ilmiannosta. Sellaista ei ole. Ylläpito tietäisi nimittäin asian oikean laidan.
     
  14. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    En tajunnu.
    Tai sit tajusin ja sä olet pihalla.

    Kumpi parempi?
     
  15. Substitute

    Substitute Gearhead

    No jos kaveri kirjoittaa viestin jossa on muka ylläpidosta tai ylläpidon asialla, niin kyllä silloin täytyy olla oikea tieto käytettävissä. Mutta kun ei näköjään ole, niin ei ole silloin todennäköisesti ylläpidon asialla.

    Pidin tuota viestiä alunperin helvetinkatin viestinä ja ajattelin että ylläpito oli ollut häneen yhteydessä ja että tuo liittyisi hänestä ehkä tehtyyn ilmoitukseen. Mutta oli kyllä niin salamyhkäistä kommunikaatiota että en ymmärtänyt mistä oli kyse.

    No kalvetinhet voinee selittää lisää jos on tarvetta tai epäilee jotain ilmiantoa. Mulla ei ole koska olen kantani asiaan sanonut. Mutta vastaan toki jos asiattomia syytöksiä tai vihjailuja jatketaan.
     
  16. xarper

    xarper Gearhead

    Ilmiannokn Kaarnen ainaskin puolen tusinaa kertaa ilman mitään seurauksia tai vastausta ypltä koskaan tjsp
     
  17. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Kuka on tämä "kaveri" joka esiintyy ikäänkuin osana ylläpitoa?
     
  18. Substitute

    Substitute Gearhead

    Juu ei minullekaan mitään ilmoituksia tullut niistä tekemistäni edellä kuvaamani keisin ilmoituksista. Että silleen tuo kalvetinhetin viesti ei oikein tuntunut täsmäävän mihinkään.
    Ylläpito itse kattoo mistä on kyse ja tekee omat päätelmänsä - luulen.
    Keskustelemaan alkaminen noista asianomaisten kanssa olisi varmaan aika loputon suo ja päättymätön tarina.
     
  19. cdi

    cdi Double Gearhead

    Mäkin bannasin tänään................................yahoo tunki oletuselaimeksi. Ny se on listitty.
     
    rane58 tykkää tästä.
  20. rane58

    rane58 Double Gearhead

    [​IMG]
     
    Nikuzai tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!