ABS Silverado

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja siram, 26.9.2017.

  1. siram

    siram 1st gear

    Silverado 2500 -07 abs valo syttyi, vikakoodi viittaa kuulema abs pumppuun.Olisko jollain vihjettä
    mikä siellä on ongelma.
     
  2. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    Ongelma on kilpien välissä, tarttis jotain lisävihjeitä asiasta niin joku osaa arpoa vikaa tarkemmin?
     
  3. siram

    siram 1st gear

    Ei ole enempää vihjeitä,on vain vikakoodin lukijan kommentti.tuli vain minulle mieleen että jos
    jollain olisi samanlainen diaknoosi.
     
  4. JKF

    JKF Gearhead

    Tärinästä irronneita juotoksiahan näissä on ainakin ollut. Esim. Youtubesta löytyy monenlaista aiheeseen liittyvää juttua.
     
  5. umpio

    umpio 3rd gear

    Tungenpa oman ongelmani kanssa samaan topiciin; mistä saan selville mikä kolmesta (3) ?!? pumppuvaihtoehdosta on omaani sopiva? -01 Silverado ja ABS-pumppu sökö. Onnistuuko metsästys VIN-koodin avulla? pumpusta ei löytynyt ainakaan autosta irrottamatta minkäänlaista numeroa...
     
  6. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Laita mulle sähköpostiin se VIN, niin koitan katsoa, jos selviää (ei mulla kyllä ole GM:n tehtaan varaosaohjelmaa, mutta tukkurilta voin kysyä, niillä on)!!
     
  7. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    Se vikakoodi ois se oleellinen vihje millä tuota vikaa voi yrittää paikallistaa...
     
  8. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Jep, mutta kun se testerin käyttäjä ei aina halua sitä antaa, kertoo vain mihin se liittyy. Välillä mun asiakkaat on käyneet vikavalon kanssa marmorilla ja saavat 100 euron maksulla vastaukseksi, että on siellä vikaa... Mistähän se asiakas silloin maksaa, kun sen vian aktiivisuudesta se jo tiesi kun valo kerran palaa...
    Noi pitäis osata pyytää kirjallisena ja koodien kera, ei pelkästään kuvauksen kanssa, mieluummin edes se koodi, se auttaa pidemmälle vianhaussa. Mä annan asiakkaalle koodit aina kirjallisena jos asiakkaalta pyydän rahaa siitä koodien luvusta (harvoin ei tule kirjallisena, mutta asiakas tietää sen että silloin se ei myös maksa siitä luvusta, mutta niin pitkälle kuin koodista saan vikaa selville, se saa selostuksen). Ja pakko ottaa rahaa vikakoodien luvusta, koska testerien lisenssit maksaa meille, että saa viimeisimmät päivitykset ja ylläpidon...
     
    rane58 ja wilburi tykkäävät tästä.
  9. siram

    siram 1st gear

    vika koodit saattoi olla seuraavat
    C0110
    C0228
     

Kerro tästä muillekin!