Lahden Jenkkiautonäyttely

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja KirsiX, 1.9.2013.

  1. rb

    rb Double Gearhead

    OT:

    Ihan sama ainakin täällä pääkaupunkiseudulla meneekö Vantaan cruisinkiin, tai kauppatorille, niin aina joidenkin on ihan pakko tunkea se käyttö Audi sinne sekaan.

    Ei ymmärrä!!!

    Esim Heurekassa sitä muuta parkkitilaa olisi siinä ihan vieressä huru mykke, mut ei kun se käyttis pitää tunkea sinne harrasteiden sekaan, vaikka se parkkis olisi kuinka täyteen ahdettu.
     
    jaketin ja Tseiaar tykkäävät tästä.
  2. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    Kyllä niihin cruisinkeihin voi alkaa tapahtumanjärjestäjäksi liikenteenohjaajineen ja järjestyksen valvojineen niin pysyvät kutsumattomat pois. Siihen saakka on niillä käyttiksillä oikeus sinne parkkikksille tulla, vaikkei se suotavaa ole. Samalla saa se järjestäjä suitsia sutijoita tai järjestää asialliset paikat ihan mielensä tai viranomaisten mielivallan mukaan. Tulee sitten mieleinen tapahtuma. Sama homma näyttelyiden kanssa, tekee itse niin saa sellaisen kun haluaa ja voi sitten jälkikäteen kuunnella nillitystä kun ei ollutkaan jonkun muun mieleen.
    Lahdessa olin kerhon osastolla päivystämässä koko viikonlopun, oma auto oli harrasteparkissa ja itse maksoin hotellin, kaljat, syötävät yms. Liput sain, kivaa oli.
     
  3. rb

    rb Double Gearhead

    On oikeus on.

    Lähinnä nyt penäsin, että ihmiset ajattelisi välillä muitakin, kun itseään.
     
    jaketin tykkää tästä.
  4. buickadi

    buickadi Gearhead

  5. Crash_

    Crash_ 3rd gear

  6. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Voi perkele että on hienoja kuvia!

    Toki ei malleissakaan vikaa ole..
     
    TopyCa ja Patwh tykkäävät tästä.
  7. Jerkkilä

    Jerkkilä Gearhead

    Minua ihmetytti sama puute, kalustoa mainostettiin jo puolivuotta ennakkoon?
    Voisko joku valaista asiaa??
     
  8. johntravolta

    johntravolta Gearhead

    Sitä minä näissä pokaaleissa ihmettelen että mikä järki niitä on kotoa raijjata mukana näyttelyyn. Lahden näyttelyssäkin oli monella autolla jo valmiiksi pokaalit tullessaan. Kisatytöt oli monesti sen näköisiä että välillä kuvitteli olevansa auto ja aikuisviihdetapahtumassa. Eikä tämä millään pahalla.
     
  9. rötkö

    rötkö Gearhead

    Minä ihmettelin samaa ja kahden promillen humalassa uskalsin kysyäkkin, tullissa jumissa jonkun paperi probleeman takia molemmat.
     
  10. Patwh

    Patwh 3rd gear

    Videoo :D
     
    Tunaman tykkää tästä.
  11. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Tiijä sitte, et huomasko kukaan jenkkien lähetystön osastolla diplomaattikilvillä olleen rodin.

    Lähetystön häiskä kerto hoonolla soomella sen olevan ainut usa CD kilpinen rodi maailmassa.:odeek:
     
    jaketin, TopyCa ja dart -66 tykkäävät tästä.
  12. 1320

    1320 Gearhead

    Olipa hyvä näyttely, paljon kovatasoista kalustoa. Ja mikä parasta, useampaa autoa mitä katsoin, että tuon on oltava Ruotsista kun on niin hieno, niin infolapun nähtyäni huomasin olleeni väärässä. Lahden näyttelyssä on aina kiva käydä, eli siis ensi vuonna uudestaan.:odwink:

    Tuossa on jotain kuvia. https://tapahtumakuvia.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat+2017/Yankee+Car+Show,+Lahti+30.9.-1.10.2017/

    Tuossa on mun Top 3 säväyttävimmät laitteet...
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Harrasteparkki on yllättäen taas herättänyt paljon närästystä, mutta nythän se toimi aika hienosti. Ei siellä nyt ihan hirveesti niitä tavallisia käyttökinnereitä ollut, ei ne muutamat ainakaan minua häirinneet. Itse tulin joskus aamupäivällä ja mut ohjattiin ainakin suoraan harrasteparkkiin, vaikka toisaalta olisin voinut käyttikseni ajaa hyvin myös yleisöparkin puolelle. Mutta hienoa kalustoa oli harrasteparkissakin ja siinäkin sai kierrellä jonkin aikaa näyttelyn jälkeen. Ja mikä tärkeintä, sen parkin järjestely toimi miljoona kertaa paremmin kuin viime vuonna, kun silloin kaikki autot ajatettiin vaan sekaisin mihin sattuu.
     
    TopyCa, Tseiaar, Camino'79 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  13. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    Se oli sen "häiskän" oma auto joka seuraa hänen matkassaan ympärimailmaa missä töissä onkaan
     
    TopyCa ja rane58 tykkäävät tästä.
  14. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Huomasin, ensin luulin vitsiksi, mutta tonttia katsellessa totuus valkeni =)
     
    rane58 tykkää tästä.
  15. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Helpottaa kummasti rakentelua:D
     
    rane58 tykkää tästä.
  16. TopyCa

    TopyCa Gearhead

    ...jopa Suomen byrokratia joutuu joustamaan!!! :-D
     
    jaketin, Buick55 ja rane58 tykkäävät tästä.
  17. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Ihan on normaalisti haettu poikkeusluvat Trafilta ja katsastettu auto. Viime vuonna kun juteltiin niin asia niin vielä vireillä ja kovasti jännitti saako poikkeuslupaa.

    Eli ihan on Suomen lakien mukaan toimittu.
     
    rane58 tykkää tästä.
  18. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Yksi asia näyttelystä, tai ilta bileiden esiintyjistä. Illan viimeinen esiintyjä Mystery Gang oli Budapestistä, Unkarista eikä Ukrainasta kuten järjestäjä mainosti.

    Todella hyvää ränttää porukka veti ja otti yleisön..
     
  19. jariha

    jariha Double Gearhead

  20. BBC

    BBC Guest

    kolme kaveria kirosi tuossa alkuvko että veivät autoja ko näyttelyyn ja kun menivät kuittaamaan hotellia, kerrottiin että "juuri sinulle ei ole nyt hotellia varattu".

    Nämä kolme ainakin sanoivat että oli tällä haavaa viimeinen kerta.
    Jännä homma, kun järjestetään näyttely niin olen aina kuvitellut että kaikki järjestäjät maksaa hotellin, 1huone per laite, ja jotain pientä km. korvausta. Kukaan ei varmaan oleta että menee lakisääteisen km. korvauksen 0,41 mukaan, mutta jotain kuitenkin.

    Onneksi viimevuonna peruin ja en vienyt Lahden näyttelyyn 2-3laitettani. Olisi jäänyt kuitenkin telttamajoitukseen takapihalle.....
     
    rane58 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!