PP koneistus lpr ja samalla sytkä ongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Rotten, 16.10.2017.

  1. Rotten

    Rotten Gearhead

    Tämmöne nopee kyssäri, onks kellään tietoo, ku puoltoista viikkoo koittanu soittaa, ni suoraan vastaajaan, et mikä juttu pp koneistuksella on??

    Toinen, miks soitellut, nii toivoisin, et nuo sytkä piuhat ois syynä, huonoon / täydelliseen käynnistämättömyyteen kostealla? Oisko voisko olla näin??? Kokeilin, kun tuntu ettei kaikki mukit oo mukana, nii antaa läpi kynsille!
    Mistä muualta sopivat johdot 318?? Sillein et meet ja korkeintaan tilaat ja maksat kassalle, lappeen Ranta!
     
  2. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

    Kuulemma lomalla?
     
    Rotten tykkää tästä.
  3. Rotten

    Rotten Gearhead

    Oukkei! Pelkäsin pahinta, firman puolesta!
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Onko kyseessä laiskuus, että ne johdot pitäs mielellään hypätä paikalleen, kun vaan avaa pellin, vai joku osaamispuute niiden tekemisessä tai ostamisessa?
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Eiköhän niitä piuhoja saa esim. tälläkin sivustolla mainostavilta puljuilta, ja varmaan lähettävätkin mikäli lafka ei satu sijaitsemaan naapurissa.

    Käynnistymättömyyteen en ota kantaa, mut jos piuha(t) lyö kynsille niin ei se ainakaan helpota.
     
  6. karra

    karra Double Gearhead

    Minulla on sellainen käsitys että AD varaosat tilaa US-Partsista tavaraa. Eikös se piällikkö ole itsekkin harrastaja :) . Kävin aikanaan hakemassa tahoeeni sieltä remmin, tosin se oli hyllyssä...
     
    Rotten tykkää tästä.
  7. Ad varaosamaailma muuttaa / muutti uuden Motonetin kans yhteen jollain tapaa?
     
  8. Vellu71

    Vellu71 Gearhead

    Lehdestä olin lukevinaan et ad-apinamaailma muutti mätänettiin kanssa yhteen. Ad:lle jäi tukkukauppa yrityksille.

    TK-huollosta kysyisi osia.
    Löytyy suur-Joutsenosta. Ei tarttee lähteä monien liikennevalojen taakse seisoskelemaan :D
     
    Catiska ja Rotten tykkäävät tästä.
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Saa niitä 7-8mm johtoja haluamilla päillä monesta perus varaosaliikkeestäkin jos heti haluaa mukaan.
     
    Rotten tykkää tästä.
  10. Rotten

    Rotten Gearhead

    Ei oo laiskuutta, ja tällä hetkellä ois kerralla sattuvat poikaa! Sormenpäät auki, nii nyt nuo kaikki tekeminen on vähän niin ja näin.
    Ppeetä käyttänyt, tiiän et tietää mitä tarttee ja homma toimii.

    Ite en vain netistä oikein tykkää tilailla, et jos on kauppa mistä naamatusten saa palvelua, käytän sitä.
     
    Muokattu: 16.10.2017
  11. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ok, täältä ei ehkä settinä saa helposti just sopivaa, se vois nettikaupasta löytyy helpommin. Muuten sitten mitan mukaan keräilee, niistä mitä paikalliskaupassa on.
     
  12. Rotten

    Rotten Gearhead

    Jeah! Kiitoksia, sieltähän tuli asiantuntevaa palvelua ja vastaus ongelmaan! Tulpat vaihdettu, jo hetki sitten ja hänen mielestä juuri oikeat. Epäili kovasti, et pelkkien johtojen vaihdolla, rupeis taas autoo kiinnostaa lähtee sateellakin käyntiin!
    Ja johdot siis myös tilaukseen!
     
  13. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Vieläkös Star Amigo on olemassa? Sieltä tuli omiin rotteloihin osat haettua kun sillä suunnalla vielä asuin, se oli sitä nettitilaus-aikakauden alkua...
     
  14. evo88

    evo88 1st gear

    Ei ole enää. Ami siirtynyt vaan harrastamaan.
     
  15. Rotten

    Rotten Gearhead

    Piuhat tuli, kuten jo mainitsin, hienosti homma toimi!
    Ehkä joo ei se osaamispuute, mut tietopuute, kun en tiedä aina mitä pitää ottaa huomioon ja näissä isommissa lafkoissa ei välttämättä myyjäkään tiedä, jos tietokone kerro sitä suoraan!
    Mut miks mie lainasin viestiä, ni mielenkiinnosta, paljon maksaa suunnilleen, jos tekee ite?
    Nuo valmiit, 38€ ja myyjä just kyseli värejä, ettei oo niitä ite tehtyjä, kun ne on tahtonut olla "kertakäyttöisiä"?
    Siihen en ota kantaa, oisko jos ite oisin tehny, toiminut useamman irroituksen, tai etteikö niitä osaavat osaa tehdä?
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei niitä kyllä taida halvemmalla tehä metritavarasta juuri jos kahdeksan mukia.
     
    Rotten tykkää tästä.
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei tossa ollu näyttämisestä huolimatta vittuilua, vaan kysymys siitä, minkälaiset haluut. Paikallistuntemus osaskin ohjata sut nopeesti oikeaan suuntaan.
     
    Rotten tykkää tästä.
  18. Rotten

    Rotten Gearhead

    Jeps, sen verran infoa, et miun ongelma ratkes pelkillä piuhojen vaihdolla! Sen oisin kyllä ekana tehnytkin, kun läpi löi kynsille, mut kyssärinä heitin, et voiko vain piuhat tehdä sen, aamukostee, yön satanut, ei lupaustakaan, päivällä töitten jälkeen, kuiva keli, ekalla hörähtää!
    Nyt hörähti käyntiin vesi sateessakin! :cool:
     
  19. sbc327

    sbc327 Gearhead

    Ei pidä ottaa mainoksena, mutta vaikka Varaosamaailma onkin nyt "vain yritysmyynti" ja toimitaan saman katon alla Motonetin kanssa, niin kyllä myö edelleen tilataan ja myydään harrastajille Us-Partsin tavarat.

    Arto
     
    cdv70, Catiska ja Rotten tykkäävät tästä.
  20. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Noista paskoista tulpanjohdoista on itelläkin kokemusta. Sillon ku joskus ostin ton mun nimimerkin rottelon 383:lla, ni ihmettelin kotiin ajellessa et miten se käy ku paraskin dragsteri, tehojen tosin ollessa täysin toisesta ääripäästä. Siis siitäkin huolimatta ettei c-body kaksreikaisellä isolohkolla semmoinen ole muutenkaan.

    Kotiparkkisella pelti auki, ja tasan kaks tulpanjohtoa oli ilmeisesti samaa sarjaa, tai ainakin saman väriset (=mustat), loput oli kaikissa sateenkaaren väreissä.

    Ja sama homma; sain käden hädin tuskin konehuoneen puolelle ku tuli jo kipinä näpeille. Vittu se muuten sattuu...

    No perus sytkähuolto, eli tulpat, johdot, jakajankansi ja pyörijä vaihtoon, ja tehoa tuli persdynolla varmaan +50hp ja tyhjäkäyntikin tasaantui niin että etupenkillä pysyi jo paikoillaan ilman turvavyötä.
     
    cdv70 ja Rotten tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!