Bannaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja caprice305, 24.9.2017.

  1. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Koita sinäkin päästä yli.
     
  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    Pahoittelen, se on täysin mahdonta, koska asia on mennyt kunniaan perustuvaksi riidaksi.
     
  3. jorkat

    jorkat Gearhead

    briteissä gypsyt ratkovat noi kunniajutut bare knuckle -otteluilla
     
  4. DX

    DX Double Gearhead

    hassua, että tässä topikissa pöhisee oikeista keskustelutavoista ja komppaa toisiaan just niitä tyyppejä joilta itse olen kohdannut kaikkein törkeintä käytöstä, he itse tietänevät keitä tarkoitan, muuta en nyt sano ettei taas tule paha mieli. :rotfl:
     
    chevytb02, Harri S ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Uhkaako mudracer mielestäsi kunniaasi?
     
  6. jorkat

    jorkat Gearhead

    viddu mix aina mulle sedät tekee pahaa mieltä
     
    chevytb02, Jussi289 ja DX tykkäävät tästä.
  7. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Vi**u mitä paskaa...
     
    palontie ja jorkat tykkäävät tästä.
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Jotenkin sattu nyt tää silmään, kun on menossa jotain känää mudracerin kans. En ole nähnyt, että olisit selventänyt sinnepäin heittämääsi kommenttia siihen kuitti ja muu asiaan.
     
  9. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kuka ulisee ja levittää juoruja:rotfl:.
     
    palontie ja DX tykkäävät tästä.
  10. valpas

    valpas Gearhead

    Oliskos hyvä aukaista topiikki, jossa muutamat, jotka tuntevat, että heidän kunniaa on loukattu, voisivat keskenään, kenenkään siihen puuttumatta, aina pari kerrallaan selvittää välinsä, ja oikoa mahdolliset väärinymmärrykset? Sehän voitais avata aina kadelle nikkinimelle kerrallaan. Voishan niitä pareja olla sitten useemmassakin otsikossa.
    Me muut vain seurattas, miten homma etenee, ja tuleeko sopua, vai ei. Toivottavasti sopu syntyis.
    Nyt tahtoo olla, että oli otsikko, kuin otsikko, niin jotkut vaan tappelee ohi otsikon jostain ihan muusta, ja sivu tolkulla.
    Minun mielestäni eri mieltä voi olla ihan sovussakin, ei tartte heti alkaa toista mollaamaan, jos heittää ASIALLISEN eriävän mielipiteensä kehiin.
     
  11. Substitute

    Substitute Gearhead

    Äläkä Mudracer yritä maalata tätä minun syykseni.

    Lyhyesti:
    • Aloitit minun nimittelyn kyttääjäksi ja huomasit sen loukkaavan minua joten innostuit lisää.
    • Vastasin sinulle aiheella jonka tarkoitus oli myös loukata sinua, eli tuolla tarinalla jonka sinusta kuulin.
    Sinulla aloittajana on nyt oiva mahdollisuus todeta omassa mielessäsi että ollaan tasoissa (Mudracer 1, Pauli 1) loukkaavien kirjoitusten kannalta ja lopettaa homma tähän. Toivon että kykenet siihen.

    Toivon myös, että hännystelijäporukkasi lopettaa myöskin tähän asiaan puuttumisen.

    Etenkin siksi koska nostit tämän tänne kaiken kansan nähtäväksi, se voi antaa vähän kyseenalaista kuvaa jenkkiautoharrastajien keskustelun tasosta.
     
  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mun mielipide perustui sun omaan kirjoitukseen jossa avauduit sun naapureista. Vastasit keksimälläsi sadulla, saat satuilla ihan rauhassa mutta älä itke jos tulee näpeille joskus.
     
  13. Substitute

    Substitute Gearhead

    Kertaluonteiset heitot pitää kyllä suvaita, mutta kun sulla alkoi mennä taas toiston puolelle se nimittely, se oli mulle se ongelma. Mutta ihan hyvä jos voidaan jättää se nuo taakse.
     
  14. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Et taida ymmärtää mitä eroa on sillä että kommentoi tänne kirjoitettua tekstiä vs keksiä joku satu laittaa se tänne.
     
  15. Substitute

    Substitute Gearhead

    Aika sadun keksit itsekin tuossa kyttäämisnimittelyssäsi. Se ei perustu mihinkään todellisuuteen, toisin kuin tuo minun heittämä juttu.

    Mutta myönnän kyllä että mulla on iho vuosien saatossa vähän ohentunut noiden nimittelyjen osalta, yritän oppia jättämään ne omaan arvoonsa.
     
  16. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sen verran voin sun satuun tarttua, että jod henkilö x tekee tuotteen firmalle y joka myy sen eteenpäin niin kuka on kuitissa myyjä. Juoruja ja satuja voit levittää niin paljon kuin huvittaa en menetä unia niitten takia.
     
  17. Substitute

    Substitute Gearhead

    Kiitos, tulihan se vastaus - aika pitkään vaan viipyi jos tuosta oli kyse. Oletinkin että joku selitys tuohon on. Minäkin kerroin sulle selityksen siihen naapurikyttääjä -päätelmääsi, eli että kyse oli sinun päätelmästäsi, ei todellisuudesta. Nythän tää juttu taisi selvitä, oltiin molemmat vähän heppoisin eväin liikkeellä.
     
  18. DX

    DX Double Gearhead

    jos tarkkailee mitä naapurit tekee, tia naapurustussa tapahtuu ja kuluttaa aikaansa ihmisten ojentamiseen ja rajoittamiseen asioissa joilla ei ole itselle mitään konkreettista merkitystä, saatika haittaa,
    niin miltäköhän se kuulostaa
     
  19. Substitute

    Substitute Gearhead

    Jos toteaa että viimeaikoina on tulisijojen aiheuttama kitku nyppinyt säistä johtuen, ja muistuttaa yleisellä tasolla että poltetaan niissä tulipesissä vain kuivaa puuta eikä roskia, niin jokainen saa siitä toki tehdä millaisia päätelmiä haluaa. Se miten niitä päätelmiään sitten tuo esiin on jo toinen juttu.

    Itse en tarkkaile naapureitani mitenkään erityisesti, joskus vaan ne asiat tulee esiin ihan ilman tarkkailua. Kuten esim. kitku omalla pihalla.
     
  20. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Täytyy ihmetellä sitä itsetunnon tasoa mikäli joku nettikeskustelu tai huutelu loukkaa omaa kunniaa.
     

Kerro tästä muillekin!