Bannaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja caprice305, 24.9.2017.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ja ihan oikein että koulukiusatut joutuu vaihtamaan koulua ja kiusaajat jää. Tämä selevä.
     
    MadMike tykkää tästä.
  2. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Väitän et koulukiusaamis sarallakin voitas edistyä johonkin jos todettaisiin se tosiasia että kiusaajan käytöstä ei voi muuttaa, mut kiusatun jos sais tajuumaan ettei huutelua tartte ottaa itteensä tai muuta sönkötystä. Toi on ollu ainut tie millä mun tuntemat ihmiset on päässy kiusaajista eroon lopullisesti, esim. just viime viikolla puhelin yhden tälläsen kanssa.

    Yleensä kun kiusattu vaihto koulua sitä alettiin kiusata myös siellä uudessa koulussa, ja kiusaus jatkuu sit amiksessa ja työelämässä.

    Mut sama kiusattujen piina jatkuu jos tämä nykynen linja jatkuu et koitetaan rankasta kiusaajaa ja muuttaa sen käytästä (mahdotonta) sen sijaan että autettais kiusattua ja koitettas saada se sillä tavalla vahvemmaksi että se kestäs sen kiusaamisen ja antas sen vaan olla. Ei ne kiusaajat jatka jos ei ne saa mitään irti kiusatusta. Ei ne mustakaan ikinä saanu mitään irti vaikka koitti kun ei mua kiinnostanu niin ne lopetti kun huomas et ihan turhaa.

    Omienkin kokemusten mukaan opettajisto elää tai eli ainakin omana yläasteaikana vielä siinä harhassa että se rangastus kiusaajalle jotain muka auttaisi. Todellisuudessa kiusaaminen vaan muuttu julmemmaksi ja sama jatku kunnes se kiusaaja ei enää kertonu siittä kellekkään kun se aina vaan pahensi asiaa kun jollekkin asiasta sano.

    Kiusaamisestakin on puhuttu koko mun elinikä, jos tää nykymalli että kiusaajat rankastaan toimis jotenkin hyvin täällä ei olis yhtään kiusattua päin vastoin kiusaaminen vaan lisääntyy koko ajan. Mun mielestä oleellisempaa on saada kiusattua autettua kuin rankastua kiusaajia kun se rangastus ei hyödytä ketään millään tavalla.
     
    Muokattu: 24.10.2017
    jorkat tykkää tästä.
  3. MadMike

    MadMike Gearhead

    Kiusaaja löytää aina sen heikon kohdan, ja jokaisella on omansa.
    Mietin omia kouluvuosia niin kiusaaminen kiersi aikalailla kehää, sen sai parhaiten loppumaan pistämällä vastapuolta dunkkuun vaikka sai itsekkin osumaa.
    Samalla oppi että kun lähtee sille linjalle on hyväksyttävä että itsekkin saa osansa, molemmat.
     
    ari vw, rane58, DX ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. jorkat

    jorkat Gearhead

    väkivalta lopettaa vittuilun
     
    MadMike, Nikuzai, rane58 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. jorkat

    jorkat Gearhead

    siis puhun vain omasta kokemuksesta (kun saan pataan)
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  6. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Mikäli on täysin välinpitämätön ne ei sitä löydä tai tiedä löytäneensä. Tai sit myötäilee niitä niin einne saa mitään mihin tarttua.

    Hupia ne kiusaajat hakee ja sit on niitten tähtäimessä jos sitä niille antaa.
     
    MadMike ja rane58 tykkäävät tästä.
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei se mikään loukkaus ollut vaan sun keksimä satu jolla vissiin yritit sitä loukkausta?
    Ja toi kuvastaa hyvin sun kirjoituksia, kaikki pelkkää bullshittiä jossa ei ole totuuden häivääkään. Kuinka tyhminä pidät kaikkia muita kun noita satuja jatkuvasti kirjoittelet?

    Mistä muuten tiedät että naapurisi sytyttää roskilla takkojaan?
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Väitän että tuohella sytyttämällä saa maksimi savun.

    Jos aatellaan sytykkeitä mitä nyt yleensä käytetään.
     
  9. Jsp

    Jsp Gearhead

    Mut mistähän se johtuu että kiusaaminen ja toisten haukkuminen ja vainoaminen on jotenkin OK tai hyväksyttävä juttu ja se on se kiusattu se luuseri kun ottaa itteensä.

    Sama asia kun vetäis jotain turpaan ja sanois että no elä ota turpaas.
     
    MadMike ja Pertti K tykkäävät tästä.
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    No tuo dawsonkin ilmeisesti sellanen joka asui twitterissä, instagrammissa yms., miksei ole pois sieltä jos siellä on niin kamalaa? Miksi on niin naiivi että kuvittelee voivansa voittaa tollasta??

    Niitti postas jotain kommentteja jostain imettäjästä ja pisti kuvan. Aika kusipäistä, turha tuonkaan kohtaloa on hirveeemmin kauhistella. Sai mitä tilas. Jos on jotain mieltä tollasesta asiasta niin varmaan tajuaa että kaikki ei ole samaa mieltä ja sit voi käydä noin. Miksi pitää sanoa mielipiteitä jos ei sit kestä sitä että ihmiset on eri mieltä?


    Jos tietäsin että saan jossain alueella aina turpiini kun meen sinne niin en menis sinne. Kyse ei ole siitä onko se oikein vai väärin että saan turpiin tuolla vaan siittä että se tapahtuu ja en siihen voi vaikuttaa.
     
    rane58, jorkat ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  11. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ja jos joku on eri mieltä niin tappouhkaukset ja "hirtä ittes" -kommentit on ihan normaalia kanssakäymistä? Olen eri mieltä.
     
  12. Jsp

    Jsp Gearhead

    Niin siis niitti postas jostain random imettäjästä kuvan ja sanoi kommenttiin että voisko imettäjät pitää jotain vilttiä siinä päällä.

    Fast forward

    Niitti tappo ittesä.

    Kommentit menee suurinpiirtein = Hyvä että tappo ittesä.

    Tämä on ilmeisesti ihan hyväksyttävä juttu. Ehkä suurin virhe mitä niitti teki oli yrittää ns korjata tilannetta. Ois varmaan selvinny kun ois vaan jättäny asian siihen eikä kommentoinu mitään sen jälkeen.
    Ihmiset tekevät virheitä mutta ei nyt noin pienistä virheistä pitäis ihmistä kuolemaan asti viedä.
     
  13. Jsp

    Jsp Gearhead

    Eikä yleensä ihminen tahallaan siihen nyrkkiin kävele.
     
    MadMike tykkää tästä.
  14. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    No sanotaan näin että kun on lueskellu ja tavannu erinäisiä yksilöitä ni kyllä juttujen/käytöksen perusteella on havaittavissa vahvaa "kaivan verta nenästäni"-menttaliteettia ja silloin väittäisin että esittämäsi väite kumoutuu :cool:
     
  15. Jsp

    Jsp Gearhead

    Veikkaan että risujen jemmaaja ei ollu ainakaan tietonen siitä että kaivo verta nenästään kun rupes meukkaamaan kameran edessä.
     
  16. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tyypillinen nykyajan uhri joka sai paskaa päälleen ihan pyytämättä ja yllättäen.
    Ja taisi muuten tipahtaa verisuonitautiin johon some ei tietenkään pysty mitenkään vaikuttamaan.
     
    MadMike ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  17. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Koulun pihalla -70 luvulla oli normivälkkä noin.... ilman pientä traumaperäistä stressihäiriotä siitä tuskin selvisi kukaan. Netissä on nyt ihan sama meininki, ja mistä sitä tietää kenenkään ikää, usein nuorta porukkaa kai.

    Mutta kyllä pitäis osata irroittautua keskusteluista, vaan näyttäis olevan tapauksia mitkä ei siihen ilmeisesti kykene. Sua Subiakin voi soittaa kuin polkuharmoonia mailman tappiin kunhan jaksaa polkea, etkä osaa irrottautua vaikka kenelläkään ei enää ole hauskaa. Joka sanomiseen pitää jatkaa ja vääntää. Vaikka nyt naapurikyttä solvaus, olet kiinnittänyt huomiota naapurien tekemisiin, ja sillä selvä. Jos joku nyt keksii kutsua naapurikytäksi niin mitä sitten? Kerroin itsekin jossain topikissa vittuuntuneeni kun naapurin persparta revitti crossipyorällä kesäillassa niin että multa meni viinit väärään kurkkuun. Jos joku kutsuu sen takia kukkahatuksi, niinkun tais melkeen kutsua, niin se on ihan ok. Sillä hetkellä olin kukkahattu tunnelmissa.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  18. jorkat

    jorkat Gearhead

    historia on voittajien kirjoittama
     
    MadMike tykkää tästä.
  19. jorkat

    jorkat Gearhead

    kyl se sun kohdalla on oikein, en yleistä
     
    Pertti K tykkää tästä.
  20. jorkat

    jorkat Gearhead

    naapuri tuli taannoin mua syyttämään, että kuulemma ajelen ympäri kylää keulien krossipyörilläni ja valvotan koko taajamaa. kerroin, että ei pidä paikkaansa, ja että tiedän kyllä kuka se on joka niin tekee, mutta en kerro (se oli mun toisen naapurin poika) tää on muuten mun paras naapuri siis tää syyttäjä. oudoksi asian tekee se, että hän on 100% kuuro eikä hänessä sen vian ja puhevian lisäksi ole montaa muuta vikaa sen lisäksi, että ei osaa käyttää puulämmitteista kattilaansa vaan polttaa kituuttamalla ja koko tienoolla on vitunmoinen kitku. en oo koskaan maininnu tästä hänelle, mutta olen kyllä opastanut kädestä pitäen, että miten puukattilasta saa parhaan hyötysuhteen irti. harmi, että se on sen verran tyhmä, että ei tajunnu tai sit ei osannu lukea mun huulilta. epäilen eniten kuitenkin sitä, että kuvittelee säästävänsä palotapahtumaa kituuttamalla. nuohooja tuli mulle taannoin avautumaan, että kukaan nuohooja ei kuulemma suostu nuohoamaan naapurini pannun piippua, koska se täysin tervaantunut. kituuttaminen on rikkaus ei mulla muuta
     
    Powerstroke tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!