Bannaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja caprice305, 24.9.2017.

  1. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Ei kyse ole tosta vaan sen realiteetin hyväksymisestä että netissä vaan on sellasta eikä sille kukaan voi mitään.

    Ton jokanen netissä olija varmaan tiedostaa.

    Mun mielestä toi ei ole normaalia mutta se ei silti muuta sitä että se on se millasta netissä on. Eikä sitä että sille kukaan voisi tehä mitään.
     
    Muokattu: 24.10.2017
  2. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    miksi pitää kuvata random ihmisiä ja pistää niitä nettiin?
    Miksei niitti todennu että ei helvetti nyt on liikaa ja lyöny twitteriä kiinni ja elelly muuten kuin ennenkin?

    Miksi olla niin naivi että kuvitella että pärjää yksin tuhannelle haukkujalle ja parille sadalle trollille ja tärvää mielenterveytensä tollasen lukemiseen netistä? Täys idiootti.
     
    Muokattu: 24.10.2017
    rane58 tykkää tästä.
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Jos jossain saa päivä toisensa perään turpiinsa miksi pitää olla niin tyhmä/naivi/idiootti että silti jokasena päivänä menee sinne missä saa turpiinsa?
     
    rane58 tykkää tästä.
  4. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kuten esim. omaan s-postilaatikoonsa? Tai fyysiessä maailmassa omalle postilaatikolleen? Antais vaan postien olla siellä?
     
  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Pitää sit varota kylillä ex kontaktilajien harrastajan näköisiä ihmisiä
     
    MadMike tykkää tästä.
  6. jorkat

    jorkat Gearhead

    :poff:
     
    sdfsd tykkää tästä.
  7. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Roskapostit voi heittää pesään sen kummemmin ajattelematta. Tappouhkauksista voi ilmotella poliisille. Turhat sähköpostit voi jättää lukematta ja ilmottaa poliisille niistäkin tappouhkauksista. Tarkotin sitä että ne facebook yms. voi jättää avaamatta missä suurin osa vöyhkästä on.

    Sit illalla ennen kun menee nukkumaan voi miettiä että mitä teki väärin ja mitä kannattaa nettiin postata ja kannattiko lähteä julkkikseksi vaikka tiedossa oli miten siinä voi käydä. Ihan siltä varalta ettei toista virhettään. Vaikka jo ennen tota postausta tiedossa varmaan oli että nettimailma on julma ja trollaus raakaa.

    Normaalia tollanen touhu ei mun mielestäni ole että lähettää tappouhkausia tai jotain muuta hirtä ittes juttuja sähköpostiin mut sille ei vaan voi mitään ja tuulimyllyjä vastaan taistelu on typerää.
     
    Muokattu: 24.10.2017
    rane58 tykkää tästä.
  8. jorkat

    jorkat Gearhead

    jza-kyttääjä oli jostain onkinu salinki:poff:
     
  9. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Tuomitten itekkin tappouhkausten lähettelijät sun muut vastaavat, mut mailma on tämä ja sen mukaan tarttis täällä tajuta olla.
     
    rane58 tykkää tästä.
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Kysynkin siltä niin tulen hakkaamaan sut sinne kun olet siellä.

    Että :poff: vaan sullekkin.

    T: 160kg 7 danin musta vyö jokaisessa kamppailulajissa, penkistä nousee 300kg kun treenailen huvikseni, lyönti voimaa, joku noin 2000 suunnilleen ollu lyöntivoima.
     
    jorkat tykkää tästä.
  11. jorkat

    jorkat Gearhead

    noin raskaat vyöt eittämättä hidastaa ketterimpääkin
     
    wilburi, rane58, Jussi289 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  12. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Selvennyksenä että sinä olet tuo vasemman puoleinen
     
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Olen myös harrastanut kendoa sekä miekkailua jossa minulle on kehittynyt salaman nopeat refleksit.

    Kun sammutan valot katkasijasta joka on toisella puolella huonetta, oon sängyssä peiton alla nukkumassa aikasemmin kun valo sammuu.
     
  14. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Kiihdytys autoilussa lähden yleensä ennen kun kun yksikään lähetysvalo on syttynyt koska näen tulevaisuuteen ja olen niin hyvä ennakoija että reaktioaikani on miinusmerkkinen. Mitä tahansa yrität, epäonnistut, koska näen sen ennalta.
     
  15. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    no nyt selvis punavalojenkin syy.
     
    Jussi289, sdfsd ja jorkat tykkäävät tästä.
  16. jorkat

    jorkat Gearhead

    ai toi kysymysmerkki?
     
  17. jorkat

    jorkat Gearhead

    taisit tehdä itse sähkötyöt..
     
    rane58 ja Substitute tykkäävät tästä.
  18. jorkat

    jorkat Gearhead

    yritänkin saada sinut voittamaan
     
  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    En itse, sellanen halpa asennusfirma baltiasta teki nää
     
  20. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Epäonnistut koska voitan kuitenkin saamisistasi huolimatta
     

Kerro tästä muillekin!