C4 ja pussihousujen kahina

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Pas(i)kiainen, 5.11.2017.

  1. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Sorry, mutta olen erimieltä sun kanssa, takavanteet on väärinpäin. Eikö ton vanteen idea ole haukata ilmaa jarrulevylle ja jäähdyttää sitä .
     
  2. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Kyllä hai on ihan oikessa etuvanteiden suhteen.

    Onnea hankinnasta, mulla löytyy vielä jotakin osaa early c4:seen.
     
  3. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Moikka jos kuvan vanteet niin laitatko ystävällisesti vanteiden ja renkaiden koot ja hinnan ? vaikka yv. ja missä ovat. Kiitos .
     
  4. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Muistakaa noiden c4 vanteiden kanssa puljatessa, että 90-> niissä on eri ofsetti verrattuna aikaisempaan johtuen alustan eroavaisuuksista.
    Uudemmat vanteet jää kovasti lokasuojan sisään vanhemmassa kopassa.
     
  5. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ne on vissiin tehtaallakin sitten laittaneet niitä väärinpäin promokuviin.
    [​IMG]
     
  6. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

  7. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Jos haluaa 17” tai isommat orkkikset, joutuu vissiin puljaamaan aina spacereitten kanssa: et lukua kun katselee.

    http://www.mirrockcorvette.com/corvette-parts-guide-wheels.html
     
  8. Hai

    Hai Double Gearhead

    Taitaa Pertti olla loppujen lopuksi oikeassa. Myönnetään. Olin silti vähän oikeassa, että joku on väärin.:)
    Toisaalta tais olla GM:kin vähän epäröimässä miten päin nämä pitäisi laittaa.[​IMG]
    Molempia tuntuu promoista löytyvän. Haukkaavina tosin enemmän.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  9. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Niin, kai sä Karpov tiedät että Crossfire on TUPLA-TBI, oikein sun ihanneruisku!:p
     
    SauliK, palontie ja rb tykkäävät tästä.
  10. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Juurikin näin.
    Silloin kun omaani 17" Sawbladeja sovitin, niin vähintään tuuman spacereita oli pitänyt käyttää. Se taas olis aiheuttanut orkkispyöränpultteihin modifiointia, mikä olis jatkossa sulkenut pois 16" vanteiden (Saladshooters) käytön.
    Siksi myin 17" vanteet pois ja ostin orkkis 16" vanteisiin uudet renkaat.
    Noi sinun early C4 orkkisvanteet on minusta järjestään hienommat kuin myöhemmät versiot.
     
  11. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Eikai pultattavat spacerit sulje noitten 16” vanteiden käyttöä pois?
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ilmankos museokamaa ja suorituskyky siten heikompi kuin muissa (topicissa luettua). :D

    Mitähän museosetä sanois tupla 600sista :D
     
  13. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Mittailin silloin, että olis pitänyt niitä pyörännavan orkkispultteja hieman lyhentää.
     
  14. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mä en tykkää noista alkuperäisistä "levyistä" yhtään. Pitää olla huulta, edes vähän.
    Tossa Mopoilijan ottamassa kuvassa näkyy mun vanteeet. Ite tykkään.

    https://kuvia.1g.fi/kuvat/2017/Cruisings/Vantaa/19.5/MOP_5578.jpg
    [​IMG]
     
    Muokattu: 6.11.2017
  15. jrasi

    jrasi Gearhead

    Parikymppisen puuhelmihyppyritukan ysäribemari soitti ja pyysi vanteitaan takaisin...
     
    sleepercooler, Karpov, viikinki75 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  16. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Joo ei pahalla mutta itse en laittais noita edes ysäribemariin, aikalailla karmeimpia kiinan tinavanteita mitä tulee mieleen... Ehdottomasti siistit ja ehjät orkkisvanteet ennemmin.

    C4 ei kieltämättä mitenkään kuulu omiin suosikkeihin, ei ulkonäkönsä eikä suorituskyvyn puolesta, varsinkaan nää early-mallit mutta ton värisenä ja ihan mint-kuntoon hierottuna olisi parhaimmillaan!
     
  17. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Täytyy kyllä oma mielipide sanoa, meinaan mielestäni tämmönen ei pääse kuvissa oikeuksiinsa siitä minkälainen laite oikeasti on.
     
    viikinki75, Pertti K ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  18. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Yhdyn edelliseen kommenttiin.
    tämmösen puukengän vierelläkään ei saa oikeen kuvaa minkälainen tää on. Ajotuntuma tuolta taka-akselin edestä on ihan omansa ja "perse laahaa tietä" :eek: -tunne on ajaessa ihan käsinkosketeltava:D
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  19. maverick999

    maverick999 Gearhead

    Ajotuntumaa muistan itsekin kun muutama vuosi sitten testasin kaverin C4:ää. Omituisesti mutkatiellä tuntui niinkuin venettä ajaisi kun istuu suoraan kääntöakselilla tai jopa sen takapuolella. Kovemmissa nopeuksissahan auto alkaa pikkuhiljaa yhä enempi kääntyä painopisteen kun taka-akselin ympäri...
     
  20. timant

    timant 2nd gear



    saahan tuollaisen helposti kulkemaan hieman kovempaa kuin poistaa vain kaiken ylimääräisen :D
     

Kerro tästä muillekin!