Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mulla on kyseinen lehti, mut on vaan kellarissa muuton jäljiltä miljoonan muun lehden ja laatikon kera... Hämärästi muistelisin että vuosi oli vissiin '97 ku tuo esiteltiin, mikäli tuo nyt helpottaa...
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Auttaa se sikäli, ettei tartte penkoo omia lehtiä. Kun mulle ei tainu enää -97 tulla kasia. Vai olikohan se vielä aikaa ennen Markkasta...
     
    Muokattu: 25.11.2017
    rb ja FuryIII '71 tykkäävät tästä.
  3. janiluo

    janiluo Gearhead

    [​IMG]

    Aika ikävältä näyttää asennusmielessä. Reikäjuusto-periaatteella joudut etenemään...
    :eek:
    - Jani -
     
    rane58 ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  4. janiluo

    janiluo Gearhead

    Alatukivarren rungon puolen kiinnikkeestä kun tunkkaa ylös ja pyöräyttää pyörän maahan päin ja takaperin takas...
     
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Juu.
    Alkaa olemaan viimeistelyä vaille. Nyt kun pääsi itse säätämään varren mittaa, niin jätin vähän alkuperäistä lyhemmäksi, niin ei tarttenu kääntää sisäkahvaa ylöspäin. Kun tilttiratin kanssa se ei oikein mahdu tohon kuvan kohtaan kahva alaspäin. Olis enää puhkottujen kohtien maalaus ja sisähelan sovittelua, kun minusta se kuusnelosen sisähelaksi väitetty ei oikein sovi mitenkään.
     
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mulla tulee nyt noi se sisäpuoli. Olisko jopa paree, kun toi turhankin pitkä?
    Enkä keksiny, miten se orkkis sisähela olis tohon istunu, niin laittelin tollasen kromirinkulan läpivientiin.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Muokattu: 2.12.2017
    TopyCa, rane58, Camino'79 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. jart$u

    jart$u Gearhead

    Ohhoh, hattua päästä. Onpas siihen löytynyt melkoisesti optioita sitten lehtijutun.
    Walnut steering wheel näyttäis puuttuvan edelleen. Muistaakseni lehtijutun aikaan siinä ei ollut myöskään rear bumperguardseja ja muutama muukin optio puuttui. Tämä pitäisi nähdä livenä pitkästä aikaa, hieno peli.
     
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Aha, tollasta rattia ei näykään optiolistalla... Onkohan ollu joku special Dealer optio?
    Juu, takakävyt on jo myös.
    Itse asiassa puuttuu vielä takaovien aukiolosta varottava valo noiden em. lisäksi. Huomasin vasta tänään, kun taas selasin acessoriesmanuskaa. Muuten on aika hyvin kaikkee.
     
    rane58 tykkää tästä.
  9. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ainakin sen aikusesta myymälämateriaalista.
     
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Oli, tissue dispenser. Sekin löytyy tästä mun. Tosin irti, kun piti ilmastoinnin kans pelaamiseen saada tilaa. (kuva netistä)
    [​IMG]
     
  11. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Niissä näkyy asennuspaikka vaihtelevan vähän asentajan (tai omistajan toiveen) mukaan. Niitä on sekä keskellä, että hanskalokeron alla. Se tulee kuitenkin toisesta laidasta kahdella ruuvilla kojelaudan alle, ja siinä reunassa on sarana, jolla se kääntyy sieltä näkyville. Mut kyllä siitä kuvaa saat.
     
  12. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Täytyypä miettiä. Se kun ei oikein enää istu ton ilmastoinnin kanssa. Joka kohta on vähän niinku varattuna.
     
  13. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tossa on yks paperinen myynnissä. Ei tosin edullinen se. Mut näkyy kuvista jotain jo tosta ilmosta. https://www.ebay.com/itm/1963-CHEVR...ash=item25e403d12c:g:s9oAAOSwiBJZ~8mO&vxp=mtr
    Mulla on parikin tollasia erilaista -64 optioista.

    Tos olis sit tarkempi -63 manuska ilman nättejä kuvia, mut siinä on kaikki.
    https://www.ebay.com/itm/63-1963-CH...ash=item566dbab54d:g:qtEAAOSwDshZ2AXm&vxp=mtr
     
    Muokattu: 29.11.2017
  14. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei ainakaan -64 brosyyrissa ole kynsipellit mainittuna. Eikä acessories installation manuskassa. No, eipä niitä viitti poiskaan ottaa.
     
  15. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tässä ku niitä sisustan värejä tutkinu, niin löysin myynnistä yhden 2D 32k miles ajetun, jossa suunnilleen samat sisävärit. Ei näköjään ole sointunu penkin raita ovipahvin raitaan, eikä kumpikaan kick paneliin. Ja ikkunalistat on eri väriä ku muut... Aika outo setti. Mutta sit, mikähän juttu toi kojelaudan päällinen oikeen on? Onko Kanadassa vaadittu enemmän pehmustetta? Kun vertaa tota myynnissä olevan ja mun kojelautaa, niin ero on reilu.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Ja sit mun
    [​IMG]
     
  16. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Kojelaudan päällinen käsittääkseni pitäny tilata erikseen. Ainaki noihin Impalaa neekerimpiin malleihin.
     
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Okei, toi ohempi onkin sit vaan peltiä...
     
  18. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

  19. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Tainnut olla optio kaikkiin, meillä '63 SS ilman toppauksia.
     
  20. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Näin arvelin itekkin, mutta kun 100varmaa tietoo ei oo ni varovasti arvailemalla yritin vastata.
     

Kerro tästä muillekin!