Jeep Grand Cherokee -kysymys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja jeepitär, 12.1.2007.

  1. isalmela

    isalmela Gearhead

    Ok kiitoksia. Minulla oli sellainen luulo että se olisi Fiatin dieselkoneella, mutta ei sitten ollutkaan. Saako tuon ajotuntumasta leppoisaa jenkkifiilistä, vai onko saksalaisen jämäkkä?
     
  2. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Aina kun ajaa Grand Cherokeella niin on leppoisa jenkkifiilinki. :cool:
    Myös näillä vanhemmilla..... ;)
     
  3. Swinger

    Swinger Gearhead

    Mä olen vähän erimieltä kuin rane jeepin fiiliksistä :D omistin reilun pari vuotta 2005 grand cherokeen 5.7 hemillä ja ehkä isoin syy sen hävittämiseen oli juurikin se että se tuntui mun käteen liian eurooppalaiselta autolta. Liian jämäkkä alusta, ei rattivaihteita, penkit ” eurooppalaiset ” ja jäi heräämättä se tunne kun avaimen laittoi virtalukkoon että tää on mun auto. Toisaalta moottorin tehot antoi anteeksi vähän, mutta varsinkin talvella nurkka ajossa jatkuvasti yli 20l kulutus rupesi olemaan vähän liikaa.
     
  4. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Siinähän lihavoituna ja alleviivattuna niitä Jenkkifiilinkejä onkin, jousituksen olisit voinut vaihtaa vaikka mimmoiseksi... :poff:
    Penkki on ainakin minulle isolle äijälle justiin sopiva, tukee kipeää selkääni. :cool:
     
  5. isalmela

    isalmela Gearhead

    Kiitoksia keskustelu on herännyt mukavasti henkiin, jatkakaa vaan :)
     
    rane58 tykkää tästä.
  6. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Aika jäsy on munki Jeepin (ZJ) alusta. Mukulakivillä melkonen kivireki koluuttaa etiäppäin. Kesällä ku Craisun kyydistä hyppäs takas Jeepin rattiin ni tuntu että onko tässä jousia olemassakaan..
    Kaverilla oli -98 5,9L ZJ Jeeppi ni se oli pehmeä lulla vaikka oli uudet iskaritki alla, ja taisipa se jousiaki siihen laittaa muistaakseni. Yks WJ oli kans melko pehmeä ajettava vaikka oli uudehkot iskarit siinäki alla.
     
    jamba, rane58 ja isalmela tykkäävät tästä.
  7. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Miun katumaasturissa vasta onkin jämäkkä kyyti :) Välillä pehmeempi kelpaisi, mutta toisaalta taas...
     
  8. rane58

    rane58 Double Gearhead

    ...Eihän nämä Jeepit rättisitikoita ole! :poff:
     
    Gary Grand, jamba, hartsa69 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Jummi, tulee kohta jeep kuume. Käppäilin kadulla kun vieressä lyötiin käyntii uusi grand cherokee srt 392, ja polkastiin siitä liikenteeseen. Stana että liikkuu rivakasti tollanen, näyttää hienolta ja kuilostaakin hienolta.

    Edit,
    GC:n "trachawk" mallihan on nyt saatavilla jossa siis Hellcat kone:
    https://www.motorauthority.com/news...g-with-the-2018-jeep-grand-cherokee-trackhawk

    Mulle kyllä varmaan riittäis tuo srt 392.
     
    Muokattu: 8.11.2017
    12345678910, rane58, isalmela ja 1 muu tykkäävät tästä.
  10. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    välillä jeepin laatikko re42 venyttää vaihtoa 1-2:lle, siten että kierroksia saa antaa yli kolmen tonnin, vaikka kiihdyttää ihan pintakaaasulla.
    Pitäisiköhän tuosta huolestua. Muuten laatikon toiminta ok.
     
  11. jorkat

    jorkat Gearhead

    paljon toi haukka painaa?
     
  12. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Taisi olla samanlainen vika aikoinaan meikäläisen Grandissa.
    Laatikon öljynvaihto poisti vian.
     
  13. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ja pannat kannattais säätää samalla.... Ja TV-kaapelin säätö kohilleen...
     
  14. jorkat

    jorkat Gearhead

    salailua...
     
  15. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    2400kg sen jälkeen kun akku on heitetty tien penkalle...
     
  16. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Häh? Kuka ja mitä salailee??
     
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    katti salailee tietoa siittä kuka salailee
     
  18. jorkat

    jorkat Gearhead

    itte sanailet
     
  19. isalmela

    isalmela Gearhead

    Pehmeäkyytisen katumaasturin etsintä edistyy pikkuhiljaa. Wetterille oli 2012 Grand Cherokee Jeeppi, kävin ajamassa. Plussaa mukavasta ilmajousituksesta, miinusta 5v automaattilootasta ja Audia isommasta sisämelusta. Seuraavassa autossani on ilmajousitus, auton merkki on vielä epäselvä :)
     
  20. downtown

    downtown 3rd gear

    Range Rover? velipoika on hurahtanu noihin brittivehkeisiin ja nyt kolmatta vuotta ajossa -08 olikohan, kyyti oli hyvää mitä kyydissä ollu ja 3.6tdv8 on kuulema hyvä pannu
     

Kerro tästä muillekin!