-67 Coronet levyt eteen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Eemeli.Stenstrom, 27.11.2017.

  1. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Hienoa! Onko 10.95 vai 11.75 levyillä?
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

    Hyvä tietää, tosin ei noi kai ihan yleisiö oo mutta pitää tutkia onko mitää eroo aspeniin

    Edit: rockauto tarjoo 79 baronin levyjä käypäseks 76-80 aspen että eiköhän nuo samat oo.
     
  3. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Pääsylinteriksi Raybestos MC36489, samalla halkaisijalla kuin tuo LeBaron ja nelipulttikiinnityksellä. Löytyy jopa US Partsin hyllystä.
     
  4. pptalo

    pptalo Gearhead

    :wc::odoops:
     
    xarper tykkää tästä.
  5. Eemeli.Stenstrom

    Eemeli.Stenstrom 1st gear

    Nää on 10.95" käy kyllä ainaki omaan cruising käyttöön loistavasti. Tietääkö joku että onko aspeneissa jarrusatula pyörän navan etu vai takapuolella? Nää on meinaan takana mikä helpottaa, koska rumpujarruihin tulee toi jarruletku navan takaa.
     
  6. Eemeli.Stenstrom

    Eemeli.Stenstrom 1st gear

    Ja sain siis samaan rahaan 75vm monacosta pääsylinterin mikä on neljällä pultilla kii ja käy muutenki suoraa tonne tehostajaan kiinni
     
    dart -66 ja faffeli tykkäävät tästä.
  7. Belve67

    Belve67 2nd gear

    Koska joku vois kertoo kuinka halavalla ne toimivat levyt saa b koriseen ja siis toimivat, mä kyllä näkisin et nopein halvin ja toimivin ratkaisu osta uus koko paketti. Sit siitä jää pois turha suunnittelu ja kaljaakin säästyy.
     
  8. xarper

    xarper Gearhead

    Nopein? Joo, halvin? ei varmasti. Paljon lie maksaa pelkät levyt eteen B bodyyn "bolt on"? Ei taida 500 riittää? Aspenin kaikki etujarruhilppeet saa varmaan satasella max kahella kun jonkun romusta ne ostaa.
     
  9. Belve67

    Belve67 2nd gear

    Siinäs sitä pähkit, aikaa taitaa olla rajattomasti sekä mielenkiintoa vanhoja jarrujen luovuttavia kohtaan. Et saanut silti euron merkkiä aikaiseksi toimiville levy jarruille vaikka aspen olis niiden luovuttaja.
     
  10. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Jos laittaa tuollaiset yksimäntäiset niin uutena paketti 450$+rahti Suomeen+tulli+alv. Itse rakensin tuollaiset 9 vuotta sitten dusteriin ja hintaa tais tulla 300€ tms. uusilla levyillä ja korjatuilla satuloilla, aihiot tuli dartista.
     
  11. Belve67

    Belve67 2nd gear

     
  12. Belve67

    Belve67 2nd gear

    Mutta jos ei oo mitää alakupalaakaa ja silti joudut tekeen ne hillittimet siihe b koppaan?
     
  13. Belve67

    Belve67 2nd gear

    Ei tartte kenenkää sisäistää mun kommenttia, anteeksi oon hiukan nauttinut miestä väkevämpää.
     
    litres tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!