Rengaskone 89e ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja virta, 8.1.2018.

  1. urho3

    urho3 Gearhead

    Hyvin kysytty. mut sä kyllä tiedät tohon vastauksen.
     
  2. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Oon samalla kannalla sun kanssa, mutta osa tuntuu olevan toistamieltä
     
  3. cdi

    cdi Double Gearhead


    Tuolla edellä on kerrottu kaikki tieto millä asin pystyy ratkaisemaan jopa massapisteen määrittelyyn on anettu linkki. Asia pitäis nyt vain sisäistää kyllä se pätee kaikiin skenaarioihin.
    Tässä tarvitaan teiltä nyt sitä mitä epäilette multa puuttuvan.
     
  4. urho3

    urho3 Gearhead

    Mut tuohon nikuzain kysymykseen kun vastaisit etkä höpöttäs kun ruuneberi. kyllä vai ei.
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  5. cdi

    cdi Double Gearhead

    Lue tuo mitä edellä kirjoitin ajatuksen kanssa.
     
  6. urho3

    urho3 Gearhead

    Luin. Selkeää vastausta sinulta ei saa koska oikea vastaus kysymykseen on sinun kannalta huono.
     
  7. cdi

    cdi Double Gearhead

    En kyllä ymmärrä vaikka vastaus olisi mikä tahansa miten se huonontaa minun asemaani ei sillä ole mulle sen kummempaa merkitystä. Mutta asiaa on pyöritetty enempi kun statiikan tunnilla aikoinaan. Jos haluatte vastauksia joudutte panemaan oman osaamisen peliin mä en enää viitti vängätä.
     
  8. urho3

    urho3 Gearhead

    No Joo ei Sun osaamisella Oo kyllä osuutta ja arpaa oikeeseen tietoon. Olisin vaan halunnut vielä kattoo onko sussa miestä kertoo Sun näkemys. Mut ei ollu.
     
  9. urho3

    urho3 Gearhead

    Ja nikuzai ei kannata pidättää hengitystä,voi tulla aivovaurio ennenkuin profeetta vastaa.
     
  10. cdi

    cdi Double Gearhead

    Asia selvä siltä osin. Mikä osuus sulla oli oikeaan tietoon? Mäkin pyysin tuolla aijemmin ketjussa joitain asioita ....... eipä niitä tullut .......... eli kohdistatko itseesi saman kritiikin kun minuun. Tai ei edes tarvi vastata saadaan ketju loppumaan. Tässä tuli vain todistettua se vanha asia kun argumentit loppuu käydään henkilöön käsiksi.
     
  11. urho3

    urho3 Gearhead

    Kuule mä taisin käydä ihan käytännön testin tekemässä ja siitä raportin. sun osuus tiedosta? edelleen sitä vastausta nikun kysymykseen sinulta ei saa koska sitä tietoa ei sinulla ole.
     
  12. cdi

    cdi Double Gearhead

    Sä voit vastata mun puolesta kun teoria ja käytäntö hallinnassa , mitätöidään kaikki mun postaukset tähän topikkiin. Onks niin hyvä?
     
  13. urho3

    urho3 Gearhead

    Kuule enpä siihen ota kantaa,sen saat aikuisena itse päättää.
     
  14. cdi

    cdi Double Gearhead

    Hyvä että saan. Jään lukemaan niitä sinut oikeata tietoa avoimiin kysymyksiin ja postauksia tähän topikkiin.
     
    urho3 tykkää tästä.
  15. stana

    stana 3rd gear

    Joo, rengaskone toimii. Tasapainotus on.. Tutkinnan alla.:)
     
    Desoto57 ja belair1965 tykkäävät tästä.
  16. urho3

    urho3 Gearhead

    Ainakin itse Suosittelen oikeaa tasapainotus konetta verrattuna johonkin Akseli kynä paperi piirturiin. No Voihan se jossain rautavaaran korvessa olla vielä hi techiä.
     
  17. outroadrebels

    outroadrebels Gearhead

    miulla on ollu jo kymmenen vuotta käytössä vanha ruotsalainen sasapainotus kone. siinä rengas nostetaan vaakatasoon jousikuormitteisen kartion päälle ja keskellä on ns vesivaaka silmä mistä katsotaan tasapaino kohta. pää sääntösesti toimii erittäin hyvin. on jopa nopenpi käyttää ku sähkönen kone.
     
  18. cdi

    cdi Double Gearhead


    Niin mäkin mutta ainoastaan sen nopeudentakia. Piirtävästä koneesta nuo tämänpäivän koneet on lähteny. Jokainen sitten omallakohdallaan ratkaisee onko kustannustehokasta muutamaa rengata vuodessa painottaa 5000 koneella. Näitä "uusia" koneita on saatavana muutammalla satkulla mutta kaikissa tuppaa olemaan kallis vika esim ohjainkortti jota ei pahimmassa tapauksessa enää ei saa. Piirtävän koneen omistajata kun palaa ohjainkortti se ei sitä konetta enää tarvi.

    Mutta kuinka kauan kestää ennenkun saadaan kattava selvitys oikealla tiedolla topikin aiheesta. Hyvä avaus olisi miten määrität käytännössä massapisteen paikan ja kuinka sitä tulee hyödyntää painon sijoittamisessa vanteelle?????
     
  19. urho3

    urho3 Gearhead

    Käytännössä ostat kunnon koneen etkä mitään kupla konetta uskottelen et 0et Vanne ei mitään dynaamista painotusta tarvii. Eikä Oo nyt 10v aikana ollut mitään ongelmia ei käytettynä ostetun Hoffmanin kanssa eikä uutena cembin kanssa. Plussana vielä on kompensointi ohjelma jos tykkää laittaa mahd vähillä painoilla. Suosittelen et tilaat kunnon koneen paineilma kiinnityksellä niin homma on kerralla mukavaa.
     
  20. urho3

    urho3 Gearhead

    Topiikin aihe oli rengaskone 89e. Varmasti toimiva peli on sekin.
     

Kerro tästä muillekin!