V8-Marketin käytöstä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Ylläpito, 25.2.2016.

  1. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    No kai sinäkin amerikan mossemiehenä tiiät, että ei noi gm miehet osaa oma aloitteisesti tehä mitää, kuten poistaa myymänsä tuotteen ilmoitusta.
    Foorumin pääjehunahan taisi olla ford mies, eikai sekään kerkee käyä tarkistelemassa noinkin yksinkertaisia asioita. Ja hänen värmäävänsä apujoukotkin taitaa sitte olla geeäm miehiä, ni eihä siitä mitää tuu.........
     
    xarper tykkää tästä.
  2. M

    M Gearhead

    Kyllähän se olisi ilmoittajan homma poistella ilmoitus. Aika mahdoton ”talonväenkään” on kaikkien ilmoitusten keskusteluketjuja lukea läpi. Siis jos sellaisia ylipäätään on. Pelkästään ilmoitusta katsomalla ei voi tietää onko se vielä ajankohtainen.
     
  3. jorkat

    jorkat Gearhead

    jaa eivai!
    pelkästään profiilikuvaasi katsomalla voin todeta, että olet mammanpoika.
    sait usein lapsena turpaasi.
    ajauduit jonkin nössön lajin pariin ja itsetuntosi kohosi perusteettomasti.

    sovitaanko, että vedetään ensi kesänä sormikoukkukilpailu himoksella?

    mano & mano

    tässä on paljon aikaa sulla reenata, aattelin ite ryypätä.

    onko ok?
     
    xarper tykkää tästä.
  4. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Jaha, katti kerjäämällä kerjää taas bannia... :p

    Relaa, äijä, on sun puolelta aika itsekästä vetää ittes virtuaaliköyteen. Jotku meistä ku saattaa jopa tykätä sun huumorista/huumorin puutteesta noin muuten... :D
     
    Gary Grand, jorkat, Pertti K ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. jorkat

    jorkat Gearhead

    mnjoo.. kylhän mäki tosta ämmästä vähäniiku tykkään.. useinhan pojat vähäniiku kiusaa niitä joista ne tykkää... tsih.. tsirp... iih...
     
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mitähän tossa sätkässä mahtaakaan olla täytteenä?
     
    rane58 tykkää tästä.
  7. jorkat

    jorkat Gearhead

    selviää, kun perehdyt jarlan tuotoksiin...
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    kattia kanssa
     
    jorkat tykkää tästä.
  9. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    [​IMG]
     
    rane58 ja jorkat tykkäävät tästä.
  10. kolli22

    kolli22 2nd gear

    En tiedä missä oli ongelma mutta osien myynti-ilmoitusta en pystynyt jättämään kun kuvia oli 3kpl. Kahdella kuvalla jättö onnistui, vaikka ilmoituksen jättösivulla lukee että kuvien maksimi 3kpl:ta. Vähän typerä kun se ei edes anna mitään virheilmoitusta, vaan ilmoitus vaan häviää.
     
    xarper tykkää tästä.
  11. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mä oon joutunu tekeen ensin yhdellä kuvalla, ja sit muokkaa ilmoa toiminnolla lisäkuvat. Vähän tuntuu keskeneräiseltä viritykseltä.
     
    rane58 tykkää tästä.
  12. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Samanlaisella pelleilyllä minä olen kuvat saanut ilmoituksiin..
     
  13. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mä tykkään tälleen persaukisena haaveilijana selailla noita myytäviä autoja, ja ihmetyttää ettei saada poistettua ilmoituksia joiden rottelot on myyty jo aikoja sitten?

    No, sama se mulle ennenku EJP osuu kohdilleen, mut ihmetyttää silti ettei noinkaan pientä (käyttäjän näkökulmasta) asiaa saada korjattua.

    Muistuttaa vähän ku duunissa siirryttiin "edistyneenpään" varastonhallinta ohjelmaan jonka aikataulu ja budjetti kusi täysillä.

    No, siks mä varmaan olenkin tätä nykyä työtön. :D
     
  14. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Taas yritin katella markettia. Kyllä on vittu teos. Hyvin ymmärtää jupinan täällä.
     
    rane58 ja sdfsd tykkäävät tästä.
  15. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Kuinka kauan kestaa etta tulee aktivointi viesti? Rekisteroidyin pari kolme paivaa sitten mutta ei ole harmillisesti vielakaan saapunut.
     
  16. janiluo

    janiluo Gearhead

    Vastaus tulee heti jos osoite on oikea. On aktivoitu manuaalisesti jos muistat vaan salasanan. Kannattaa samalla tarkistaa sähköpostiosoite...
    :)
    - Jani -
     
  17. xarper

    xarper Gearhead

    Mun moka, yks palvelu oli alhaalla pari päivää ennenkun tajusin minkä takia pari sähköpostia jäi varmaan lähtemättä, juurikin tuona ajankohtana.
     
  18. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Kavin katsomassa ja ei vielakaan ole tullut, sahkopostiosoite on oikein koska yrittaessani uudelleen sanoo etta on jo kaytossa. Onko mahdollista uudelleen lahettaa aktivointia? Laitoin nimimerkiksi saman kuin taallakin.
     
  19. janiluo

    janiluo Gearhead

    Tarkoitin että kirjaudu sisään vaan, kun se on aktivoitu manuaalisesti niin ei tarvitse enää odotella viestiä...

    - Jani -
    (...ja kannattaa keskustelut käydä sitten siellä)
     
    xarper tykkää tästä.
  20. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Joo en ilmeisesti osaa enaa lukea Suomea :D Nyt toimii kiitos!
     

Kerro tästä muillekin!