Overdrive kännykässä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Kartsu, 11.5.2017.

  1. Rotten

    Rotten Gearhead

    En tiiä, hitokseen tullut kirjoitus virheitä! :confused:
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Käyttäjävika.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mä oon luullut että tää on vaan mun Puh vika mutta samaa paskaa tekee mulla ja lagii ja suttaa välillä tekstiä miten sattuu.
     
  4. isalmela

    isalmela Gearhead

    PitPiihih juu ei toitoit. Tämmöistä tulee mulla vieläkin :mad:
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu sama juttu. Välillä kirjottaa sitten päälle ja kkeskelle keskelle tekstiä niin ja vittu saatana.
     
  6. isalmela

    isalmela Gearhead

    SwiftKey päivittyi aamulla ,nyt pelaa kuin puikki!
     
  7. DX

    DX Double Gearhead

    akka sai jonkun huawein tabletin tätiltään, joka on periaattees helvetin isolla näytöllä olevan kännykkä, siinä vissiin antroidi, mää näistä kosketusnäyttöälylaitteista mitään ymmärrä, k eikä ne ymmärrä mun kosketustani,
    mutta asiaan,
    sen kuitenkin ymmärrän ettei juuri mitään säätöjä saa käyttikseseen tehtyä, laitin sit näytönkin kokonaan päälle ja sammuu vaan sammuttamalla, mut esmes sitä en vielä ole kekannut miten koko laite sammutetaan.

    ees sähköpostiappi ei anna kirjautua ulos geemailista,

    tollanen annat kaiken tai et mitään ja eikutoimintoja ei ole, meininki on kyl suuri rikos käyttäjiä kohtaan.
     
    sdfsd tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!