Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Eikös tuo ollut Mobilisti lehdessä koeajossa otsikolla "Hyödytön ajoneuvo". :rotfl:
     
    Pertti K tykkää tästä.
  2. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Onhan tuo hyvä peli vaikka mihin kärrynvetohommaan kunhan pito riittää renkaissa ja lompsassa. Jos siihen laittaisi 4l80e ja joku kakkosella alkava välitys niin olisi varmasti asiallinen ja inhimillisempi kuluiltaan, mutta sitten se ei enää olisi aito SS. ..
     
  3. sectoid

    sectoid Gearhead

    Pari kaveria ovat myös skeptisiä Chevroletin dieseleitä kohtaan. Itsekkään en oikein luota. Jos hajoaa, niin vararikko tulee helposti.

    Nuo 4.3 V6 koneiset Chevroletit kiinnostavat kyllä. Olen niitä seuraillut jatkuvasti. Tätä jostain syystä jatkuvasti myytävänä olevaa projektia olen ihmetellyt jo pari vuotta. Minulla ei ole kiire, joten teho piisaa minulle. Saako näillä edes ajaa kuin max 80km/h?

    https://www.nettiauto.com/chevrolet/cheyenne/9607018
     
  4. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Samaa ikäluokkaa olevalla GMC Typhoonilla tuli pari vuotta ajettua käyttöauton ajot työreissuja myöten. Mutta siitä ei taida palkintoja herua kun kulutus lähempänä kymppiä kuin kahta, kavereita mahtuisi useampi kyytiin (jos niitä olis) ja tavaratkin menee sateensuojaan.

    Ei kyllä ole ihan tuota tasoa kunnoltaan ja mittarilukemakin 10-kertainen.
     
    ramman tykkää tästä.
  5. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Sitä paitsi se käyttisheitto oli vitsi. En tosin yhtään epäile etteikö sellaista vakavissaan harkitsevia tästäkin maasta löydy, kunhan vaan saisi ensin museorekisteriin niin pysyy kulut kurissa.
     
    isalmela tykkää tästä.
  6. karivanner1

    karivanner1 2nd gear

  7. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    rane58 ja Karpov tykkäävät tästä.
  8. -tl-

    -tl- Gearhead

    Neliveto...
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Toi tais olla alunperin valkonen? Th400 syö tosta taloudellisuuden ainakin = 3 vaihdetta.


    Mulla ois kyllä pikappi ja kaikkihan myynnissä on jos hinnasta sovitaan. Ei hirveesti sun budjetista menis yli.


    Silverado varusteilla eli vakkari, sähkölasit, punanen sisus ja plyyssipenkit ja ilmastointi joka tyhjä mutta muuten teknisesti ehjän olonen.


    Ainiin ja osassa 80kmh lätkä osassa ei. Mulla pitkälavanen ja saa ajaa 100kmh, niitä vähän harvemmassa mutta ei super harvinaisuus tietenkään.
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    :D mahtaa olla nelikolla janonen peli kun muutenkin jo.. mites noissa nelikko kestää?

    Kyllä tuo nyt tonnin + peli jos kunnossa :)
     
  11. sectoid

    sectoid Gearhead

    Valkoinen tuo oli, ja puskurikin hävinnyt jossain vaiheessa. Vain kolme vaihdetta on kyllä miinus. Ei taida päästä alle 15L/100km, ja vähän laiska voi olla. Nykyisellä käyttiksellä on tottunut suhteellisen helppoihin ohituksiin, mutta tuollaisella ei kyllä saa kiirettä olla.

    Pick-up autoilu tuntuu olevan häiriintyneen kallista joka tavalla. Onneksi on aikaa katsella autoja rauhassa.
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Vähempi tollanen pickup silti kuluttaa kun saman ikänen vani tai hlöauto esim farkku caprice.

    Huollettavuus on hyvää sekä ruostekorjauksien teko omaa luokkaansa helppoudessa kun hytin ja lavan saa tarvittaessa irti vähällä vaivalla.


    Sanoisin että ns "kunnon" jenkeistä pikapin pito on edullisinta jos autot olis ostohetkellä samalla viivalla ettei vaikka toinen täysi pommi ja toinen laiteltu.
     
  13. speedy

    speedy Double Gearhead

    Jos korttia riittä niin Kevyt-ka on halpa pidossa, mutta ei välttämättä ajossa :) Mulla ois sellanen myynnissä.
     
  14. rb

    rb Double Gearhead

    Metroauton tuomat on ilmeisen onnistuneesti vaakattu, tai ainakin kundin 88 Fleetside on ilman lätkää.
     
  15. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

  16. tabs

    tabs Gearhead

    isalmela ja palontie tykkäävät tästä.
  17. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Ei mitään tietoa, mutta on todella nätti väriyhdistelmä.
    Ratti ja lattiamatto vaatisi kuvien perusteella vaihtoa.
     
  18. tabs

    tabs Gearhead

    Juuri samat mihin kiinnitin huomiota :D
     
    palontie ja WBBC tykkäävät tästä.
  19. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Ja venttiilikopat sekä tulpanjohdot...
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulla kans suomiauto ja tasan 1800.
     

Kerro tästä muillekin!