TH400 kick down solenoidiko rikki?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Seevu, 5.5.2018.

  1. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Laitoin kiinni Lokarin kick down- systeemin ja kytkin johdon ohjeen mukaan solenoidin liittimeen (kaksi napainen liitin). Kuitenkin kick downinvirtapiuha maadottuu, kun kaasua polkee.
    Osaako joku sanoa onko vika muovisessa liittimessä vai itse solenoidissa? Molempia liittimen napoja kokeiltu ja molemmat menee maihin, kun kick down kytkeytyy.

    [​IMG]
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ihan "tavis" 400 toosassa on vain yksi liitin. Jos on kaksi niin loota on joko vanha switch pitch tai sitten kalivieterin "saaste" versio josta tulee ulos maadotus kun kolmonen menee päälle. Se "tieto" menee myöhäistämään sytkää. Voi siis olla että pistit väärään liittimeen karvan, joku on joskus voinu laittaa ne sisältä väärinpäin. Ja se sisäinen kikkarisolkku on maissa.
     
    Filth tykkää tästä.
  3. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Kiitti. Kokeilin kumminkin siihen toiseen liittimeen, vaikka yleismittari piippasi samalla tavalla molemmissa. Ja sillä toisellahan se toimii. Tuo aski on 1973 caddyn koneen perässä,, joten oliskos sitten saastelaite.
     

Kerro tästä muillekin!