Chevy Caprice 91-94 käyttöautoksi ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Stone, 8.9.2004.

  1. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Caprice on eilen käyty leimaamassa korjaamon toimesta. :) Huomenna hakemaan.

    Kaikki jarruputket uudet, takana uudet sylinterit, jarruletku, valot säädetty ja päästötkin saatu kuriin.. :D
     
  2. HRTP

    HRTP Gearhead

    Täälläkin suunnalla on tänään käyty -95 Buick Roadmasterin kanssa konttorilla hakemassa hylky lappu:DTosin ainoastaan raidetangon pää piti vaihtaa joten huomenna jälkinäytölle ja sitten voikin sanoa että yksi Buick on pelastettu taas tien päälle nauttimaan asfaltista:)
     
    Rusty tykkää tästä.
  3. HRTP

    HRTP Gearhead

    Ja nyt on tuo Roadmaster saatettu takaisin liikenteeseen. Aika mukava laitos tuntuu kyllä olevan varsinkin kun aiemmin ollut vain noita dieselillä kulkevia jenkkejä. Mukava tuollainen hiljainen bensa kasi josta tarpeen vaatiessa löytyy edes vähän voiman tuntua:)
     
  4. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Hainpa tänään 160 eurolla putkenpätkiä Motonetista. Niistä on tarkoitus kasata tuplaputket Capriceen. :)
     
  5. HRTP

    HRTP Gearhead

    Itse taas kuurasin ja vahasin auton.
    [​IMG]Pesty ja vahattu (2) by antti hietanen, on Flickr
    Tiedä milloin viimeksi auto oli vahaa pintaansa saanut,sellainen 3tuntia meni että auto sai vähän vanhaa kiiltoaan takaisin. Josko tuolla nyt huomenna kehtaisi lähteä 60-vuotis pippaloissa käymään:D
     
  6. Rusty

    Rusty Double Gearhead


    Kuskinpuoli reerassa. Mielenkiinnolla odotan millainen louskutus tästä saadaan.. :D
     
  7. passerby

    passerby Gearhead

    Mulla vielä farkku neljän pukin päällä... Ihan järjetön hitsiurakka ja vasta hikisesti puolet tehty.
     
    K.Vainio tykkää tästä.
  8. passerby

    passerby Gearhead

    - tai siis puolet lattian osalta. Siihen vielä B-pilareiden alapäät ja vasemman takakyljen alaosa.
     
    K.Vainio tykkää tästä.
  9. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Aloit kuitenkin tekemään, etkä myynyt pois. :) Hyvä niin.
     
  10. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Mitäpä asiantuntijat on mieltä, montako senttiä tankin ja putken väliin on syytä jäädä?
     
  11. stealth

    stealth Gearhead

    Teetkö tuplaputket ihan pakosarjoilta asti, vaan teetkö vain katilta asti?
    Omassa laitoksessa on vielä ihan yhdellä putkella, tiedä sitten josko tekis kahdelle putkelle, kone hengitti paremmin kun oli suora putki ilman dynomaxia, tuossa laitoksessa vaan taitaa olla ihan 5.7.
    Ot. olis muuten hyvä tekniikkainen vielä lähes täydellinen sämpylä vuodelta -91 jos jollain on tarvetta, lukkoperä ja kaikki.
     
  12. passerby

    passerby Gearhead

    En tiedä onko se hyvä.. Niin paljon murhetta ja stressiä tuosta on ollut. Täys pommi joka suhteessa.
     
  13. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Onkos 5-litrainen tbi vai mikä? Ja farkkujen heikot kohdat?
     
  14. passerby

    passerby Gearhead

    Jaa mulla vai? 5.7 LT1
     
  15. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Katilta juu.
     
  16. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Tbi on juu, ruosteethan noista kannattaa tarkastella... B-pilareiden alaosat, takaa pyöränkotelot ja helmat ja mitä noita muita olikaan
     
  17. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Yleensä ajatellen.

    Eli 5-litrainen on perinnemoottori ja 5.7 sitten LT1, vähän tuoreempi painos.

    Olen elätellyt toiveita, jos saisi jeepillä vaihdettua sämpylä-farkun, yksi on vähän neuvottelun alla mutta siinä on loota rikki.
    Ei se muuten mutta pitäisi saada leimassa oleva toimiva auto, ja rahaa kun taas ei ole yhtään.

    Tai toimiihan se jeeppi mutta ei ole maantiellä maailman mukavin eikä taloudellisin. :)

    Että jos joku nyt sattuu innostumaan XJ cherokeesta (tai kahdesta) ja on ylimääräisenä toimiva sämpyläfarkku, niin saapi ottaa yhteyksiä. ;)
     
    Muokattu: 30.5.2018
  18. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Buickissa on sit vuonna 92 5,7tbi
     
  19. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Olen erittäin tyytyväinen uuteen äänimaailmaan. :odcool:
     
  20. Jeppe93

    Jeppe93 1st gear

    Tuli myös täälläkin poistettua alkuvuodesta GM alkuperäiset äänenvaimentimet ja korvattua ne 30e bilteman pöntöillä ja yllättävän hyvät äänet tuli LT-1 Buickkiin.

    Kaapeli saapui myös amerikan pojilta ja nyt on EGR poistettu ja huippunopeuden rajoitin asetettu 255 mailiin...

    Käykö muuten 91-96 B-korien tuulilasit keskenään yhteen? Isohko halkeama kuskin puolella ja saattaa joutua vaihtamaan. Ja onko hinnoista mitään hajua?
     

Kerro tästä muillekin!