904 kestämään vähän edes?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja xarper, 2.6.2018.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    904 nyt 360 perässä, 400hp tjsp ehkä?
    TF3 kittiä olin sinne laittamassa kun huomasin venakoneiston irrotuksen jälkeen että sen alta löytyvä panta on ihan finaalissa.

    Eli jos vähän uutta hilua tilais tonne, meneekö toi ihan tolla kitillä ja uusilla osilla? Tai muita halpoja parannuksia ton kitin lisäks mitä vois vielä tehä?
    Luulis ton kitin tekevän jo ison parannuksen itessään?

    @Mudracer ?
     
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Lisää levyjä, 4 rattaista planeettaa, valurautasta etupantaa yms. Eli A999 versio 904 laatikosta, joita on aluperin ollut 360 koneiden perässä.
     
    xarper tykkää tästä.
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Mistähän mä moisia tarpeita löytäsin päivässä kahessa et sais keskiviikoks ajoon?
    Voi olla et männään näillä eväillä ehkä vielä nyt, lähinnä kiinnostais mitä voi olettaa ton kestävän? Rankasua kyllä saa varmasti.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Aikataulu on kova vaikka Suomesta tilaisit osat.
     
  5. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    No jos on kiire ja aski oli ajokunnossa, niin en mä tekis muuta kuin vaihtaisin sen (etu)pannan, säätö, nippuun ja ajoon.
     
    xarper tykkää tästä.
  6. xarper

    xarper Gearhead

    Kyllä mä ne molemmat pannat ja levyt siinä samalla uusin jos ei muuta, ja turbiinin kaulan hela on melekosen väljä.
    Onneks huomas nyt eikä sit ku ihan loppuun ajettu.
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kattoos siitä pantaa kiristävästä lirpaakkeesta vipusuhde, 3.8 tai isompi tarttis olla että panta pysyy vauhdissa mukana. Niillä neljällä levylläkin ploota kestää sen 400kaakkia kun sulle tulee toi rallikitti.
    Mulla on jotain kalikkaa tohonkin toosaan, mm 5.0:1 lirpake löytyy ja kisalevyjä.
     
  8. xarper

    xarper Gearhead

    Loota onkin 999 näköjään, jottain positiivistä.
    Pitää ny ottaa se tuolta alta poois, onko noi race levyt miten huokeita?
     
  9. xarper

    xarper Gearhead

    Jooh 5 takana ja 4 eessä oli näköjään, etupanta on just ihan finaalissa, hyvä flaksi sattu ku huomasin...

    [​IMG]
     
  10. XVD

    XVD Gearhead

    Mulla on yx loota ylimääräinen. On ollut 700 hv slantin perässä. Ja kestänyt . paljoko tarjoot ?
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kumpi on valetta: 700hv slant vai se että se kesti sen? :D


    Ei vaan!
     
    Jussi289 ja xarper tykkäävät tästä.
  12. xarper

    xarper Gearhead

    Mitäs mää sillä ku tää o iha kelpo loota pikkufixeillä? Ja eihän se edes käy jos slantin perässä ollut? :poff:
     
  13. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Valurauta etupantaa ei kannatta heittää roskiin. Jossain vaiheessa ostivat/pantti niistä, kun uudelleen pinnoittavat niitä.
     
    xarper tykkää tästä.
  14. xarper

    xarper Gearhead

    Jooh jostai luin pantista kanssa.
     
  15. xarper

    xarper Gearhead

    3.8 lirpake siellä on nyt. Uskaltaiskohan sulle vaikka aamulla soitella, saisitko rojua huomenna vaikka matkaan mahollisesti? Kerkeis tiistaina ton kasata ni pääsis keskiviikkona testaa miten se toimii sit, kestääkö Hyvinkäälle ja takas ees :rotfl:
    Nakkaa vaikka yyveetä tai jottai.

    Kaikki muu kyllä näyttää hyvältä, takapanta on hyvä ja noi levyt on hyviä mut jos sinne jotai parempaa saa äkkiähetinyt järkihintaan tilalle ni miksei?

    Eli etupannan tartteen nyt pakollisena ja tiivistesarjan sekä turbiinin kaulan helan.

    Miten tuo kaulan hela muuten tulee ulos sieltä öljypumpusta? Vai saako sen vaan lyömällä kun aukasee sen pumpun?
     
  16. XVD

    XVD Gearhead

    On siihen 8koneen kuoret olemassa
     
  17. XVD

    XVD Gearhead

    Ei kumpikaan
     
  18. xarper

    xarper Gearhead

    Nyt tuli sit joku olevinaan hipo tci panta uspartsilta mikä piti levee olla mutta jotenkin käsissä kapeelta näyttää, tci 125600... Selvinnee tallillaa myöhemmin näyttääkö se vaan.
    Alton red eagle kitkat ja ne metallilevyt niille kaveriks tuli kans, jospa näillä alkuun pääsis nyt ton shift kitin kaa.
    Jos sitten kun koskus saa vähän turbiinia sinne ki samalla se 5.0 lirpake ja joku oikee panta eteen eikä eikä noita flexejä.
    Sit jos vielä ostais sen 10 litraa Type F...
     
  19. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Valupannat varsinkin levee 999 on jo vähän hankalasti saatavilla. Esim a&a putiikissa core required.
     
  20. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Se flex panta on kyllä parhaammasta päästä. Siihen säätöpuolen lirpakkeisiin kannattaa kiinnittää pikkasen huomiota kun ne pellistä väännetyt pettää aika helposti kun on voimaa.
     
    xarper tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!