-64 Rivieraan takajouset

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja BessieMae79, 27.6.2018.

  1. BessieMae79

    BessieMae79 Gearhead

    Hola!

    Tuli hommattua -64 Riviera.
    Muuten pelittää hienosti, mutta perse roikkuu (autollakin).

    Kovasti on yritetty googlatakin, mutta mistään ei löydy takajousia, ei Suomesta eikä Ameriikoista.

    Oisko antaa vinkkiä, että mistä saisi tai mitkä sopis?
     
  2. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

  3. BessieMae79

    BessieMae79 Gearhead

  4. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Soita Hersti AutoShoppii huomen, numero varmaan löytyy googlella. Se on muutama vuos sitte ilmapussittanu tollasen, vai oliko '63, mut jos ois vieterit vielä tallella. Toisaalta, voishan etujousista pätkästä myös pätkän ni kulkis suorassa, jos se on vaihtoehto...
     
  5. BessieMae79

    BessieMae79 Gearhead

    Kiitos, täytyypi soittaa, tiedä vaikka tärppäisi.

    Jälkimmäinen ei varsinaisesti ole vaihtoehto, jos katkasee etupäästä jouset, niin raapii asfaltti ikävästi persettä :D
     
  6. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Niijoo, mutta vanhathan nekin on, et parantuuko tilanne siitä mihinkään ja en muista yhtään missä asennossa auto aikoinaan liikkui...
     
  7. BessieMae79

    BessieMae79 Gearhead

    Tuota itsekin mietin, mutta kysyminen ei maksa mitään ja voihan vaikka hyllystä tuurilla löytyä jotain joka tapauksessa :cool:
     
  8. Buick462

    Buick462 Gearhead

  9. BessieMae79

    BessieMae79 Gearhead

  10. Vellu71

    Vellu71 Gearhead

    Vallilan takomo
    Tekee sellaiset jouset kuin tahdot.
    Itse olen ainakin ollut tyytyväinen heidän tekeleisiin.
    Useempaan autoon olen teettänyt jousia ja kallistuksenvakaajia siellä
     
    BessieMae79 tykkää tästä.
  11. jumakuja

    jumakuja 1st gear

    Vallila teki vanhojen mukaan mulle -58 Buickiin uudet takajouset ja hyvät tuli
     
    BessieMae79 tykkää tästä.
  12. BessieMae79

    BessieMae79 Gearhead

    Tuo Vallilan takomo kuulostaa tässä kohtaa parhaalta vaihtoehdolta :cool:

    Noissa jenkkimestoista toisen jouset oli haukuttu ja toisesta maksoi lähettäminen 350€ + tullit päälle. Eikä edes tiedä mitä ja milloin tulee.
    Mieluummin annan rahat suomalaiselle yrittäjälle, joka on saanut positiivista palautetta.
     
  13. BessieMae79

    BessieMae79 Gearhead

    Tämä on viimein ratkaistu.

    Kysyttiin jousia Vallilan takomosta.
    Eivät olleet halukkaita tekemään paitsi, jos olisi pätäkkää löytynyt silleen niin kuin tarpeeksi.

    Päädyttiin tilaamaan jouset Jamcolta. Vielä kun tulisivat joskus :D
     
  14. 401

    401 2nd gear

    Mitäs ne siellä takoo sitten jos ei jousia?jotennii mielikuva jääny et eläsivät sillä vaan ei sitten.
     
  15. kapa73

    kapa73 2nd gear

    Joo vallilan takomo on nykyään mennyt semmoseksi ettei sielä ole harrastaja ystävällisiä hintoja eikä aikatauluja enemmän ammattikäyttöön ja isolla rahalla.
     
  16. Catiska

    Catiska Gearhead

    Tämä mielikuva on minullekin tulkut kun muutamaan autoon olen sieltä jousia kysynyt. Joskus taannoin sieltä sai jousia ihan siedettävään hintaan, nyt kannattaa teettää vaikka jenkeissä ja lentää ne itse hakemaan ja vielä jää plussan puolelle.
     
  17. jumakuja

    jumakuja 1st gear

    Mulla oli Buickin tilatessani vaihtoehtona Jousivesa Lahdesta. Hinta oli silloin lähellä Vallillaa.

    http://www.jousivesa.fi/
     
  18. 401

    401 2nd gear

    Liekkö siellä vallillassa omistaja vaihtunu vai tullu jotain nuorempaa polvea tilalle sitten?monessa paikkaa ku siihen tulee joku ylimielinen isin oma mulkku jatkamaan toimistosta käsin semmosen firman pyöritystä niin seuraukset on nuo edellä mainitut.
     

Kerro tästä muillekin!