Buick -86 farmariin mittarinvaijeri? th200r4

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Temppis, 28.6.2018.

  1. Temppis

    Temppis 2nd gear

    Osaako kukaan näitä vehkeitä enemmän räplännyt linkata nopeusmittarinvaijeria 1986 gm-farmari buickkiin? En tarttis kuin sen osan joka menee laatikolta jarrutehostimen kohdille.

    Olds 307 koneella ja th200r4 laatikolla.
     
    Muokattu: 28.6.2018
  2. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Uspartsista mä ostin omaan farkkuun mittarivaijerin ja just mikä tulee th200r4 cruisen yksikölle.
     
  3. Temppis

    Temppis 2nd gear

    Buickissa ilmeisesti cruise ottaa nopeuden suoraan mittarilta. Tässä siis vaijeri jatkuu suoraan mittarille. Mutta vaijeri on ruuvattavissa kahteen osaan. Toinen osa tulee kojelaudan alta konetilaan ja toinen menee konetilasta vaihdelaatikolle.
    Ei sanonut us-partsin varaosahaku mitään buick lesabrelle kun yritin etsiä mitään vaijeria.
     
  4. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Uspartsin nettisivulla ei välttämättä kaikkea oo, oon huomannu mä käyn aina kysyys tosta kivijalka myymälästä.
    Tää on kans sellanen paja mistä löytyy melkein mitä vaan http://www.southwesttrade.fi/

     
  5. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

  6. Temppis

    Temppis 2nd gear

    Tämähän se taitaisi sopia, olisko vain orkkis kaapelissa tuollaisen erikoisuus että ei tarvitsisi koko kaapelia vaihtaa kerralla (?) Taidanpa tilata tuollaisen, jos vain onnistun.

    Paikallinen varaosatiski antoi mittarin vaijerille hinnaksi 149e, kävelin huuli pyöreänä pois.
     
    esmi tykkää tästä.
  7. Temppis

    Temppis 2nd gear

    Vaijeri tuotiin tänään ovelle ja meni ongelmitta paikalleen ja nopeusmittarikin liikkuu ekan kerran vuosiin. Hintaa lystille tuli hurjat 28 euroa.
     
    Petri R., Gary Grand ja esmi tykkäävät tästä.
  8. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Täytynee tuohon rouvan farkkuun tilata kans. Ehdin jo entisen purkaa pois ja uutta hyllystä löytynyttä paikalleen niin eiköhän ollu just 10 senttiä liian lyhyt. Oon varmaan joskus tilannu sen Novaan. Kutakuinkin 182cm pitkä ja kaksiosainen se näytti olevan tuossaki, 1990 Caprice farmari eli TH200-4R.
     

Kerro tästä muillekin!