Cadillac Seville STS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja K.Vainio, 3.4.2009.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    samat,mulla oli siinä efektorissa,vai mikä se nyt onkaan reikä,jonka sai hitsattua pikkuvirralla pisteillä.
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Toi näyttää ihan ehjältä, mutta yläpuolta ei tietty näe. Tossa ei ole kun kuskin puolen takapöntössä kolhusta lähteny reikä. Silti outo pörinä kuuluu muka edestä alta. Tosin ihan sama oli Bonnessa, luulin jo, että on katti puhki. Mutta takapönttö siinäkin valskas.
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Paljonkohan menee -98 Sevilleen kylmästöintiainetta ja mitä mallia?
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kyllä siellä kyltti on, yleensä kuivaajassa. Mutta varmaan R134A ja kilon paikkeille.
     
    palontie tykkää tästä.
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Toi meidän -97 pomppas leimalta katkenneista takajousista ja oikealla väljästä ulommasta alahelasta. Jos samaan joutuu, niin kannattaa ottaa molemmat ulkohelat uudet ja koko napa suosiolla irti. Ylempikin hölppäs jo, eikä niitä siinä paikallaan saa irti. Kohtuu vaivalla.
    Ja jousen vaihtoon manuska sanoo, et tukivarsi pitää päästää irti sisäpäästä. Mikä on totta, ei mene mitenkään vaan ulkopää irrotettuna paikalleen, vanhan saa kyllä pois.
     
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Noita tukivarren ulkoheloja tuli nyt vähän ylimääräsiä, joten täältä saa, jos tulee äkkitarve. Käy ainakin Seville -93-97 ja Eldo sekä Deville vähän eri vuosmallit.
     
  7. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Katosi sitten kaukkari,mutta uusia saa Amerikan Yhdysvalloista.Mutta jos oikein ymmärsin vieraskielisiä fooruneita niin -99 malliin ei menekkään ohjelmointi enää hyppylangalla vaan vaatisi treffejä testerin kanssa.No samalla tietysti saisi vaihdettua mittariston Saksan Enkuksi.
     
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei tossa meidän -97:ssa ainakaan mitään hyppylankoja tarvittu. Ihan auton omilla napeilla meni ohjelmointi. Toki jotkut jutut muuttu -98.
     
  9. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Jos näin menee niin hyvä juttu,näkee sitten kun kaukkari tulee.
     
  10. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    No niin katsastus pomppasi raidetangon päästä ja koiranluusta,taitaa muuttua pikku hiljaa harraste autoksi.Muuten kehuivat hyväksi ja tarjosivat kahvia ja keksejä.
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Entie oonko ennenkin kysynyt. Onkos 4.9 koneen kanssa ahdasta ja tuskaa myös remontit konehuoneessa vai koskeeko vaan norttia ?
     
  12. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Onko kellään tietoa missä vika kun -98 Sevillestä lakkasi toimimasta vilkku vasemmalle?

    Mittarissa ei pala vilkun merkkivalo vasemmalle edes silloin kun laittaa hätävilkut
    päälle, oikealle kaikki ok.
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Polttimo?
     
  14. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Lisään: vilkku ei toimi lainkaan vasemmalle, ei edessä ei sivulla ei takana ei mittarissa ei hätävilkuissa? Mutta oikeaan toimivat kaikki.
     
  15. atobee

    atobee Gearhead

    Ahdasta on.
     
  16. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kokeiles rämpätä sitä hätävilkkukytkintä, tai ehken suihkia jotain kontaktisprayta sinne (ei crc öljyä). Vedä nupista vaikka vähän avuksi ylös, et nousee varmasti loppuun asti.
     
  17. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Kiitos, tuota hätävilkkukytkintä aloin itsekin epäilemään muttei rämpytys tuottanut tulosta.

    Voisin testata meidän toisen STS:n hät.vil.kytkimellä tuota, mut miten sen listan
    jonka takana tuo kytkin on saa ehjänä irti?
     
  18. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Sitä en nyt osaa sanoa, ja kirjakin on kotona. Mut se kytkin on hyvä ehdokas, ne kaikki vilkkujutut kiertää sen kautta Ja yhdessä pikkarissa oli just sellanen et ku hipasit vähän alaspäin sitä kytkintä, niin toisen puolen vilkut hävis.
     
  19. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    No ni, vilkut tuli kuntoon kun vaihdoin hätävilkkukytkimen.

    Noin:
    a-pilareiden verhoilut vetämällä irti, kojelaudan päällinen lähti nostamalla takareunaa niin että
    irtosi klipsut jonka jälkeen taaksepäin niin irtosi etupään kiinnikkeistä, päällisen alla oikeassa
    etukulmassa oli kaiuttimien liitin sen kun avasi sai nostettua päällisen pois ja sitten vain
    kytkin ja sen liitin irti, kokoaminen tapahtui käänteisessä järjestyksessä, yllättäen :odsmile:.
     
    Jussi289 ja palontie tykkäävät tästä.
  20. umpio

    umpio 3rd gear

    -99 Sevilleen pitäisi vaihtaa tuulilasi. Onko suosituksia? Alueena Päijät-Häme/Lahden seutu.
     

Kerro tästä muillekin!