Käyttö ajoittain mahdotonta, mainos?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Powerstroke, 10.7.2018.

  1. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Mikä piru tänne oikeen iskee suunnilleen kerran tai 2 viikossa, sivun yläpuoliskon peittää alleen jokin ruutu missä ei edes näy mitään? Vaiva kestää suunnileen 24 tuntia ja palautuu normaaliksi. Tämä on toistunut jo monen monta kertaa, ja tuon kohtauksen aikana sivuston käyttö on toivotonta. Valikot peitossa, puolet topikeista peitossa, ei voi kirjoittaa mitään.
    Käytän miltei yksinomaan samsung android puhelinta, galaxy s3 tai jotain.
     
  2. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Eikö siihen saa asennettua mitään mainosten estoa...? o_O
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    En tiedä, täytyypä selvitellä. Pöytäkoneen windowsissa mulla sellainen onkin ja toimii kyllä.
     
  4. KajS

    KajS Gearhead

    Nettimobilistin vehkeet: Apple G4 (OS 10.4. Tiger) vuodelta 2003 ja siihen TenFourFox selaimeksi. Overdrive toimii aina hyvin.

    Tosin autokatoksessa sitten joutuu omenapuhelimella lukemaan OD:n viisauksia...
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  5. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Oletko pannut merkille mikä helkkarin mainos tms tänne aina laitetaan? Viimeisin kohtaus päättyi tuossa joku 12h sitten. Mä en tosiaan näe siinä mitään mutta peittää alleen puolet sivusta. Ja ilmeisesti omenapuhelimella ainakin sivut pelaa tuolloin normaalisti.
     
  6. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Oliko androidille suosituksia mainostapposovelluksista vai lähenkö kokeilemalla?
    Windowsissa adblock plus on ollut vissiin kaikkein paras.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  7. KajS

    KajS Gearhead

    Olen ollut viime aikoina paljon enemmän täällä enkä huomannut, mikä mainos peittäisi.

    Mutta tuo on tuttu ilmiö ajalta, jolloin Tigerin Safarilla 4.1.3 vielä näki https-sivuja. Silloin oli aika usein musta alue näytössä.

    Alan nörtit tietty sanois, että päivitä laitteistosi ja käyttikset uusimpaan uuten. Mutta mä en, kaasari, slantti, jäykkä taka-akseli, emä-mac ja 75mm telemarksiteet rules. Ne kaikki toimii kuin Rockabilly sateisena syysaamuna.
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    En oo katellu, mut eikös adblockin saa androidiinkin...
     
  9. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Kattelin että saa, mutta ei enää play storen kautta, vaan adblock plus omalta webbisivulta pitäs ladata. Siinä pitää sitten sallia asetuksista muiden kuin play storen ohjelmien asennus. Lisäksi omistaja on vaihtunut, ja niiden webbisivu oli hyvin epämääräisen oloinen.
    Annoin lopulta koko asennuksen olla toistaiseksi jos vaikka löytyy jotain korvaavaa.
     
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Täysin mahdollista, ja tietty paras olla vähän varovainen.
    Minä en käytä puhelinta oikeestaan ku soittamiseen ja ihan muuhun ku näihin selain-some-mesehommiin. Pöytäkoneessa toi Adblock on oikeen hyvä, kovin harvakseltaan yhtään mainosta pääsee läpi. Veispuukkiinkin on selaimen lisäkilke, jolla sekin näyttää vaan mun haluamaa sisältöä.
     
    KajS ja Powerstroke tykkäävät tästä.
  11. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Asensin play storesta oikeen Adblocker selaimen, ja välittömästi puoli sivua peitossa, mikään ei toimi :rotfl:.
    Chromella sentään toimii tällä hetkellä aivan normaalisti.

    On tää yhtä vitun pelleilyä.
     
    KajS tykkää tästä.
  12. KajS

    KajS Gearhead

    = Nykyaikaa. Muinoin meille kaupattiin tätä tietotekniikkaa ihmeenä, joka helpottaa meidän elämää. Kohta et saa kylmää olutta jääkaapista, kun saranoiden softa on päivittämättä.

    Vinkki: pidä oluet ulkovajassa.
     
    Mokaman, passerby, Nikuzai ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!