Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. jjjkkk

    jjjkkk 3rd gear

    [​IMG]
     
    12345678910, Pertti K, Camino'79 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Siis ei jumalauta, puolivuotiaan kakaran jokelluksestakin saa enemmän selvää, ku rotuporsaan vaahtoamisesta. :odeek:
     
    Jussi289 ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  3. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Kaarne on löytäny kuolleen isänsä perintöpontikat ja alkanu avautumaan :poff:
     
    eilhik ja FuryIII '71 tykkäävät tästä.
  4. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Trollausta, ja ihan paskaa sellaista... Ei jatkoon. :wc:
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    En. :rotfl:

    Pyydäpä nyt hoitajia sitomaan se sun pitkähihainen ja käy nukkumaan ni jaksat huomenna taas mellastaa täällä. :rotfl:
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  6. jart$u

    jart$u Gearhead

    Laittaisitko tämän kuvan tänne näkyviin, kiitos.
     
  7. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Mistähän nuin hyviä lääkkeitä sais? :eek:
     
    esmi ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  8. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Siitä päätellen kuinka monen päivän olot niistä näkyy saavan ni hirvittää edes ajatella lopettamisen jälkeistä morkkista ja viekkareita :rotfl::poff:
     
  9. leemu

    leemu Gearhead

    Satasella samaa:rotfl:
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  10. esmi

    esmi Gearhead

    Voihan se olla että on lääkkeet ottamatta!o_O
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  11. leemu

    leemu Gearhead

    Siltä alkaa vaikuttaao_O Ei tuosta ota pirukaan selvää..
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  12. jjjkkk

    jjjkkk 3rd gear

    Mutta Sierra jättää EDE 50:n olen varma tästä. 3/4 puhaltimella ja intercooler. Aiva vakijo. Valitettavasti ollaa jo eellä.

    Sitä tässä haettii ja EDE jäi.

    Seuraava aihe.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  13. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Juu eiköhän tän ketjun trollaus jo riittäs... peräruiske perustakoon ede50 ketjun tms. Jos noin vitusti häiritsee o_O
     
  14. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Mä en ees ymmärtäny mistä oli kyse. Mut ei tarvi sit selitellä. Ku ymmärrä kyllä sittenkään
     
    HRTP, Camino'79 ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  15. jart$u

    jart$u Gearhead

    Kuules porsaanraato, kun luetunymmärrys tuntuu olevan nolla, niin selvennän toistamiseen: ii-111 EI OLE -61 brocvuudi eikä mikään muukaan -61 letukka! Koita tajuta.
     
    Muokattu: 19.7.2018
    Camino'79 tykkää tästä.
  16. leemu

    leemu Gearhead

    -61 letukka näyttää niin samalta, kuin vuosikymmenen vanhempi chrysy, että tolla lääkityksellä saattaa hyvinkin mennä sekaisin:poff:
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  17. janiluo

    janiluo Gearhead

    [​IMG]

    Asiasta kolmanteen...
    Oisko kellään (ATA?) vielä näitä vanhoja Impala-klubin tarroja edes lainaksi että voisi teettää lisää? En sano että pussihousuja sovittelisin mutta olisi ehjää tarraa kivempi katsella.
    :rolleyes:
    - Jani -
     
    Vuokralainen tykkää tästä.
  18. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Täällä olisi kiinnostusta moisiin kanssa, jos onnistut hommaamaan kyseisiä tarroja.
     
  19. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    [QUOTE="rotuporsas, post: 3376343, member: valkoparta vanha ukki tulee kyllä pihtiputaallekin ja tuo uusia priipei kortteja tsättäilyyn fortsonille.[/QUOTE]


    Mitäs tää minuun liittyy? On mulla tuo oma puhelin liittymä. Ihan omalla nimellä. Ei tartte pukki tuoda mulle prepaid liittymää.

    Enkä mä mun fordson majoria ole kehunut enkö kaupannut?
     
  20. viijari

    viijari Gearhead

    Mittariston irroitus 1970 impalasta, eli kuinka lähtee irti?
     

Kerro tästä muillekin!