Harrasteajoneuvoja koskeva uusi laki etenee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Kartsa67, 4.8.2018.

  1. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Jostainhan se on alotettava....
     
  2. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Miten kenenkään persaukisuus tai varallisuus liittyy siihen että systeemi on typerä vaikka se wahlroos pitäis 30 satasen nissania liikennekäytössä ja maksaisi veroa jokasesta vaikka autot seisoo pihalla?

    Tai jos joku elökelöinen maalta pitää yhtä autoa liikenteessä jolla ajaa kauppaan kerrannpari viikossa.
     
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Sun ajattelus ongelma on se että oikeutat jonkun turhan kulun sillä perusteella että joku muu mielestäs ei turha kulu on sitä isompi.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kaikki
    Totta. Ja mun ajattelussa on paljon väärää. Od on silti hieno foorumi kun voi olla mitä mieltä vaan ja vääntää. Joskushan jopa sun kanssa ollaan samaa mieltä :D elämä on pelkkää kulua
     
    Pertti K ja sdfsd tykkäävät tästä.
  5. jjjkkk

    jjjkkk 3rd gear

    Mä mielelläni seisottaisin noita omia romuja vähän koko ajan, mikäli se ei olisi arvokasta touhua. Jos sataa tai tiet ovat märät, niin autot eivät liiku, niin keskimäärin puolet kaudesta oon maksanu turhasta.
     
  6. Jake

    Jake Gearhead

    Tästä oli kovastikin puhetta pari kuukautta sitten. Onko mitään uutta tietoa tullut asian tiimoilta ?
     

Kerro tästä muillekin!