Blacklist

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 25.5.2014.

  1. JuhaKuu

    JuhaKuu Gearhead

    Joo ei tässä periksi auta antaa :p Rehellisesti sanottuna en tiedä tauoista, kun oli sijoitettuna sinne taka-alalle. Mutta minulla oli semmoinen ymmärrys että, taukoja pidetään kelin ja mahdollisuuksien mukaan? En tiedä sitten todellisuutta? Mitä näitä kisoja on tullut käytyä, kyläkapinaa järjestettyä olen omista kokomuksista pyrkinyt ottamaan oppia ja pidän tiedotusta tärkeänä asiana. Kauvonko tauko kestää, mikä siinä kestää jne.. ei sitä tyhjää rataa jaksa kovinkaan kauvon tuijottaa.

    Olisi kannattanut viime vuonna käydä finaaleissa, oli makia yllätys verrattuna vuoden 2016 nightraceen.

    Meillä oli kyllä puhe alkaa harrastamaan maamoottoreita ja pappamopoja? vai muistako väärin? Niin ja mulla on muuten 1 tunnin palkaton lounas, ruotsalaiseen tyyliin nääs :p
     
  2. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    [​IMG]
    Mopoista, maamoottoreista ja traktoreista oon yhä samaa mieltä. Mutta oon tulossa itse ajamaan. Tosin NoPrep -puolelle, koska muualla Duster ei jaksa vetää edes bönäriä.
     
    Muokattu: 6.9.2018
    jknR, japponen 77, Herje ja 1 muu tykkäävät tästä.
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Totta! Tuskinpa vuonna 2018 tietokone niitä vielä sylkäisee ulos alle kahdessa tunnissa.
     
    Muokattu: 6.9.2018
    japponen 77 ja superbird tykkäävät tästä.
  4. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Mut jos niil on laitteet vielä sieltä perustamisvuosilta...

    [​IMG]
     
    Swinger71 ja Herje tykkäävät tästä.
  5. Keme

    Keme Gearhead

    Mä olen ihmetellyt myös WCSC kisoissa miten kaavion teko voi kestää yli minuutin. Kaikki tapahtuu kuitenkin sähköisesti (mm. ajanotto), niin onko noi järjestelmät sit jotain kivikautisia vai mikä siinä touhussa vaatii aikaa?
     
  6. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Uskoisin et toi kaaviorakenne syntyy ohjelmalla automaattisesti lajitteluiden perusteella. eniten taitaa viedä aikaa kilpailijoiden indeksien lisääminen ajanottoon?
     
  7. JK311

    JK311 3rd gear

    Huudeltaisiin ajanottokopille niillä hyvillä kuulutusvehkeillä kuskit kertomaan indeksinsä siinä vaiheessa kun aletaan kaaviota kasaamaan, ettei järjestäjien tarvitse erikseen käydä etsimässä jokaista "ohjastajaa" esim. nakkikiska jonosta, vessasta, päikkäreiltä, auton alta, metsästä, tai ihan nyt missä sattuu milloinkin olemaan...
     
  8. Herje

    Herje Double Gearhead

    Ne indeksit merkataan autoon.
    Ja ne huutelee ne kopille kun auto on Line upissa tulossa burnis paikalle.
     
  9. JK311

    JK311 3rd gear

    Sen muutaman hassun kerran kun olen ko. tilanteessa ollut, niin kyllä ainakin niillä kerroilla on ollut harvinaisen hukassa ollutta porukkaa (kylläkin pieni osa), nojoo meni vähän yli aiheen...
     
  10. reve

    reve Gearhead

    Ei ole varmaan hääviä juosta pitkin varikkoa ajopareja ja indeksejä metsästämässä kaaviontekovaiheessa. Voiskohan tohon miettiä kehityspolkuna jotain mobiilihommaa? WCSC kisoissahan aikakortit tulee tosi näppärästi tekstiviesteinä. Voisko myös indeksit yms. kulkea vastaavasti takaisinpäin? Jos tuollaisen saisi toimimaan niin sehän helpottais niin kisanjärjestäjän, kilpailijoiden kuin katsojienkin arkea.
     
    JK311 tykkää tästä.
  11. jariha

    jariha Double Gearhead

    laittakaapa indeksit blacklistiin:wc::wc::wc:
     
  12. hantta

    hantta Double Gearhead

    Eiköhän rajoitettu takafillarin koko aja saman asian, varsinkin painavissa autoissa ;)
     
    xarper ja GS tykkäävät tästä.
  13. Blacklist selkeästi herättää tunteita, joten niitä on hyvä jakaa tulevana viikonloppuna Lahden Jenkkiautonäyttelyssä, Blacklist Street Race-osastolla.

    Paikan päällä on pari listalla olevaa autoa näytillä ja tietenkin myynnissä Blacklist kannatuspaitoja, sekä tarroja.

    Tervetuloa tonteille vääntämään tai ostoksille! :D
     
  14. GS

    GS Gearhead

    Varma ”lajintappaja”. ;)
     
  15. Herje

    Herje Double Gearhead

    Kuten myös sinun "vaatima" leima pakko "katuautoihin".

    Ja nyt ei aleta jankkaamaan mikä on oikee katuauto
     
  16. xarper

    xarper Gearhead

    Ei varmaan pöllömpi idea olis, sen lisäks että niillä autoilla oikeesti ajettaiskin muuallakin kun siellä stripillä.
     
  17. Herje

    Herje Double Gearhead

    Paljonko niillä pitää ajaa?
     
  18. xarper

    xarper Gearhead

    Kyllä kai ny noilla "katuautoilla" tommosen parin tunnin cruising metän keskellä ajaa mikä tuntuu olevan joku helvetin käytäntö joka paikassa tänäpäivänä...
     
  19. Herje

    Herje Double Gearhead

    En usko etteikö blacklist autot siihen pystys. Mut ketä se oikeesti palvelee???
     
  20. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Saadaan vähemmän osallistujia ja kustannuksia ylös, kun vehkeet laukeilee siirtymille :D
     

Kerro tästä muillekin!