FHRA Night race & test n tune 31.8-2.9.2018 Kauhava

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Miksu.1g, 24.8.2018.

  1. pts

    pts 2nd gear

  2. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Muokattu: 5.9.2018
  3. superbird

    superbird Gearhead

  4. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    "Voimansirtoakselien lyhennystä nopeasti ja tehokkaasti"

     
    Fuselage, Inlinee, MOPOAUTO 63 ja 9 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. Poni -69

    Poni -69 3rd gear

    Mulla ny yks juttu tässä ollu mielenpäällä,en pahottanu mieltäni tai muutakaan mutta sanompa kuitenki..
    Maksoin ennakkoon testipäivästä eli sunnuntaista 110€.
    Samoiten ilmoitin NBL -racepäällikölle että oon tarvittaessa vara-autona koska joka tapauksessa saavun paikalle lauantaina..
    No,siitä piti maksaa lisäksi se Bläkkiläisten 10€,sen verran mulla tippuu taskuistaki viikon aikana,ei oo siitä kiinni..
    Se mikä mua vitutti oli huomata,että sunnuntaina kaikki Bläkkiläiset oli kuin automaattisesti oikeutettu testipäivän vetoihin sillä 10€ maksulla(tosin en oo varma oliko KAIKKI maksanu myös 110€) ja vieläpä juhlavasti kuolevaisten oikealla puolella omassa parijonossaan.
    Vituttas vielä enemmän jos olisin jälki-ilmoittautunut ja maksanut 160€..
    Onneks pääsin halvalla!! Seki 110€ summa tippuu työhousujen taskuista n. joka 3kk välein Vittu jos vielä röökaisin niinku ennen vanhaan niin loppus leikkiminen Kauhavalla..
    Ja onneks vaan ryppään A.LeCoggia harvoin lauantai-iltaisin ku muija on muualla!! Mun onni
    Pointti oli vaan se että BL mun mielestä on jotenki onnistunu nostamaan ittensä vitun isoine renkaineen kaiken muun ohi..
    Ootte kuin tapahtumaan kutsuttuja hyvänsä.. enkä tässä syytä ketään kuljettajaa tai muutakaan,ehkä enemmän koko konseptia. Enkä yksin sitäkään,FHRA hinnoittelu on ainaki mun mielestä aikas raikas..
    T:Yks vitun 11.03s Chargeri ❤️
    PS. Toiset sanois ehkä persaukiseksi ja perisuomalaiseksi eli kateelliseksi.
     
    Muokattu: 9.9.2018
    Herje tykkää tästä.
  6. Täällä ilmoittautuu yksi syyllinen Blacklistan sunnuntaina ajamiseen. Ainakin osa oli maksanut sunnuntain ajamisesta, saattaa olla ettei kaikki. En tiedä, eikä minulle kuulu. En tätä enempää perustele kuin, kun otin NBL racemaster/yleismies/jokapaikanhöylä viran hoitaakseni olen yrittänyt tehdä parhaani (miten sitten on mennyt) jotta kaikki pääsisivät ajamaan mahdollisimman paljon. La illan ajot meni miten meni, niin sunnuntai oli viimeinen mahdollisuus rikkoa laitteet ennen talvea. Osa onnistui kiitettävästi.
     
  7. BLACKLIST on vakava uhka Suomi dragracingille, varmaan tämän jälkeen ei tällainen virhe pääse toistumaan(ilmaiseksi ajo) lisää vaan hyvää palautetta niin ajetaan ensi kesänä hiekkakuopalla.
     
  8. nixxon

    nixxon 3rd gear

    Kyllä olet ihan oikeassa
    On se uhka jos ajetaan ilmaiseksi eikä muutenkaan
    välitetä turvamääräyksiä koska se ON NÄYTÖSLÄHTÖ /TESTILÄHTÖ silti ajetaan pudotuslähtöjä.
    Black list on hyvä juttu mutta ei saa olla sitä muitten kustannuksella. Fhra on juuri investoinut todella paljon
    Kauhavan ja olen kyllä sitä mieltä se täytyy kaikkien osallistua siihen.Jos meinaa ilmaiseksi ajaa ilman turvavarusteet niin hiekkakuoppa on oikea paikka.
    Ilmaisia lounaita Ei ole.
     
    Muokattu: 9.9.2018
    Mopuristi, Tomas C5 ja Araldite73 tykkäävät tästä.
  9. Poni -69

    Poni -69 3rd gear

    Pitihän se arvata että herneet menee nenään..
    Kyllä mää ne ajoparit ymmärsin mitkä lauantailta jäi ajamatta.
    Ihan vaan tasapuolisuuden näkökulmasta toin oman mielipiteeni esille..
    Mun puolesta tää saa jäädä tähän,jatkatte ens kesänä kisoja kuten jatkatte.
     
  10. Poni -69

    Poni -69 3rd gear

    Eli vain POSITIIVINEN palaute on sallittu?? :soosoo:
    Negatiivinenkin palaute tulee osata ottaa vastaan.
     
    cutlass cruiser ja Araldite73 tykkäävät tästä.
  11. Araldite73

    Araldite73 3rd gear

    Samaa mieltä myös itse järjestävän tahon puolelta esiintyneestä käytöksestä.
    Uusi mesta joka hakee vielä että kaikki toimii. Moni asia meni perseelleen viikonloppuna ja fyyraa ei tunnu kiinnostavan mitä voisi parantaa.
    Ei maksavat katsojat jaksa montaa kertaa ajaa paikan päälle katsomaan sekoilua.
     
    Cumminski tykkää tästä.
  12. Ei ole menneet herneet nenuun. Kerroin vaan omat tietoni/näkemyksen asiasta. Onneksi ei tarvitse näistä asioista päätöksiä tehdä, sen verran palautetta tullut että varmaan osaavat fyyrassa oikeat ratkaisut tehdä.
     
  13. Tottakai kumpaakin palautetta saa ja pitää antaa. Kumpikin on kehittävää.
     
    Araldite73 tykkää tästä.
  14. Araldite73

    Araldite73 3rd gear

    Fhra ota koppi.
     
  15. Masa71

    Masa71 Gearhead

    Ja negatiivisesta palautteesta racemasteri vittuilee vaan ihan lämpimikseen...

    Joo-o, kaikki on tasa-arvoisia mutta toiset vaan vähän enemmän. Mää luulen että tuolla asenteella äkkiä tippuu blacklistin arvostus ainakin osalla "muuta" porukkaa.
     
  16. Aikataulu on semmonen asia että kun se lähtee menemään väärin (johtuen esim. vesisateesta), on dominopeli valmis. Kaikki kärsii. Eniten kuitenkin ne joiden mukanaolosta on joku jossain kerhossa jonkun/joidenkin kanssa päättänyt tai luvannut jotain joka ei ole virallinen päätös.

    Toivotaan että homma toimii ensvuonna, vaikka ihan vissiin jotain aina tapahtuu myös negatiivisella puolella. Niin se vain on että jos ei tee mitään, ei tapahdu negatiivisiakaan asioita, mutta kun yritetään ja tehdään, tulee näitä juttuja.

    Kyllä etelän ja pohjoisen Blacklist vastaavat saavat selville sen kuka on maksanut ja kuka ei.... ens vuonna niille ilmaiset ajot, jotka nyt maksoi täyden. Kukaan ei kaipaa siivelläeläjiä / ilmaiseksi ajajia.
     
  17. C-Body Polara

    C-Body Polara 2nd gear

    Harmihan se on, ku sanomista tulee joka puolelta. Ymmärrän täysin, jos racemasterilta menee hermo. Blacklist racemasterit kuitenki hoitanu hommansa kiitettävästi. Onko tähän nyt sitte oikeeta syyllistä olemassakaan. Blacklist kutsuttu fyyran kisoihin ja varmaan yleisöö tuonnu mukanaan. SM kuskien reaktio on myös ymmärrettävä. Taitas olla paras, että BL siirtyy lentokentille, ni ei tulis kellekkään paha mieli.
     
  18. josu

    josu Gearhead

    Säännöt nopeuden ja ajan perusteella jotka koskevat esim runkokatsastusta tai jarruvarjoa pitää saadaa kaikille samanlaisiksi ajoipa sitten testiä,BLtai Streettiluokkaa.Jos joku vetää autonsa nutulleen niin turvavehkeet olisi oltava kunnossa ajoi sitten testiä tai BL.
    Samoin maksut yhteneväksi kaikille.
    Tässä on iso kehityksen paikka,esim testiä ajavat saavat ajaa ihan millaisilla häkkyröillä tahansa,katsastusmies ei edes käy katsomassa autoja ennen stripille menoa.
     
    Cumminski tykkää tästä.
  19. Tomas C5

    Tomas C5 3rd gear

    Samaa mieltä, Black List on hyvä juttu, tiedä vaikka itsekkin tai lapseni, kun junnuista varttuu ulos, olisivat ajamassa.
    Mutta Black Listin porukan pitäisi muistaa, että menossa on SM ja EDRS osakilpailut, jossa oikeat, maksavat kilpailijat on etusijalla, vaikka olisikin vaan näitä junnuja, jotka päristelee siellä.

    Tunnen lähinnä sääliä niitä muutamaan Black Listin kaveria kohtaan, jotka käski meitä junnuja painumaan vittuun, kun olimme menossa semifinaaleihin lineuppiin lauantai-iltana.
    Olimme kuulemma viemässä Black Listin ajoaikaa. Jotka tunnette piston sydämmessä, hävetkää, pilaatte kaikkien Black Listilaisten maineen.

    Jos kerran Black List on ratkaisu saamaan katsojia kilpailuihin, kokeilkaa järjestää kilpailu, ai niin, joku listalaisten puuhamies kirjoittikin, emme halua ottaa riskiä..
    Ei haluta ottaa riskiä, mutta halutaan ajaa ilmaiseksi muiden kustannuksella, tämäkö on Black Listin filosofia.
    PS. ei sitten hernettä sieraimeen.
     
    Muokattu: 9.9.2018
  20. rale RS#97

    rale RS#97 1st gear

    ihan mukavia tyyppejä mitä olen muutaman listaa ajavan kanssa jutellut. oudolta kuulostaa että joku huutelisi junnuille ajo ajasta, toivottavasti joku teamin mukana ollut turisti. koska ÄÄRIMMÄISEN typerää käytöstä keltä hyvänsä.
    T:
    rale street rs kuski
     
    Mikkis tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!